וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "הרבה דם רע ומשקעים נותרו עם קרלסן לקראת הסוף"

11.5.2017 / 8:33

הנתק הממושך בין המנהל הספורטיבי לבכירי המועדון הוביל לפיצוץ. בחיפה אישרו: מאמן הכושר של הנבחרת, ערן שדו, יצטרף בקיץ. במועדון ממתינים לקליין וקיבלו אישור להחתמת דוס סנטוס

טור כריסטיאן קרלסן מנהל מקצועי מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
לא הגיע לאימון אתמול. קרלסן/סוכנות ג'יני

במכבי חיפה כועסים על טור כריסטיאן קרלסן. המנהל הספורטיבי שהגיע למועדון בתחילת העונה הצליח להרגיז לא מעט אנשים במועדון, כשביקר אתמול את התנהלותו של גיא לוזון, שהגיב בחריפות במסיבת העיתונאים. "העונה התחילה טוב, מאוד סמכו על קרלסן במכבי חיפה. אבל הרבה דם רע ומשקעים נותרו לקראת הסוף", סיפר גורם הבקיא בפרטים. "קרלסן טען כי בחירת הזרים לא הייתה שגויה, ושבמועדון פשוט לא נתנו להם זמן. הטעות הייתה שהוא בחר להאשים את התקשורת ואת גיא במקום את עצמו. לגיא לא היו שיקולים לא מקצועיים בבחירת ההרכב. הוא לא אהב את העובדה שגיא לא נתן מספיק קרדיט לעזמי, ולא העריך שחקנים אחרים שלו ולכן נוצרה מתיחות גם עם המאמן. הם כמעט לא דיברו מאז שגיא הגיע". קרלסן לא הגיע לאימון אתמול. הוא נכח במשחקים האחרונים בחיפה אבל עזב את האצטדיון מיד בתום המשחק. יש לציין כי גורמים אחרים במועדון אמרו הבוקר: "חשוב מאוד לכבד את קרלסן לפני שהוא עוזב את מכבי חיפה. הוא מסיים בקרוב חוזה ויגיע אדם אחר במקומו".

במועדון אישרו את הפרסום אמש בנוגע להחלטה לצרף את מאמן הכושר של נבחרת ישראל, ערן שדו, לצוות המקצועי. רוב הפרטים עם שדו כבר סגורים והחתימה הרשמית צפויה מיד בתום העונה. שדו, שמוערך מאוד על ידי אלישע לוי, זכה להמלצות רבות לפני שהגיע לחיפה. יש לציין כי אורי הראל יישאר במועדון בעונה הבאה. כזכור, במועדון החליטו כי הוא יהיה אחראי על נושא ה-GPS במועדון. "שלמה ישינובסקי הודיע כבר בתחילת דרכו שהוא לא יכול להישאר. הוא מחנך בבית ספר, וכדי לגרום לו לצאת לשנת שבתון היינו צריכים לשלם לו לא מעט כסף. זה לא השתלם כלכלית לשני הצדדים ולכן בחודש האחרון חיפשנו מאמן כושר אחר", הסבירו במועדון.

עוד בנושא

קרלסן: "אין בישראל חשיבה לטווח ארוך, לוזון פועל בדרך שלא הכרתי"
לוזון ניסה להתגונן: "אנשים לא מכירים אותי"
ארגון אוהדי מכבי חיפה: נחרים את המשחק מול סכנין

שובל גוזלן שחקן עירוני קרית שמונה (שמאל) מול אליסון דוס סנטוס שחקן מכבי פתח תקוה. סוכנות ג'יני
אמורים לקבוע איתו פגישה בשבוע הקרוב. דוס סנטוס/סוכנות ג'יני

בחיפה אמורים לקבוע במהלך השבוע הקרוב פגישה עם אליסון דוס סנטוס. המטרה היא להחתימו בקבוצה מיד בתום העונה. במועדון קיבלו אישור מהמועמדים המובילים לתפקיד המנהל הספורטיבי לסגור עם הבלם. פלוריאן קליין עדיין לא השיב על ההצעה שלו. "ייתכן וזה ייקח כמה ימים", אמרו בחיפה, שם סבורים כי השחקן התרשם מהעיר ומהתנאים שמעניק לו המועדון. החוזה של קליין לשנתיים כבר מוכן במשרדים והם מקווים שיאשר את העסקה למרות הצעות מגרמניה. קליין השלים 90 דקות בניצחון המבורג ביום ראשון ובשלישי הגיע לארץ ליממה אחת. ביום ראשון הוא צפוי ליטול חלק במשחק מול האנובר ובכל מקרה, יסיים את העונה (עוד כעשרה ימים) בקבוצתו לפני שיעבור ליעד הבא. "הוא יקבל כאן את התנאים הטובים ביותר, את השכר הטוב ביותר ואת היחס הטוב ביותר. הוא הרשים אותנו מאוד", אמרו בחיפה. הקשר ממאלי, סמבה סו, עדיין מועמד אך במועדון לא ינהלו משא ומתן לפני הגעת המנהל הספורטיבי.

רמון פלאנס ביקש מחיפה להתרכז בהישארות של ראיו וייאקנו בשבועיים הקרובים ולא מתכוון לסכם דבר בימים הקרובים. בחיפה נמצאים בקשר גם עם מועמדים אחרים, אך הוא נותר המועמד המוביל וההערכה היא שאם יאשר את הגעתו במהלך השבועיים הקרובים הוא יהיה המנהל הספורטיבי של חיפה. הפער בין הצדדים קשור למועד החתימה, כשבחיפה יודעים שיצטרכו להמתין עוד מספר שבועות כדי לסכם עימו, דבר שכרוך בסיכון מסוים מבחינתם.

במועדון ממשיכים להתכונן למשחק בדוחה. ייתכן מאוד שהולמאר אייולפסון הפצוע יפתח בהרכב, לאחר שאתמול חזר לאימונים. אלירן עטר לא סיים את האימון אתמול. גארי קגלמאכר ומוחמד עוואד ייעדרו בשל צהובים. ניקיטה רוקאביציה, דקל קינן קמיל ואצק ועומר דמארי פצועים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully