וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון הודיעה: ננה סובל מקרע בירך שמאל וסיים את העונה

הרוקטס איבדו את הסנטר המחליף, שהספיק לשחק רק דקה ו-43 שניות במשחק 4 מול סן אנטוניו לפני שנפצע. קייל לאורי הודיע רשמית לראשי טורונטו כי יהפוך לשחקן חופשי, גם רודי גיי

שחקן יוסטון רוקטס ננה. GettyImages
יוסטון איבדה אותו. ננה/GettyImages

יוסטון רוקטס אומנם הביסה הלילה (בין ראשון לשני) 104:125 את סן אנטוניו והשוותה את הדרבי הטקסאני בחצי גמר המערב ל-2:2, אולם הניצחון הזה הגיע עם מחיר.

ננה, הסנטר המחליף של הרוקטס, שהעמיד בפלייאוף עד כה 10.8 נקודות ו-5.3 ריבאונדים ב-19.9 דקות בממוצע, גמר את העונה לאחר שנפגע כבר בפתיחת המשחק הרביעי בסדרה. הרוקטס הודיעו כי הסנטר הברזילאי סובל מקרע בירך שמאל והוא לא ישוב לשחק בפלייאוף הזה, גם אם הקבוצה תעלה לגמר המערב או יותר מכך.

ננה הספיק לשחק רק דקה ו-43 שניות לפני שנפצע, כאשר מי שהחליף אותו כסנטר היה הפאוור פורוורד ריאן אנדרסון, מה ששלח את יוסטון להרכב נמוך מהמתכונן לאורך רוב המשחק, החלטה שדווקא עבדה לא רע למאמן מייק ד'אנטוני. משחק השיא של ננה בפלייאוף היה משחק 4 מול אוקלהומה סיטי, אותו סיים עם 28 נקודות ו-19 ריבאונדים.

* כצפוי, קייל לאורי הודיע לראשי טורונטו כי החליט לוותר על השנה האחרונה בחוזהו והוא יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב. הרכז הוותיק יתלבט האם להישאר בראפטורס, כשלא מעט קבוצות צפויות לחזר אחריו - ביניהן גם פילדלפיה. על פי דיווחים, לאורי ישקול לעבור למערב, לאחר החוויות הקשות מהמפגשים עם לברון ג'יימס וקליבלנד לאחרונה.

* בדומה ללאורי, רודי גיי הודיע לראשי סקרמנטו על כוונותיו לוותר על האופציה בחוזהו ולהפוך שחקן חופשי גם כן.

עוד בנושא:

עדיין בחיים: וושינגטון ויוסטון קבעו 2:2 בסדרות חצי גמר הפלייאוף
מאמן טורונטו משבח את קליבלנד: "הם מכונה משומנת, לברון הוא כל ההבדל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully