וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי הביסה 0:5 את טורינו, גנואה הפסידה והסתבכה בתחתית

קאייחון (צמד), אינסינייה, מרטנס וזלינסקי החזירו את הפרטנופי למקום השני ושברו שיא בן 67 שנים. שוער גנואה ספג שער מביך ב-1:0 לפאלרמו, הקאמבק של קרוטונה נמשך עם 0:1 על אודינזה

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי חוגג. GettyImages
יחכה למעידה של רומא. אינסינייה/GettyImages

המחזור ה-36 באיטליה נמשך היום (ראשון) עם שמונה משחקים כשבמוקד יעמוד כמובן המפגש בין רומא השנייה ליובנטוס המוליכה שתוכל לחגוג רשמית תואר אליפות נוסף. נאפולי הביסה 0:5 את טורינו ותוצאות התחתית סידרו סיום עונה מותח במאבקי ההישרדות, אך היום נפתח עם עוד התבזות של אינטר שנחלה הפסד נוסף, הפעם 2:1 בבית מול ססואולו.

טורינו - נאפולי 5:0

המארחת ספגה חמישייה שנייה העונה מהפרטנופי, ולצערה בניגוד למשחק בנאפולי בו הפסידה 5:3, הפעם היא גם לא מצאה את הרשת. הקבוצה המלהיבה של מאוריסיו סארי רשמה משחק שביעי ברציפות ללא הפסד ואף שברה שיא של יובנטוס בן 67 (!) שנים - כאשר הבקיעה את שער החוץ ה-46 שלה העונה. בעקבות התוצאה היא הפכה לראשונה בתולדות הליגה שמנצחת שלושה משחקי חוץ בהפרש של חמישה שערים או יותר.

חוסה קאייחון כבש צמד (7, 77) ובישל לפיוטר זלינסקי (78) מרטנס מצא גם הוא את הרשת (72) ובישל ללורנצו אינסינייה (60). נאפולי חזרה למקום השני ותקווה למעידה של רומא מול יובנטוס.

מרכוס רודן שחקן קרוטונה חוגג. GettyImages
זה עוד ייגמר בהישארות? רודן חוגג/GettyImages

פאלרמו - גנואה 0:1

האורחת חשבה שיצאה לדרך חדשה כאשר גברה במחזור הקודם על אינטר אחרי נקודה בודדת שצברה בשבעת המחזורים שלפני כן, אך שבה לסורה והסתבכה עקב תוצאות יריבותיה לתחתית, עם הפסד לפאלרמו שכבר ירדה לליגת המשנה. אנדראה ריספולי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-23, אך מי שחתום עליו הוא שוער גנואה, יוג'ניו למאנה, שתפס נגיחה פשוטה מאחורי קו השער שלו. כעת גנואה רחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום, ויחד עם אמפולי (3:2 מול קליארי) נמצאת בסכנת ירידה ממשית.

קרוטונה - אודינזה 0:1

מי שהרוויחה מההפסדים של אמפולי וגנואה, והמשיכה בקאמבק היוצא מן הכלל שלה, היא קרוטונה. מרכוס רודן, שהוזר כמועמד למכבי חיפה, קיבל מסירת רוחב וכבש בנגיעה את שער הניצחון השלישי ברציפות של קבוצתו בדקה ה-18, והירידה של קרוטונה נראית הרבה פחות מובטחת משהיה. הקבוצה הקטנה צברה 17 נקודות בשבעת המחזורים האחרונים, אחרי 14 בלבד ב-29 המחזורים הראשונים. אם זה ייגמר בהישרדות, זה יהיה סיפור ענק.

אינטר - ססואולו 2:1

ההתבזות של אינטר נמשכה עם הפסד רביעי רצוף ושישי בשבעת המחזורים האחרונים. הקומץ הקשה של אוהדי הנראזורי המיואשים החרים את המשחק והשאיר כרזה שעליה נכתב: "נראה שאתם לא ראויים לתמיכה שלנו, אנחנו הולכים לארוחת צהריים". ואכן, האוהדים שהחרימו את המשחק לא הפסידו יותר מדי. אינטר שוב נראתה אומללה על כר הדשא למרות הרכב חזק שכלל את איקרדי, פרישיץ', קנדרה וז'ואאו מריו. אולם, גיבור המשחק הזה היה דווקא פייטרו למלו שחגג עם צמד כדי להעלות את מאזן השערים העונתי שלו לחמישה. למלו סובב לפינה אחרי טעות בהגנת אינטר (36) והוסיף את השני חמש דקות אחרי ההפסד עם דחיקה מקרוב אחרי כדור רוחב של פול לירולה המגן הספרדי כשאדר רק מצמק בדקה ה-70.

תוצאות נוספות:

בולוניה - פסקארה 1:3
לבולוניה: מתיה דסטרו (8, 91), פדריקו די פרנצ'סקו (48), לפסקארה: ז'אן כריסטוף בהבק (24).

קליארי - אמפולי 2:3
לקליארי: מרקו סאו (7), דייגו פריאס (17, 45), לאמפולי: מיחה זאיץ' (79), מאסימו מקרונה (85).

סמפדוריה - קייבו 1:1
לסמפדוריה: פביו קווליירלה (11), לקייבו: רוברטו אינגלס (46).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully