וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ללכת על אירופה במקום הליגה? לא הימור. החלטה הגיונית"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מוכן לגומלין הליגה האירופית מול סלטה ויגו (22:05, ספ' 1), בסיומו השדים האדומים יכולים להתקרב עוד צעד לצ'מפיונס: "בהרגשה שלי, זה המשחק החשוב בתולדות המועדון"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
המשחק הכי חשוב, מבחינתו. מוריניו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד תנסה להעפיל הערב (חמישי, 22:05, ספורט 1) לגמר אירופי שביעי בתולדותיה, כאשר תארח באולד טראפורד למשחק הגומלין בחצי גמר הליגה האירופית את סלטה ויגו. השדים האדומים מגיעים עם יתרון מבטיח של 0:1 מהמפגש הראשון, הודות לשער הנהדר של מרכוס רשפורד והם יודעים שזכייה במפעל תעניק להם את הכרטיס לליגת האלופות, דבר אותו כנראה לא יצליחו להשיג דרך הליגה, שם צנחו אמש שוב למקום השישי בו בילו את רוב העונה.

בין שני המפגשים מול סלטה שיחקה יונייטד בליגה נגד ארסנל, והפסידה 2:0 במשחק אליו עלתה עם כמה שחקנים מחליפים, כאשר בכל מקרה היא סובלת מסגל חסר מאוד בגלל כל הפציעות. המנג'ר ז'וזה מוריניו, שיכול לזכות בגביע אופ"א/ליגה אירופית בפעם השנייה (אחרי 2003 עם פורטו), אמר לקראת ההתמודדות הערב: "17 משחקים בשבעה שבועות זה בלתי אפשרי. להתמקד בליגה האירופית זה לא הימור, זה הדבר ההגיוני לעשות וזה נובע מהסיטואציה שנוצרה. זו הייתה החלטה מאוד פשוטה מבחינתי".

מוריניו הוסיף: "זה מאוד חשוב עבור המועדון להגיע לגמר, להיאבק על תארים ולזכות בתואר היחיד שהוא מעולם לא זכה בו. בהרגשה שלי, זה המשחק הכי חשוב בתולדות המועדון. אני לא חושב שסלטה רוצה את זה יותר מאיתנו. אף אחד לא רוצה את זה יותר מאיתנו".

ויין רוני, שכל העונה היו שמועות לגבי עזיבה אפשרית שלו, אמר: "המקום של מנצ'סטר יונייטד הוא בליגת האלופות. האם אני רוצה להישאר? בוודאי. אני במועדון הזה כבר 13 שנים".

עוד בנושא:

חמישי בליגה האירופית: מנצ'סטר יונייטד מחפשת גמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully