וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי אוחנה סיכם את תנאיו לחמש שנים, הודעה רשמית תצא בקרוב

14.5.2017 / 9:03

בסוף השבוע הגיעו כוכב העבר של הקבוצה והבעלים אלי טביב להבנות על כל פרטי ההסכם, כאשר זכויות הניהול של המועדון בשנתיים הקרובות יועברו לאוחנה, המעוניין לשפר את המותג

מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה. מגד גוזני
שיקום המותג לנגד עיניו. אוחנה/מגד גוזני

אלי אוחנה סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים לחמש שנים. בסוף השבוע הגיעו כוכב העבר של הקבוצה והבעלים אלי טביב להבנות על כל פרטי ההסכם, כאשר זכויות הניהול של המועדון בשנתיים הקרובות יועברו לאוחנה.

אוחנה צפוי לשמש כאיש החזק במועדון בזמן נבצרותו של טביב. מעבר לכדורגל, הוא מעוניין לשפר את המותג של בית"ר ירושלים. הדברים נוגעים בעיקר ליחסים מול ראש העיר ניר ברקת, הקהילה העסקית שנעלמה, המלחמה בגזענות ושיפור תדמית המועדון בכל הרבדים.

הודעה רשמית בנושא תצא בימים הקרובים, כאשר אלי טביב יודיע להתאחדות לכדורגל כי הוא מעביר את זכויות הניהול לאוחנה. גורם בבית"ר ירושלים אמר הבוקר (ראשון): "אוחנה חוזר זו אמירה גדולה. טביב ממשיך את השינויים שעשה בעונה הנוכחית ורוצה להצעיד את המועדון קדימה. יש עדיין מלחמה גדולה על התדמית והמותג ובדיוק בשביל זה אוחנה מגיע. העובדה כי טביב הסכים לתת לאוחנה חוזה לחמש שנים אומרת הכל, הוא מאמין שהוא האיש הנכון כדי לעשות כאן את השינוי".

הקבוצה תפגוש מחר את הפועל באר שבע, כאשר הפסד של מכבי פתח תקוה מול מכבי תל אביב הערב יבטיח לה את המקום השלישי עוד לפני המשחק. במקרה כזה ייעשו הרבה מאוד שינויים בהרכב ושרון מימר ייתן דקות לשחקנים מחליפים וכאלה שלא זוכים לשחק במרבית משחקי העונה. חסוס רואדה וחן עזרא הפצועים ייעדרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully