וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו ניצחה 107:110 את יוסטון בהארכה ועלתה ל-2:3 בסדרה

חסימה גדולה של מאנו ג'ינובילי על ג'יימס הארדן (33 נקודות וטריפל דאבל) הבטיחה את הניצחון לספרס, שקרובים לגמר המערב. דני גרין התעלה בהארכה, בה לא שותף קוואי לאונרד שנפצע בברך ובקרסול

מאנו ג'ינובילי סן אנטוניו ספרס חוסם את ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. AP
הרגע שהכריע את המשחק. ג'ינובילי חוסם את הארדן/AP

משחק בודד נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) בפלייאוף ה-NBA ובסיומו, סן אנטוניו שמרה על הביתיות וגברה 107:110 על יוסטון בתום הארכה. כעת, הספרס ביתרון 2:3 בסדרת חצי גמר המערב והם זקוקים לניצחון נוסף על מנת לסדר לעצמם העפלה לגמר החטיבה, שם כבר ממתינה גולדן סטייט. הסדרה תתחדש עם משחק 6 בלילה שבין חמישי לשישי (3:00). אלא שהניצחון של הספרס הושג עם בעיה לצדו, כאשר קוואי לאונרד, כוכב הקבוצה, נאלץ לשבת על הספסל בזמן ההארכה בגלל פציעה בברך ובקרסול. הוא הבטיח שישחק במשחק 6, אך לא ברור מה יהיה מצב הרגל שלו.

המפגש הלילה, בניגוד לרוב המשחקים הקודמים בסדרה הזו, היה צמוד לכל אורכו. פאטי מילס העלה את סן אנטוניו ל-11:20 אחרי כחמש דקות, אך יוסטון הגיבה היטב והרבע הראשון הסתיים ב-29:32 בלבד למארחים, כאשר לקראת סוף הרבע הבא הרוקטס כבר נטלו את ההובלה ולמחצית הם ירדו ביתרון 58:60. הפער של יוסטון כבר צמח לתשע נקודות (63:72, 7:16 לסוף הרבע השלישי), אך כאן הגיע תורה של סן אנטוניו לחזור ואת הרבע השלישי היא סיימה ביתרון 85:86.

עוד בנושא:

עד שהגוף יבגוד בו: לברון ג'יימס רק הולך ומשתבח עם השנים

קוואי לאונרד סן אנטוניו ספרס מול ריאן אנדרסון יוסטון רוקטס. רויטרס
קוואי נפגע ופספס את ההארכה/רויטרס

הדרמה עברה לרגעי ההכרעה. 54 שניות לסיום הארדן קלע פעמיים מהקו וקבע 99:101 ליוסטון, אולם מאנו ג'ינובילי השווה עם 34 שניות על השעון. יוסטון איבדה את הכדור ולספרס הייתה הזדמנות לנצח, אך הזריקה של מילס יצאה אחרי הזמן וגרמה לפופוביץ' לרתוח על שחקניו.

שתי הקבוצות נתקעו בהארכה ואחרי כשלוש דקות וחצי התוצאה שם עמדה על 0:3 לרוקטס. בהיעדר קוואי, הרול פליירס של סן אנטוניו נכנסו לעניינים ובעיקר דני גרין. 56 שניות לסיום הוא צלף שלשה וקבע 104:106 לספרס ואחרי שריאן אנדרסון הגיב בשלשה משלו, גרין השיג סל ועבירה וחצי דקה לסוף העלה את סן אנטוניו ל-107:109. יוסטון החטיאה והכדור שוב הלך לגרין, שסחט עבירה והפעם קלע רק אחת מהקו. ליוסטון היה את הכדור האחרון, אבל ג'ינובילי, ממרום 39 שנותיו, סיפק חסימה נהדרת מאחור על הארדן, שעלה לשלשת שוויון. שם זה גם נגמר, ניצחון גדול לספרס.

לאונרד הוביל את קלעי סן אנטוניו עם 22 נקודות, לצד 15 ריבאונדים. למילס היו 20 ולמרכוס אולדריג' סיים עם 18 ו-14 ריבאונדים. גרין קלע 16 ומהספסל הפציעו ג'ינובילי וג'ונתן סימונס עם 12 כל אחד, כאשר הארגנטינאי תורם גם 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. הארדן סיים עם טריפל דאבל של 33 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אולם איבד 9 כדורים ונעלם ברגעי ההכרעה. פטריק בברלי קלע 20 (5 מ-7 לשלוש) וריאן אנדרסון 19, אך הרוטציה הקצרה של יוסטון (שבעה שחקנים אחרי הפציעה של ננה) נפלה מהרגליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully