וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "קרלסן לא לקח אחריות על החורבן בינואר, אני אקח במקומו"

10.5.2017 / 18:51

מאמן מכבי חיפה התייחס לביקורת שהשמיע המנהל הספורטיבי לשעבר: "אותי לימדו לא להגיד דברים רעים על מקום עבודה". על עתידו: "אף פעם לא היה צל של ספק האם אהיה המאמן בשנה הבאה"

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. שלומי גבאי, שלומי גבאי
הביקורת לא עברה בשתיקה. לוזון/שלומי גבאי, שלומי גבאי

בצל דבריו של טור כריסטיאן קרלסן, ולקראת המשחק מול בני סכנין ביום שבת, ערך היום (רביעי) מאמן מכבי חיפה גיא לוזון מסיבת עיתונאים.

"אני חונכתי בפתח תקוה, חינכו אותי לא להגיד דברים רעים על מקום עבודה שעבדתי בו", אמר לוזון על הביקורת של קרלסן. "מעולם לא האשמתי, גם כשעבדתי בחו"ל, את התקשורת, הצוות המקצועי, השחקנים, או כל אחד אחר. עד היום מבקשים ממני מחו"ל להטיל "רפש" ולדבר בגנות אנשים ואף הציעו לי כסף, אבל אמרתי שגם יציעו לי מיליון יורו זה לא יקרה לעולם כי מבחינתי זה לא להיות בנאדם. מקום שפרנס אותי, לעולם לא אדבר דברים רעים עליו. במקרה הזה קרלסן לא לוקח אחריות על בניית הסגל, על החורבן שהיה בינואר, אז אני אקח את האחריות במקומו. אני חודשיים וחצי פה, אבל אני לוקח את האחריות במקומו והכל בסדר כי אני רואה עצמי תמיד כאשם. אחרי כל הפסד, אני האשם. אני תמיד לוקח אחריות גם על מה שהיה כשלא הייתי. קרלסן עדיין עובד המועדון ואני מכבד אותו. מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה".

על כך שהוא לא יכול לעבוד עם מנהל מקצועי, כביכול, אמר: "כל ההמצאות שמופצות לא מעניינת אותי. אנשים לא מכירים אותי, הם לא יודעים איך אני מתנהל מול הגורמים איתם אני עובד. מה שמפורסם עלי הוא מחוסר ידע. בחיים לא היה לי ריב עם שחקן, יושב ראש, מנהל קבוצה או אפסנאי. אני מסתדר עם כולם. מנהל מקצועי זה לא דבר שלילי. בשביל מאמן, מנהל מקצועי טוב זו ברכה. הם לא אחד נגד השני, הם באותה סירה. אני כבר מחכה למנהל המקצועי שיגיע, כי זה יגרום למועדון להצליח". מי אמר שהמנהל המקצועי הזר העתידי רוצה מאמן שלו? מעשית, זו שטות מוחלטת. אני חי רק עם האמת. לי האמת תמיד ברורה. אף פעם לא היה צל של ספק מה יהיה בשנה הבאה והאם אהיה מאמן שנה הבאה. יש גורמים ואנשים מסוימים שאולי טפטפו שקרים לעיתונים. זה זכותם. אני תמיד ישיר ואמיתי עם השחקנים ועם מי שאני עובד. זה בסדר גמור, זה לא מפריע".

עוד בנושא:

קרלסן: "לא הרגשתי בנוח עם המינוי של גיא לוזון, הוא פועל בדרך שלא הכרתי"
מכבי חיפה: מאמן הכושר של הנבחרת סגר, דוס סנטוס יגיע לפגישה

טור כריסטיאן קרלסן מנהל מקצועי מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
"קרלסן לא לוקח אחריות על בניית הסגל"/סוכנות ג'יני

על מחאת האוהדים אמר המאמן: "אני יכול להבין את התסכול של האוהדים. הם באים, מעודדים, תומכים, בכל שבת, בית וחוץ, והם רוצים לראות מכבי חיפה תוקפת, אגרסיבית, מנצחת, אלופה. וזה לא קורה בשנים האחרונות. השחקנים במשחק האחרון מאוד השתדלו, מאוד רצו. הכדורגל לא מבריק ויש לנו הרבה בעיות, אבל מבחינת מאמץ ורצון השחקנים רצו. באתי לשחקנים בטענות ברגע שהם לא מחויבים. במשחק האחרון כולם כאבו את ההפסד. יש תסכול בתוצאות, ואנחנו הכי מתוסכלים מהם. אבל קשה בחודשיים וחצי לייצר את התוצאות והכדורגל שמצפים מאיתנו. אני יכול להבטיח ולהתחייב: לא משנה מה יהיה, ואנחנו כבר עובדים חודש וחצי על העונה הבאה. ההנהלה עושה הכל ואנחנו מתכננים לבנות "בומבה" של קבוצה. קבוצה מנצחת, אגרסיבית, מתלהבת שתדרוס. אני יודע שהרבה אנשים ששומעים אותי אומרים שאני מדבר שטויות. והסיבה שהגעתי למכבי חיפה היא בדיוק בגלל האתגר הזה. אנחנו כבר חודשיים מתרכזים בעונה הבאה ועובדים על ישראלים וזרים בכדי שתהיה לנו בעונה הבאה קבוצה מאוזנת וטובה שתהיה בסיס לאורך שנים".

"אמרתי לאשתי שאני לא חוזר לכדורגל. אמרתי לה שיש צ'אנס אחד: מכבי חיפה. והאתגר לא היה השנה. הוא היה השנה הבאה. אני אעשה כל מה שצריך כדי שמכבי חיפה תהיה קבוצה חזקה בעונה הבאה. בכוח או במוח".

על מכבי תל אביב והפועל באר שבע אמר לוזון: "נכון להיום אין ויכוח: מכבי תל אביב והפועל באר שבע עולות על מכבי חיפה בכל פרמטר. סגל, איכות, איזון, קבוצות שרצות כבר כמה שנים עם אותו בסיס. וכרגע, אנחנו לא ברמה שלהם. אני לא רוצה לתרץ, אבל רק במשחק אחד היה לנו סגל מלא. ברגע שתהיה לנו קבוצה שתרוץ יחד לאורך זמן אנחנו נהיה טובים יותר. לצערי, כרגע אין לנו את זה. אם אחרי מחנה אימון ושלושה ארבעה משחקים בעונה הבאה לא נראה טוב, תורידו לי את הראש".

לבסוף, על מצבה של קבוצתו לשעבר הפועל תל אביב אמר: "הפועל תל אביב הוא מועדון מאוד יקר לי ואני עדיין בקשר עם אנשים שם. אני מתפלל ומקווה שהם ישארו בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully