וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלשת ניצחון לג'ון וול, וושינגטון כפתה על בוסטון משחק שביעי

רכז הוויזארדס צלף מחוץ לקשת וקבע 91:92, 3.5 שניות לסיום. תומאס החטיא עם הבאזר מהעבר השני. קליבלנד מחכה בגמר המזרח למנצחת במשחק השביעי, שייערך בלילה שבין שני לשלישי

שחקן וושינגטון וויזארדס ג'ון וול. רויטרס
לא מוכן ללכת הביתה. ג'ון וול/רויטרס

אחרי שסן אנטוניו העפילה לגמר המערב מול גולדן סטייט, במזרח עדיין מחכים לזהות יריבתה של קליבלנד בגמר, לאחר שהלילה (בין שישי לשבת), וושינגטון הצליחה לכפות משחק שביעי בסדרה מול בוסטון עם ניצחון ביתי 91:92. הסדרה בה ניצחה הקבוצה הביתית בכל משחק עד כה היתה קרובה לסיום כשהסלטיקס הריחו את הניצחון עם סל של אל הורפורד 7.7 שניות לסיום שקבע 89:91 לאורחים, אבל ג'ון וול קבר שלשת קלאץ' ענקית עם 3.5 שניות על השעון. אייזאה תומאס עוד החטיא ניסיון לזריקת ניצחון מהעבר השני, וקבע שהשתיים ייפגשו למשחק שביעי ומכריע בלילה שבין שני לשלישי.

הוויזארדס פתחו טוב יותר את המשחק, הובילו לכל אורך הרבע הראשון אותו סגרו בפלוס חמש. ריצת 2:12 ברבע השני כבר העניקה לוול ולחבריו יתרון דו ספרתי, אך הסלטיקס יצאו לריצה משלהם וחתמו את המחצית עם האלי הופ שסיים אייברי בראדלי, שהעניק להם יתרון נקודה בהפסקה. המומנטום נותר אצל האורחים גם ברבע השלישי, אך הם לא הצליחו לברוח ובתחילת הרבע המכריע ראו את וושינגטון נוטלת שוב את ההובלה. עד לסיום היתרון החליף ידיים שמונה פעמים נוספות, האחרונה שבהם מהשלשה הגדולה של וול שהשאירה את וושינגטון בחיים.

בראדלי ביל היה כוכב המשחק של המקומיים עד שניות הסיום עם 33 נקודות (15 מ-26 מהשדה, 1 מ-8 לשלוש), בעוד שוול סיים עם 26 נקודות (9 מ-25 מהשדה) ו-8 אסיסטים. מרקיף מוריס הוסיף 16 נקודות ו-11 ריבאונדים. אצל הירוקים אייברי בראדלי שוב להט עם 27 נקודות (10 מ-18 מהשדה) ו-4 חטיפות, תומאס הוסיף 27 נקודות משלו באחוזים רעים (8 מ-24 מהשדה), לצד 7 אסיסטים ו-5 איבודים. הורפורד סיים עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים.

שחקן בוסטון אייזאה תומאס. AP
מאוכזב. אייזאה תומאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully