וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "רק בישראל מי שבוגד בך קורא לך בוגד"

קשר מכבי ת"א תקף את אוהדי חיפה שצעקו לו בוז לאורך כל המשחק ואמר: "רק בישראל יכול לקרות שמכניסים לך סכין בגב ואתה נקרא בוגד. אנשים שוכחים מה עברתי בחיפה כל העונה"

אחרי שאיבדה באופן רשמי את תואר האליפות להפועל באר שבע, מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) די בקלות את מכבי חיפה עם 0:2 בזכות שערים של קיארטנסון ואבי ריקן. אולם, המפגש של יוסי בניון עם אוהדי מכבי חיפה שוב גנב את תשומת הלב כאשר האוהדים הירוקים צעקו בוז לבניון אחרי שזה הוחלף בדקה ה-64. שרן ייני ואייל גולסה ספגו צהובים מכוונים בדקות הסיום כדי להחמיץ את המשחק מול בית"ר ירושלים בעוד כשבועיים ולא את גמר הגביע מול בני יהודה ב-25 במאי. גם ריקן ניסה לקבל צהוב, אך לא הצליח.

עוד בנושא:

צרות בצרורות במכבי חיפה: חשש לקרע במיניסקוס או ברצועות לדקל קינן
מכבי תל אביב ניצחה בקלות 0:2 את מכבי חיפה

שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. שלומי גבאי
לא נשאר חייב. יוסי בניון/שלומי גבאי

יוסי בניון, ששוב ספג קללות מאוהדי מכבי חיפה: "איך שומרים על כושר? אני מנסה לעשות הכול ואני מקווה להמשיך ככה. מהרגע הראשון שבאתי, אמרתי שזה מה שאני רוצה שיקרה. כשאתה משחק ברצף, אתה נכנס יותר לכושר משחק ואני שמח. זו לא הפעם הראשונה בה קיללו אותי האוהדים פה. אני במגרש מתנתק מהכול ועושה את המקסימום. לפעמים בחיים הדברים מתפתחים לא כמו שאתה מתכנן. היו לי שנים טובות ויפות במכבי חיפה. אני מאמין שהכול מלמעלה והכול לטובה. הגעתי למקום שטוב לי בו ואני שמח".

בניון הוסיף לחדשות הספורט: "הקריאות מהקהל הגיעו גם במשחק הקודם, זה היה צפוי שישרקו בוז ויגידו כל מני דברים. אבל רק בישראל מי שבוגד בך, קורא לך בוגד. אני לא מכיר את זה משום מקום בעולם. רק בישראל יכול לקרות שמכניסים לך סכין בגב ומסובבים, ואתה זה שנקרא בוגד. שיחקתי במועדונים גדולים, התגלגלתי לקריירה מהנה עם המון חוויות, וכששיחקתי בארסנל וחזרתי לשחק בליברפול, 45 אלף איש מחאו לי כפיים. אנשים שוכחים מה עברתי בחיפה כל העונה, אבל לשמחתי הגיעה הצעה ממכבי תל אביב. טוב לי, אני נהנה מהרגע הראשון והכול מתנהל כמו שצריך. רואים את זה על המגרש. הגביע בעונה שעברה עם חיפה? יש מקומות שיודעים לחגוג, יש מקומות שלא. אעשה את המקסימום כדי להניף את הגביע עם מכבי תל אביב".

ליטו וידיגאל, מאמן מכבי תל אביב, סיכם: "היה משחק טוב, שיחקנו נגד קבוצה טובה עם מאמן טוב. אמרתי לשחקנים שהקבוצה בה אתם עובדים היא קבוצה גדולה ואתם צריכים להיות מקצועניים. השחקנים צריכים אישיות ואופי כדי לייצג מועדון כזה גדול. אם אין להם את זה, קשה לשחק בקבוצה גדולה כמו מכבי תל אביב. אנחנו צריכים שחקנים עם אופי ואינטליגנציה כדי לשחק בקבוצה כזו. הכי חשוב שנמשיך להשתפר. זה הכי חשוב. אנחנו מנצחים, אבל אני לא שלם ב-100% עם ההופעות של השחקנים. שיחקנו כדורגל טוב מאוד לפרקים. אני צריך שהקבוצה תשחק טוב לפרקי זמן ארוכים יותר. בתמונה הגדולה, הרוב טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully