וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלסן: "לא הרגשתי בנוח עם המינוי של לוזון, הוא פועל בדרך שלא הכרתי"

המנהל המקצועי של מכבי חיפה התראיין בנורבגיה, הודיע כי יעזוב את המועדון, דיבר על לוזון והוסיף: "אין בישראל חשיבה לטווח ארוך כמו באירופה. אם שחקן לא מצליח חודשיים, התקשורת הופכת אותו לפלופ"

טור כריסטיאן קרלסן המנהל המקצועי של מכבי חיפה. ברני ארדוב
טור כריסטיאן קרלסן המנהל המקצועי של מכבי חיפה/ברני ארדוב

שנה חלפה מאז הגיע טור כריסטיאן קרלסן בקול תרועה רמה למכבי חיפה. אחרי שנים ארוכות, הירוקים סופסוף מינו מנהל מקצועי וקיוו לצאת לדרך חדשה אולם כמו כל העונות הקודמות, גם זו הנוכחית הייתה כישלון רציני.

כעת, קרלסן הודיע בראיון במולדתו נורבגיה כי הוא עוזב את הירוקים וניצל את ההזדמנות כדי להביע את דעתו על הדברים שלא עובדים במועדון: "אעזוב את ישראל ברגע שהחוזה יסתיים בסוף העונה. אין דרמה גדולה בהחלטה הזו. כשסיכמנו על חוזה לעונה אחת בהתחלה, לפני שנה בדיוק, הרעיון היה שאחרי שהתהליך הראשוני ייגמר, בערך באמצע מרץ, נעשה סיכום והערכה של המצב ונראה מה קורה הלאה. אפילו שזו הייתה שנה מאתגרת מאוד, עם הרבה שינויים וסביבת עבודה חדשה שלקח לי כמה חודשים להתרגל אליה, היה לי מאוד כיף כאן בישראל. אבל אחרי בחינת המצב, ברמה המקצועית והאישית, אני חושב שההחלטה הנכונה היא להשאיר את המשרה הזו למישהו אחר. אמרתי למועדון שאמשיך בתפקיד עד שהם ימצאו לי מחליף".

קרלסן הוסיף: "אני המנהל המקצועי הראשון בתולדות המועדון ולא תמיד היה ברור מי אחראי לכל דבר אצלנו. הגבולות לא היו ברורים ולא הובהר בדיוק מי דואג למה. אין בישראל את אותו מבנה ואת החשיבה לטווח ארוך להם הייתי רגיל מרוב המדינות האירופאיות בהן עבדתי בעבר".

עוד בנושא

מכבי חיפה: אליסון דוס סנטוס יגיע לפגישה, פלוריאן קליין חזר לגרמניה
ארגון אוהדי מכבי חיפה הודיע: נחרים את המשחק מול בני סכנין

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
לא התחבר ללוזון/שלומי גבאי

על התקשורת המקומית אמר הנורבגי: "היא מתסכלת מאוד. התקשורת בישראל פועלת לפי הרעיון של נבואה שמגשימה את עצמה. אם שחקן הוא לא הצלחה גדולה תוך חודשיים, אז הוא נחשב לפלופ ויוחלף כבר בחלון ההעברות הקרוב. גם אם המועדון מאמין בשחקן, התקשורת שמה כל כך לחץ לא ריאלי עליו מהרגע הראשון וכל השליליות הזו פוגעת לו בביטחון ומונעת ממנו לממש את הפוטנציאל האמיתי שלו. אין שום הבנה בנוגע לזמן שלוקח לשחקן זר להתאקלם ולהתרגל לכדורגל הישראלי ולסגנון החיים בישראל. גם ישראלים שבאים ממועדונים אחרים צריכים זמן התרגלות למועדון הכי גדול במדינה. זה מוביל לחילופי שחקנים בלתי נגמרים וכמובן שגם הסוכנים תורמים לזה ומפנים כך מקום לשחקנים שלהם. זה פוגם בניסיון לבסס סגל מגובש, שיכול להתפתח ביחד במשך כמה חודשים".

עוד אמר הנורבגי: "לתפיסתי, מנהל מקצועי ומאמן חייבים לעבוד יחד. זה בסיסי. היו לי יחסים נהדרים עם רנה מולנסטיין, חלקנו רעיונות זהים לגבי הדרך בה צריך לשחק כדורגל ואילו שחקנים מכבי חיפה צריכה בהתחשב במצב בו היא נמצאת. כשמולנסטיין הוחלף במאמן ישראלי, לא הרגשתי כל כך נוח עם זה ובסופו של דבר, התברר לי שהוא עובד בצורה שונה לחלוטין מכל מה שראיתי עד היום. ברור שהמצב הנוכחי כבר לא אידיאלי עבורי ואין שום היגיון שאמשיך בתפקיד שלי".

לסיום אמר קרלסן: "התקשורת בישראל מחפשת את הבלגן, אבל האמת היא שיש לי רק דברים טובים לומר על הנשיא, ההנהלה והקולגות שלי. ברור שהיו חילוקי דעות לפעמים, אבל זה קורה בכל מקום בכדורגל. הייתה לנו עונה לא קלה, אבל נשארנו ביחד ובנינו דיאלוג טוב. השאיפות של מכבי חיפה גדולות יותר מהמקום השישי, אבל חוסר היציבות הרס למועדון את העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully