וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו מגן על ארסן ונגר: "אם אתה מאמן 20 שנה, ברור שיהיו שנים לא מוצלחות"

למאמן מנצ'סטר יונייטד סכסוך מתוקשר עם הצרפתי, אך נראה שהוא מגלה אמפתיה כלפי יריבו לקראת המשחק בינהם הערב (18:00, ספורט 1): "אלכס פרגוסון החליט מתי לעזוב, למה שזה לא יהיה כך גם עם ארסן ונגר?"

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, מול מאמן ארסנל, ארסן ונגר. GettyImages
מאויבים לידידים? מוריניו וונגר/GettyImages

האם אנחנו בדרך לסולחה? מאמנה של מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, דיבר לקראת המשחק של קבוצתו הערב מול ארסנל (ראשון, 18:00, ספורט 1) ונשאל על מאמן היריבה, ארסן ונגר. המאמן הותיק מוביל את התותחנים כבר 21 שנה, אך ישנם קולות שהולכים וגוברים בקרב האוהדים על רצון לראות מאמן אחר על הקווים בעונה הבאה. למוריניו היה ריב מתוקשר עם המאמן הצרפתי, והשיא היה כשהוא כינה את ונגר "מומחה בכישלנות".

למרות משקעי העבר, הפורטוגלי התראיין לתקשורת הבריטית וגילה אמפתיה למצבו של ונגר: "כל המאמנים נתקלים באותם הקשיים. הכדורגל השתנה, קשה למאמנים להחזיק במשרה לאורך זמן. אם אין הצלחה - אתה הולך. אם אתה מאמן מועדון מסוים 20 שנה, ברור שיהיו שנים לא מוצלחות. תשאלו את אלכס פרגוסון". מוריניו הוסיף: "פרגוסון החליט מתי לעזוב, למה שזה לא יהיה כך גם עם ארסן ונגר?"

מוריניו עבר עונה לא פשוטה בצ'לסי בשנה שעברה, פוטר, ומצא עצמו העונה במנצ'סטר יונייטד. הוא הוביל את השדים האדומים לזכייה בגביע הליגה, ושחקניו נלחמים כעת על מקום ברביעיה הראשונה והם על סף העפלה לגמר הליגה האירופית. "לא אכפת לי מה אנשים חושבים" אמר כשנשאל על סגנון המשחק שלו, "אנחנו בתהליך של בנייה מחדש של קבוצה ומועדון. לפי דעתי, הדברים הולכים בצורה טובה. מה שאנשים אומרים פשוט לא משנה, מכיוון שאני יודע איזו עבודה אנחנו עושים כאן".

עוד בנושא:

זלאטן איברהימוביץ' הוא הספורטאי השני הכי עשיר בבריטניה
רשפורד שוב הגיבור של מוריניו: "הוא מוכיח שהגיל לא חשוב בכדורגל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully