וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים יחגגו, אלי טביב לא מוכן ל"הלוויה" נוספת

15.5.2017 / 11:30

הקהל הצהוב-שחור ימשיך את מסע השמחה לאיד נגד הפועל תל אביב במשחק מול הפועל באר שבע (20:30, ספורט1), הבעלים יאסור על הכנסת אביזרים המסמלים אלימות או מוות: "אצלי זה לא מקובל"

אוהדי מכבי תל אביב עורכים מסע "הלוויה אחרי הירידה של הפועל תל אביב. קובי אליהו
התמונות הללו לא יחזרו על עצמן/קובי אליהו

אם בבית"ר ירושלים קיוו שמכבי תל אביב תעשה את העבודה אתמול (ראשון) ותבטיח לקבוצתו של שרון מימר את המקום השלישי והכרטיס לאירופה, אז ניצחונה הדרמטי של מכבי פתח תקוה שינה את התמונה. כעת בית"ר חייבת ניצחון על הפועל באר שבע כדי להבטיח את המקום השלישי ולא לגרור את ההכרעה למחזור האחרון, למשחק החוץ נגד מכבי תל אביב.

אם "טקס הקבורה" של אוהדי מכבי תל אביב לא הספיק לאוהדי הפועל תל אביב אמש, אוהדי בית"ר אמורים להמשיך הערב נגד באר שבע את חגיגות השמחה לאיד והכינו תצוגה משלהם לכבוד האירוע עם דגלים ושלטים. עם זאת, אלי טביב הנחה את אנשי האבטחה וכוחות השיטור כי המועדון מתנגד להכנסת אביזרי עידוד הקשורים באלימות או במוות (כגון ארון קבורה). בבית"ר לא ימנעו שילוט ותצוגה של שמחה לאיד, אך לא מוכנים לראות מחזות דומים לאלו שנראו לפני המשחק של מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקוה. "גם אם הצד השני (אוהדי הפועל תל אביב) הקצין את השנאה שלהם והשמחה לאיד בעבר והלך למקומות רעים, אצלי זה לא מקובל וזה לא יהיה, לא ייכנסו דברים כאלה לאיצטדיון", אמר טביב לאנשי המועדון.

עוד בנושא:

אלי אוחנה סיכם את תנאיו לחמש שנים, הודעה רשמית תצא בקרוב
בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: מהראן ראדי חתם רשמית לעונה

seperator
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המעקב נמשך. טל בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully