וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "יש משהו מיוחד בחולון". גורקה: "מודעים ליתרונות שלנו על מכבי"

הקפטנים והמאמנים של קבוצות הפלייאוף מתכוננים לישורת האחרונה. הפועל חולון בחרה: הפיינל פור ייערך ביד אליהו. הלפרין: "אין חשיבות לאולם המארח". שמיר מודה: "הפלייאוף יהיה משהו אחר". הרצליה אופטימית לפני מכבי תל אביב

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מנהלת ליגת העל בכדורסל קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת הפלייאוף. הקבוצה שסיימה במקום הראשון, הפועל חולון, קיבלה את הזכות לבחור היכן ייערך הפיינל פור, ויו"ר הקבוצה שלמה אייזק הצהיר שהוא ייערך באולם ביד אליהו.

המאמנים של קבוצות ליגת העל עם צלחת האליפות. קובי אליהו
מוכנים? היכון, צא/קובי אליהו

יו"ר המנהלת שמואל פרנקל פתח את דבריו: "אני גאה שהליגה הישראלית נחשבת לאחת התחרותיות באירופה, אם לא התחרותית מכולן. אני פה ארבע שנים, ובכל עונה יש אלופה אחרת. יש לנו ליגה צמודה ומותחת מאין כמותה. יש שחקנים צעירים שפורצים ומקבלים את ההזדמנות בשתי ידיים, אקווה שיצליחו גם בנבחרת. לראשונה היו לנו חמש קבוצות באירופה, כל חמש הקבוצות האלה בפלייאוף, זה מראה שזה מחזק אותן ומגבש אותן. השנה כל המשחקים בפלייאוף ישודרו בערוץ הספורט". פרנקל נשאר על פערי התקציבים בליגה ואמר: "אנחנו רואים שהצלחה היא לא פונקציה של כסף, וקבוצות קטנות מצליחות".

ארק ליונס הוא מלך הסלים, עם 20.1 נקודות למשחק. כארם משעור הוא מלך הריבאונדים עם 10.3 כדורים חוזרים למשחק. מלך האסיסטים הוא גרגורי ורגאס, עם 6.8 אסיסטים למשחק.

סדרות רבע גמר הפלייאוף:

הפועל חולון (1) - מכבי חיפה (8) (המשחק הראשון ביום שני)
הפועל אילת (2) - מכבי ראשון לציון (7) (המשחק הראשון ביום ראשון)
הפועל ירושלים (3) - עירוני נהריה (6) (המשחק הראשון ביום שלישי)
מכבי תל אביב (4) - בני הרצליה (5) (המשחק הראשון ביום שני)

עוד בנושא

ליגת העל: נקבעו סדרות רבע הגמר בפלייאוף

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן מכבי תל אביב אריק שיבק, מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני, מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. קובי אליהו
מאמן מכבי תל אביב אריק שיבק, מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני, מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי/קובי אליהו

מאמן הפועל אילת עודד קטש נשאל על שיטת הפלייאוף והסדרות: "שיטת הפיינל פור יצרה עניין, אבל אליפות צריכה להיות מוכרעת בסדרות, ככה אני מאמין, ועל זה גדלתי. צריך לצמצם פערים, אבל לא באמצעים מלאכותיים". קפטן אילת אפיק ניסים: "היה סיבוב שלישי מצוין, למרות שני ההפסדים האחרונים. אולי הייתה ירידת מתח, אבל יש לנו שבוע להתכונן לראשון לציון. מקווה שהעיר אילת תביא הרבה אוהדים ושנמלא את האולם".

מאמן הפועל חולון דן שמיר, שקבוצתו סיימה במקום הראשון: "חולון זה אחד המקומות הכי מיוחדים בכדורסל הישראלי, עם אווירה ומסורת, ואנחנו מאוד גאים בעונה שעשינו. עשינו מהפך בהתנהלות, וגם בתוצאות, זו הרגשה מיוחדת. יש פה קבוצה מיוחדת. הכל מתחיל מלמעלה. מקווה שנדע להצליח בפלייאוף, זה משהו אחר, זה כדורסל אחר, קבוצות מכירות את היריבות". הקפטן שלומי הרוש: "רואים את הכימיה שנוצרה בינינו השחקנים, כיף לנו לשחק יחד, זה הקסם שאנחנו מרגישים. לא יודע לאן זה יוביל אותנו. נקווה לעבור את הסדרה הראשונה, ואחרי זה נחשוב הלאה".

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאנג'יאני: "העונה ראינו שלכל הקבוצות יש ביטחון ואיכויות. אנחנו מגיעים לפלייאוף בכושר טוב, אחרי שניצחנו כמה קבוצות טובות, כך שהכל יכול לקרות. לכל קבוצה בפיינל פור יהיו 25 אחוז. זה משחק מכריע, לא קשור לסגל עמוק או עשיר". קפטן ירושלים יותם הלפרין: "אין משמעות למקום שבו ישוחק הפיינל פור. יש משמעות ליתרון ביתיות בסדרה. הליגה השנה הייתה צמודה".

מאמן מכבי תל אביב אריק שיבק: "כשדיברתי עם ראשי המערכת, אמרתי 'בואו לא נדבר על מה שהיה, זה לא בר תיקון, אלא נסתכל קדימה'. בתקופות קצרות אי אפשר לערבב את כל הקלפים מחדש. צריך לקחת את מה שיש, ולנסות להרים את איכות הביצוע. לא צריך לשנות הכל. להפך". קפטן מכבי תל אביב גיא פניני: "מה יעזור לנו? לנצח משחקים".

הקפטנים של קבוצות ליגת העל עם צלחת האליפות. קובי אליהו
הקפטנים של קבוצות ליגת העל עם צלחת האליפות/קובי אליהו

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה: "ניצחנו העונה את מכבי 0:3, אנחנו מודעים ליתרונות שיש לנו על מכבי. מבחינת רעב אני יודע את היתרון שלנו. אני גם מבין את פערי האיכויות. אני הפעם בוחר לא להיות נאיבי, ויודע שיהיה קשה. תהיה סדרה קשה וארוכה, ואני מתחייב שתראו הרצליה נחושה, ואני מקווה שנגיע לפיינל פור, כי השנה בהחלט מגיע לנו". קפטן בני הרצליה כארם משעור: "אני יודע שיהיה קשה בפלייאוף, אנחנו משחקים מול יריבה חזקה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, והוכחנו העונה שאנחנו יכולים לנצח אותם".

מאמן מכבי ראשון לציון שמוליק ברנר: "הכי דחוף מבחינתנו זה הבריאות של השחקנים שלנו, יש לנו שלושה שחקנים פצועים, אני לא זוכר עונה עם כל כך הרבה פציעות של שחקנים מרכזיים. התחלנו להתחבר לאורנה, אך מגיעים למפגש מול קבוצה שהייתה יציבה וטובה יותר כל העונה. נצטרך לנצח אותם בחוץ, אבל אנחנו עדיין אלופים, וככה מתייחסים אל עצמנו".

מאמן נהריה אריק אלפסי: "עשינו סיבוב שלישי מצוין עם שמונה ניצחונות, אנחנו מגיעים בכושר טוב, זה כבוד לנהריה להיות שוב ברבע הגמר. נפגוש קבוצה איכותית, אבל לא באים עם פחד וחשש, אלא כדי לנצח. החיסרון של יינסי? הראינו שאנחנו מסתדרים בלעדיו".



קפטן מכבי חיפה עוז בלייזר: "אנחנו מגיעים באמונה שלמה, למרות שאף פעם קבוצה ממקום שמיני לא ניצחה את הראשונה, ושאין לנו את יתרון הביתיות. אבל אנחנו מגיעים באמונה שלמה". מאמן חיפה עופר רחימי: "לא ניצחנו השנה את חולון. מה צריך לעשות הפעם אחרת? לשחק יותר חכם, לשחק יותר אגרסיבי. קלטנו שני שחקנים חדשים. פרימן יכול לתת לנו כוח בצבע. אנחנו בתהליך התקדמות, ואני מאמין בחומר האנושי של הקבוצה, שכבר יצאה העונה ממשברים".

מאמן מכבי תל אביב אריק שיבק, הקפטן גיא פניני. קובי אליהו
מאמן מכבי תל אביב אריק שיבק, הקפטן גיא פניני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully