וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני: "מהיומיים מהקשים שעברתי, רוב אנשי פיפ"א חושבים כמונו"

11.5.2017 / 18:01

יו"ר ההתאחדות סיכם את הימים העמוסים בבחריין: "ההישג הגדול שלנו הוא שהעברנו את ההחלטה ממליאת הקונגרס למועצה שתתכנס באוקטובר. גם אינפנטינו היה איתנו לגמרי בסיפור הזה"

רויטרס

אחרי שלושה ימים עמוסים בבחריין, שבסיומם החליטו בפיפ"א לא לקיים הצבעה על השעיית הפעילות של שש קבוצות הכדורגל מעבר לקו הירוק, יכול היה עופר עיני להוריד קצת לחץ ולשחרר אנחת רווחה. הבעיה של הכדורגל הישראלי מול דרישות הפלסטינים לא נפתרה, אלא רק נדחתה לחודש אוקטובר ובהמשך לקונגרס פיפ"א הבא בעוד שנה אבל יושב ראש ההתאחדות עופר עיני משוכנע שמועצת פיפ"א שתתכנס כבר בחודש אוקטובר תנטרל את המוקש שג'יבריל רג'וב מניח כל הזמן לפתחנו.

עוד בנושא:

פיפ"א דחתה את ההצעה הפלסטינית. נתניהו: "ניצחון בקרב על מעמד ישראל"

עופר עיני יושב ראש ההתאחדות לכדורגל של ישראל במהלך קונגרס פיפ"א. רויטרס
ניצחון קטן בפיפ"א. עופר עיני/רויטרס

"ההישג הגדול שלנו כאן הוא שהעברנו את ההחלטה ממליאת הקונגרס למועצה שתתכנס בחודש אוקטובר. אני מאמין שבמועצה יסירו את הנושא הזה כי יושבים שם אנשים מתונים עם הגיון בריא שמבינים שפיפ"א לא צריכה לעסוק בגבולות של מדינות. עבדנו כאן כל השבוע מול מועצת פיפ"א כדי שלא תהיה הצבעה אבל ג'יבריל הלך עד הסוף. ברגע ההצבעה היום מאוד חששתי. בכלל, אלה היו מהימים הקשים ביותר שלי כאיש ציבור. לאורך כל השנים ניהלתי משאים ומתנים אבל כאן אתה לא יודע מה בסוף ייסגר ולכן היומיים האחרונים היו מהקשים ביותר שעברתי".

"ג'יבריל לוקח כבר הרבה זמן עניין פוליטי כדי שפיפ"א תקבע. אני מרגיש שרוב האנשים בפיפ"א חושבים כמונו. אני מקווה שבמועצה תתקבל החלטה בעוד כמה חודשים להסיר את זה לגמרי מסדר היום".

עיני הוסיף: "ג'יאני אינפנטינו היה איתנו לגמרי בסיפור הזה. הוא הוביל את כל ההליך במועצה כדי שהנושא לא יהיה על סדר היום והוא קיבל רוח גבית מנשיא אופ"א שתומך בנו. כל אופ"א היתה מאחורינו בסיפור הזה וזה נתן לנו כוח".

עיני סיפר כי במהלך הקונגרס הנוכחי הוא לא שוחח עם רג'וב בארבע עיניים אחרי שהבין כי אין לו סיכוי לשכנע אותו למשוך את ההצעה. על הימים בבחריין אמר עיני: "קיבלנו יחס מצוין בבחריין. קיבלו אותנו מצוין והרגשנו מאוד בטוחים. אנשים כאן מאוד לבביים ומסבירי פנים. אני מרגיש היום יותר נוח לקיים משחק ידידות מול נבחרות ממדינות ערביות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully