וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגה האירופית: מנצ'סטר יונייטד מחפשת גמר

השדים האדומים יארחו את סלטה ויגו אחרי שניצחו 0:1 במשחק הראשון (ה', 22:05, ספורט 1). אייאקס, שהביסה 1:4 את ליון במשחק הראשון, תנסה להשלים את המשימה בצרפת

מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני. רויטרס
מחפשים גמר אירופי. שחקני יונייטד/רויטרס

משחקי הגומלין בחצי הגמר בליגה האירופית ייערכו מחר (חמישי, 22:05, ספורט 1 וספורט 2). ליון תנסה לחזור מפיגור 4:1 מול אייאקס, בעוד מנצ'סטר יונייטד תנסה להשלים את העבודה מול סלטה ויגו אחרי ה-0:1 שהשיגה בספרד.

מנצ'סטר יונייטד - סלטה ויגו (חמישי, 22:05, ספורט 1)

השדים האדומים הפסידו 2:0 לארסנל במחזור האחרון בראשון, אבל ז'וזה מוריניו אמר שהקבוצה שלו עכשיו ממוקדת בליגה האירופית. מנצ'סטר יונייטד, שרוצה להשיג את הכרטיס האוטומטי לליגת האלופות דרך זכייה בליגה האירופית, תארח את סלטה ויגו עם יתרון מבטיח של 0:1 מהמשחק הראשון. סלטה ויגו נראית רע מאוד בליגה הספרדית לאחרונה וגם היא מתמקדת בעיקר באירופה. היא תנסה להפתיע דווקא באולד טראפורד, אבל יהיה לה קשה מאוד לעשות את זה.

ליון - אייאקס (חמישי, 22:05, ספורט 2)

ההולנדים מגיעים לגומלין עם יתרון מבטיח מאוד מהמשחק הראשון אחרי שהביסו את ליון 1:4. עם זאת, אייאקס יודעת שהיא לא יכולה להיות שאננה כיוון שברבע הגמר הייתה כבר בפיגור 3:0 מול שאלקה בחוץ אחרי שניצחה אותה 0:2 בבית. באופן כללי, קיימים הבדלים גדולים בין היכולת של אייאקס בבית ליכולת בחוץ. מנגד, ליון מגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully