וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הכישלון: אינטר פיטרה את סטפנו פיולי

המאמן בן ה-51, שהגיע בקיץ האחרון אחרי שתי עונות בלאציו, סיים את תפקידו שלושה מחזורים לסיום העונה וכשהנראזורי במקום השביעי בלבד. "מודים לו ולצוות שלו על ההקדשה שלהם", נכתב בהודעה

מאמן אינטר סטפנו פיולי. GettyImages
נפרד. פיולי/GettyImages

אינטר הודיעה הערב (שלישי) על פיטוריו של מאמן הקבוצה סטפנו פיולי והצוות שלו. הנראזורי כתבו בהודעה הרשמית כי הם "מודים לסטפנו ולצוות שלו על ההקדשה שלהם והעבודה הקשה שעשו במועדון בששת החודשים האחרונים ובמה שהתברר כעונה קשה". מאמן קבוצת הנוער של אינטר, סטפנו וקי, ימונה למאמן הזמני של הקבוצה הבוגרת באופן מיידי ויעמוד על הקווים בשלושת משחקי הליגה שנותרו עד לתום העונה.

בלם העבר סטפנו פיולי בן ה-51 אימן את לאציו בשנתיים שקדמו לעונה הנוכחית ובקיץ עבר לבירת האופנה. הקבוצה תחתיו לא ממש הצליחה ונמצאת כרגע במקום השביעי בלבד בסרייה A עם 56 נקודות מ-105 אפשריות כשהיא רחוקה 29 נקודות מיובנטוס המוליכה. כמו כן, הנראזורי הודחו כבר בשלב הבתים של הליגה האירופית אחרי שסיימו במקום הרביעי והאחרון בבית י"א עם שש נקודות בלבד וארבעה הפסדים, כולל פעמיים מול הפועל באר שבע.

* קבוצה נוספת שהודיעה על הפיטורים של מאמנה היא בטיס הספרדית, שאמנם הבטיחה את הישארותה בליגה אך החליטה להיפרד מוויקטור סאנצ'ס, שמונה לתפקיד בנובמבר 2006. מדובר במאמן התשיעי שמפוטר מהקבוצה מאז שפפה מל סיים את תפקידו ב-2013. אלכסיס טרוחיאו, אחד מאנשי הצוות המקצועי, יעמוד על הקווים בשני המשחקים שנותרו עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully