וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו רויס, ברנרדו סילבה ואנחל די מריה: רשימת הרכש של ברצלונה

אחרי שסבלה מסגל קצר לאורך כל העונה, ברצלונה מתכננת רכש מאסיבי ועל פי דיווח ב"אל מונדו" כוכב בורוסיה דורטמונד נמצא חזק בתוכניות. עוד על הכוונת: ויטולו מסביליה. עוזר המאמן לניימאר: "שלא תסיים כמו רונאלדיניו"

one

ברצלונה אומנם נמצאת עדיין במאבק על תואר האליפות מול ריאל מדריד, אך הכישלון בליגת האלופות והסגל הדליל גורם לראשי המועדון לחשוב בכובד ראש על חיזוק מאסיבי לקראת העונה הבאה. ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני משוכנעים שארדה טוראן יעזוב בקיץ לליגה הסינית ובמועדון לא מתכוונים להישאר שוב עם ספסל קצר שכולל בעיקר שחקנים צעירים.

בברצלונה מחפשים כעת שחקן איכותי לקישור גם בשל העובדה שאנדרס אינייסטה כבר לא צעיר וצפוי לשחק בפחות משחקים מאשר בעונות הקודמות. אחד השחקנים שמוזכרים כמועמדים לחזק את הקבוצה בעונה הבאה הוא ברנרדו סילבה, קשרה הפורטוגלי של מונאקו שכבש שבעה שערים ומוביל אותה עם תשעה בישולים. עוד שחקן שנמצא חזק על הכוונת של ברצלונה הוא ויטולו, קשרה של סביליה ונבחרת ספרד שהאריך את חוזהו אצל האנדלוסים עד 2020.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. AP
בברצלונה מפנטזים עליו. מרקו רויס/AP

השם הנוצץ ביותר ברשימה של ברצלונה הוא מרקו רויס, כוכבה של בורוסיה דורטמונד שנפגש כבר בקיץ 2015 עם ג'וזפ ברתומאו נשיא הקבוצה שחושק בו מאוד. לקשר בן ה-27 יש חוזה בדורטמונד עד קיץ 2019 אבל ברצלונה תנסה לרכוש אותו בכל זאת. רויס כבר הצהיר שהוא לא מתכוון לעשות את המסלול המוכר מדורטמונד לבאיירן מינכן אך מעבר לספרד בהחלט אפשרי אחרי חמש עונות בדורטמונד שבהן הוא הציג יכולת נהדרת, לצד שורה של פציעות שהאטו לו את ההתקדמות בקריירה. אבל זה לא הכול, שם נוסף שנמצא חזק ברשימות של המועדון הוא שם אנחל די מריה.

הקיצוני של פריס סן ז'רמן היה מבוקש על ידי המועדון כבר ב-2015, אך סעיף מיוחד שהכניסה ריאל מדריד מנע ממנו לעבור אליה ממנצ'סטר יונייטד. אחרי שעבר לפריס, הסעיף הזה כבר לא תקף. די מריה נתן את אחד ממשחקיו הטובים העונה מול ברצלונה כאשר הוא כבש צמד ב-0:4 של פריס בצרפת וגם היחסים הטובים שלו עם ליאונל מסי עשויים לזרז את הגעתו לקאמפ נואו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברנרדו סילבה שחקן מונאקו. AP
בארסה חושקת בו. ברנרדו סילבה/AP

בימים האחרונים באתרים הקטאלנים עסקו בעיקר בדבר אחד: בריב המתוקשר בין כוכב הקבוצה ניימאר, לבין עוזרו של לואיס אנריקה חואן קרלוס אונסואה. על פי הדיווחים, השניים החליפו מספר מילים במהלך האימון, כשכעת חושף אתר "מארקה" מה בדיוק קרה שם. על פי הדיווח, עוזר המאמן העיר לניימאר על הגישה שלו באימון. הברזילאי לא ממש אהב זאת, והחליט לענות לו. בתגובה אמר אונסואה: "אם תמשיך בצורה הזו, תסיים כמו רונאלדיניו". ניימאר כמובן כעס מאוד על התגובה ולא נשאר חייב, כשהוויכוח לא נשאר על כר הדשא בלבד אלא גלש גם לחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully