וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המזחלות האמריקאי סטיבן הולקומב מת בגיל 37

הספורטאי האולימפי זכה במדליית זהב ובשתי מדליות ארד. בעברו ניסה להתאבד ולאחר מכן הרצה על כך כדי לעזור לאחרים. "היה אתלט נפלא ואדם נפלא עוד יותר. היווה השראה עבור כולנו"

גולש המזחלות סטיבן הולקומב. AP
דמות לא שגרתית בנוף הספורטיבי. הולקומב/AP

טרגדיה בעולם המזחלות: סטיבן הולקומב (37) נמצא ללא רוח חיים אתמול (שבת) בחדרו במתחם האימונים של נבחרת ארצות הברית בלייק פלאסיד, ניו יורק. סיבת המוות עוד לא נמסרה לתקשורת. הולקומב, שזכה במדליית זהב עם נבחרת המזחלות של ארצות הברית באולימפיאדת החורף שנערכה בונקובר בשנת 2010, נחשב לאחד מנהגי המזחלות הטובים בעולם. הוא החל את הקריירה בשנת 1998 וזכה חמש פעמים באליפות העולם, והוסיף שתי מדליות ארד באולימפיאדת החורף בסוצ'י 2014.

"סטיבן היה אתלט נפלא ואדם נפלא עוד יותר. הוא היווה דמות לחיקוי והשראה עבור כולנו", ספד מנכ"ל התאחדות הספורט האולימפי בארצות הברית, סקוט בלקמן. "מחשבותינו ותפילותינו הולכות כעת אל משפחתו של סטיבן ואל כל אנשי עולם המזחלות".

הולקומב, שנחשב לאגדה בתחומו, נולד ביוטה, והיה דמות שונה בנוף הספורטיבי. הוא הגדיר את עצמו כ"חנון מחשבים", לא תמיד היה בכושר, אך זה לא מנע ממנו להפוך לאתלט ברמה עולמית ואולי לנהג המזחלות הטוב בארצות הברית. הוא ניסה להתאבד בעבר, ולאחר מכן סיפר את סיפורו כדי לעזור לאחרים.

עוד בנושא:

בעין הסערה: סיפורו של נהג המזחלות האמריקאי סטיבן הולקומב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully