וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה הוצף בשמפניה: "גאה בשחקנים", קייהיל: "הגיע לנו לזכות"

שחקני צ'לסי הרעיפו אהבה על מאמנם לאחר שזכו באליפות, והוא כבר חושב על הגביע: "ננסה להפוך את העונה מנהדרת לפנטסטית". ג'ון טרי: "מאושר עבור כולם במועדון", צפו בבלוז חוגגים

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה חוגג עם השחקנים. רויטרס
בדרך לדאבל? צ'לסי חוגגת אליפות/רויטרס

צ'לסי חתמה אתמול (שישי) עונה יוצאת מהכלל והשיבה את תואר האליפות אותו איבדה בעונה שעברה, בזכות 0:1 קטן-גדול על ווסט ברומיץ'. הבלוז קטפו תואר שישי בתולדותיהם, וחמישי בעידן הפרמיירליג (רק למנצ'סטר יונייטד, שזכתה 13 פעמים בפרמיירליג, יש יותר).

אנטוניו קונטה, מצידו, זכה באליפות רביעית ברצף (אחרי שלוש עם יובנטוס) והפך למאמן הרביעי בהיסטוריה שמניף את התואר כבר בסיום עונתו הראשונה באנגליה, אחרי ז'וזה מוריניו, קרלו אנצ'לוטי ומנואל פלגריני. קונטה הוא המאמן האיטלקי הרביעי שזוכה בפרמיירליג, אחרי אנצ'לוטי, רוברטו מאנצ'יני וקלאודיו ראניירי. צ'לסי תפגוש את ארסנל בגמר הגביע האנגלי, ב-27 במאי, ותנסה להשלים זכייה בדאבל, לכך גם התייחס קונטה לאחר המשחק והחגיגות על הדשא.

עוד בנושא

צ'לסי זכתה באליפות השישית בתולדותיה עם 0:1 מול ווסט ברומיץ'
ריקוד המכונה: ציוני הדרך באליפות השישית בתולדותיה של צ'לסי
המומחה לשיקום: אנטוניו קונטה הוא הגיבור הגדול באליפות של צ'לסי

שחקני צ'לסי חוגגים בחדר ההלבשה

"אני מאוד גאה לקחת אליפות בעונה הראשונה שלי באנגליה", אמר קונטה בסיום, "השחקנים שלי הראו מקצוענות, מחוייבות, מוסר עבודה ורצון לזכות. יש לנו שני משחקים לחגוג בהם, ואז ננסה להפוך את העונה מנהדרת לפנטססטית. לא היה קל עבורי להגיע לאנגליה, להתרגל לדברים חדשים, שפה חדשה ולקבל שחקנים אחרי עונה חלשה שלהם".

על הפתיחה המאכזבת ושינוי המערך: "זה היה מאוד מתסכל עבורי כי בסיום המשחק מול ארסנל (3:0) לא זיהיתי שום דבר מהעבודה או הרעיונות שלי במשחק שלנו. ברגע ההוא מצאתי את העוצמה לשנות, לקחת אחריות ולמצוא שיטה שתתאים לשחקנים. זה היה רגע מפתח בעונה הזו כי כל שחקן מצא את התפקיד הטוב ביותר עבורו בשיטה הזו. כשאתה מגיע לקבוצה אחרי עונה רעה שלה אתה צפוי להתמודד עם בעיות. למצוא את הפיתרון המתאים במהירות זה לא קל, ואני מודה על כך לשחקנים שלי שסמכו עלי, על הפילוסופיה שלי, והראו לי גישה והתנהגות נכונה".

קונטה הגיע למסיבת העיתונאים בסיום המשחק באיחור, והסביר כי השחקנים "קילחו" אותו עם בירות ושמפניה. "החליפה שלי היא אסון", אמר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

גארי קייהיל: "הרגשנו בטוחים בעצמנו לאורך כל העונה. הגיע לנו לזכות, עבדנו קשה והיינו הקבוצה הטובה ביותר. זה נהדר לחתום את זה שני משחקים לסיום, דבר שקשה מאוד לעשות בליגה הזו".

דויד לואיז: "כשהחלטתי לחזור לפה חלמתי שנזכה באליפות. אני מאוד שמח כי הגשמתי חלום. קונטה עובד עם תשוקה בכל יום מחדש. התואר הזה מגיע לו כי הוא לא מפסיק לעבוד קשה".

הקפטן, ג'ון טרי, שיעזוב בתום העונה: "אני וקאהיל נניף את הגביע ביחד. עשיתי את זה מספר שנים עם למפארד. גארי היה על הדשא כל שבוע, ככה שזה מראה על קלאס מצידו שהוא מאפשר לי להניף איתו. כל השחקנים היו נהדרים ונהניתי לשבת ולצפות בהם מנצחים מהצד. אני מאושר עבורם ועבור כולם במועדון. הביחד שהשחקנים הראו מהיום הראשון, גם כשהפסדנו משחקים, זה הוציא את הקבוצה לרצף ניצחונות מדהים שהוביל לתואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully