וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון וול: "אל תגיעו לעיר שלי לבושים בשחור ותגידו שזו לוויה"

שחקני בוסטון הגיעו בלבוש סימלי לוושינגטון, ג'ון וול ניצח אותם ואמר: "אני לא מתכוון לוותר בלי מאבק, יש לי יותר מידי לב". תומאס, שהחטיא בסיום: "חייב להצליח יותר במצב הזה"

שחקני וושינגטון ג'ון וול, בראדלי ביל. רויטרס
אחראים על כל הנקוודת ברבע האחרון. וול וביל בסיום/רויטרס

עוד פרק נכתב הלילה (בין שישי לשבת) בסדרה הנפלאה בין וושינגטון לבוסטון, כאשר שלשה של ג'ון וול (26 נקודות ו-8 אסיסטים) בשניות הסיום השאירה את הוויזארדס בחיים וכפתה משחק שבע, שייערך בבוסטון בין שני לשלישי. שחקני בוסטון עלו למגרש כשהם לבושים בשחור, על מנת לסמן את "הלוויה" של וושינגטון, אך לוול ובראדלי ביל (33 נקודות, שיא קריירה בפלייאוף) היו תוכניות אחרות.

וול התניע לאט, התחיל את המשחק עם 1 מ-9 מהשדה ולא מסר אף אסיסט ברבע שני, אך התעורר לאחר ההפסקה וקלע 13 נקודות ברבע השלישי, שהשאירו את וושינגטון בפער סביר מבוסטון. ברבע האחרון הוא שילב כוחות עם ביל, ויחד הם קלעו או מסרו את כל 26 הנקוודת של הוויזארדס ברבע האחרון, כולל שלשת הניצחון הגדולה. זו הייתה השלשה הראשונה שהייתה אחראית על שוויון או העברת היתרון ב-10 השניות האחרונות של משחק הדחה, מאז השלשה המפורסמת של ריי אלן במשחק 6 של סן אנטוניו מול מיאמי בגמר 2013.

עוד בנושא

שלשת ניצחון לג'ון וול, וושינגטון כפתה על בוסטון משחק שביעי

"הסתכלתי לשומר בעיניים ולקחתי זריקה, והיא נכנסה", סיפר וול בסיום, "אני לא הולך הביתה. אל תגיעו לעיר שלי לבושים בשחור ותגידו שזו לוויה. עבדנו יותר מידי קשה בשביל להיות מודחים ככה. כל מה שרצינו זה להגיע למשחק 7, שם זה 50-50. אנחנו עושים את זה בשביל האוהדים המדהימים האלה, בלעדיהם לא היינו מנצחים את המשחק. אני לא מתכוון לוותר בלי מאבק, יש לי יותר מידי לב. נשאר לנו משחק אחד כדי להגיע לגמר המזרח, לא יכולתי לבקש יותר".

אייזאה תומאס על המהלך האחרון, הו החטיא זריקה על הבאזר: "הם הקיפו אותי והכניסו אותי למלכודת. לא היה לי לאן ללכת, אני חייב להצליח יותר במצב הזה. הם עשו עבודה טובה. לא הייתי עירני ואני לוקח את האחריות. יש לנו משחק 7 בבוסטון, אלה המשחקים בהם השחקנים הגדולים יוצרים לעצמם שם, שאגדות נולדות, זה מה שרצינו". אחרי הפוגה, קלה, IT3 הבין מה אמר ותיקן: "אני מתכוון, חוץ משרצינו לנצח הלילה".

בראד סטיבנס נשאל בסיום המשחק מה יגיד לשחקנים. "יש משחק 7 ביום שני", אמר, "שמנו את השומר הכי טוב שלנו על הטולסטאר שלהם. הוא עשה מהלך גדול וזה כל מה שיש להגיד. לאחר מכן הם לכדו את תומאס ותפסו אותו לא מוכן. כקבוצה היינו צריכים לדעת שזה יקרה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully