וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "גארת' בייל הסכים להצטרף למנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה"

בספרד טוענים שהוולשי הגיע לסיכום בעל פה עם ז'וזה מוריניו, זאת בתנאי שהשדים האדומים יצליחו להעפיל לליגת האלופות. כוכב הבלאנקוס דרוך: "אנחנו נהיים חזקים יותר ממשחק למשחק"

one

ריאל מדריד עשויה לסיים את העונה הנוכחית עם דאבל ענק שיכלול אליפות ספרד וזכיה שניה ברציפות בליגת האלופות, אך לא בטוח שזה יבטיח את הישארות כל כוכביה. על פי דיווח באתר ספרדי, גארת' בייל הסכים להצטרף למנצ'טסר יונייטד בעונה הבאה, זאת בתנאי שתבטיח מקומה בליגת האלופות - בין אם דרך זכיה בליגה האירופית או סיום באחת מארבעת המקומות הראשונים בפרמיירליג.

על פי הדיווח, הוולשי, שהתמודד עם מספר פציעות העונה, הגיע לסיכום בעל פה עם ז'וזה מוריניו, בצל חוסר שביעות הרצון של פלורנטינו פרס, שמרגיש שבייל לא בשל להיכנס לנעליו של כריסטיאנו רונאלדו ככוכב הגדול של המועדון.

בייל עצמו מסרב להתייחס לשמועות ומעדיף להתעסק אך ורק במטרות שנותרו לבלאנקוס. "עדיין נותרו לנו כמה אסים בשרוול", התעקש הוולשי שיחמיץ את גומלין חצי הגמר מול אתלטיקו מדריד, אך עשוי להיות כשיר לגמר. "האווירה חיובית, אנחנו משחקים היטב משתפרים ונהיים חזקים יותר ממשחק למשחק. אנחנו מרגישים שביכולתנו לנצח כל קבוצה בכל מפעל, למרות שזה לא קל. יהיה קרב קשה, אבל אני מאמין שאפשר לעשות את זה.

"מבחינה אישית העונה הזו היתה קצת יותר קשה. נפצעתי בקרסול, התחלתי היטב אך נפצעתי לשלושה חודשים. עכשיו אני עובד קשה כדי לחזור לכושר הטוב ביותר שלי ולהתאושש מהפציעה".

עוד בנושא:

מרקו רויס, ברנרדו סילבה ואנחל די מריה: רשימת הרכש של ברצלונה
"תיאו הרננדז עבר את הבדיקות בריאל מדריד, שתשלם את סעיף השחרור"

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
בדרך חזרה לפרמיירליג? בייל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully