וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין בהלם מהתבוסה: "לא היינו על המגרש, זו פשוט בושה"

7.5.2017 / 9:58

זעם על יכולת השחקנים ועל הרפיון ב-5:1 מול בית"ר ירושלים, גורמים בקבוצה מדברים על ירידת מתח בעקבות הודעת העזיבה של אבוקסיס. בנאדו ובנין המועמדים המובילים להגיע בעונה הבאה

אריק בנאדו מאמן בני יהודה. ניב אהרונסון
יחליף את אבוקסיס? אריק בנאדו/ניב אהרונסון

הלם בבני סכנין בעקבות התבוסה 5:1 נגד בית"רר ירושלים אתמול (שבת), שהייתה ההפסד הרביעי ברצף של הקבוצה של יוסי אבוקסיס, דבר שלא קרה לקבוצה מאז דצמבר 2015. במועדון זעמו על יכולת השחקנים ועל הריפיון, וגם בקרב השחקנים עצמם קיימת ביקורת עצמית גדולה מאוד. "לא היינו על המגרש, זו פשוט בושה", אמר אחד מהם, "כלום לא הלך לנו ולבית"ר הלך הכל. אנחנו יודעים מה החשיבות של המשחק לאוהדים ואכזבנו אותם בגדול".

מספר גורמים בקבוצה ייחסו את היכולת הדלה והתוצאה הרעה לכך שאבוקסיס הודיע באופן סופי כי לא ימשיך בסכנין בעונה הבאה, מה שגרם לטענתם לירידת מתח. כעת, הקבוצה מהמגזר תנסה לקדם את החתמת המאמן החדש שיגיע במקומו, כאשר אריק בנאדו וטל בנין הם המועמדים המובילים להגיע.

הקבוצה חוששת מאוד שבניגוד למקרי העבר, הפעם מנהלת הליגה לא תוותר ולא תאשר לה לארח בעונה הבאה באצטדיון דוחא. אם החששות הללו אכן יתאמתו, סכנין תארח במגרש בעכו, בו גם קיימה אתמול את משחק הבית מול בית"ר, בשל עונש רדיוס שהוטל עליה.

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 1:5 את בני סכנין
יוסי אבוקסיס: "מי שינסה למצוא משהו מר בעונה כזו, מתבלבל"

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully