וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשפורד שוב הגיבור של מוריניו: "הוא מוכיח שהגיל לא חשוב בכדורגל"

מאמן השדים האדומים הילל את החלוץ שכבש ב-0:1 על סלטה בחצי גמר הליגה האירופית: "הוא בוגר לגילו, הוא פשוט מאוהב בכדורגל". דיווח: ריאל ויונייטד סיכמו על טרייד, חאמס רודריגס תמורת דה חאה

שחקני מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד, אנטוניו ולנסיה חוגגים. רויטרס
היהלום של מוריניו. רשפורד חוגג אמש/רויטרס

מרכוס רשפורד ממשיך להיות גיבור הקמפיין האירופי של מנצ'סטר יונייטד. החלוץ בן ה-19 כבש אמש (חמישי) את שער הניצחון של השדים האדומים ב-0:1 על סלטה ויגו בחצי גמר הליגה האירופית, שנתן לחבורה של ז'וזה מוריניו מקדמה משמעותית מאוד לקראת משחק הגומלין בשבוע הבא באולד טראפורד. זה היה שערו ה-11 של רשפורד העונה והשלישי בליגה האירופית, אחרי שכבש פעמיים גם ברבע הגמר מול אנדרלכט.

הפעם רשפורד עשה זאת בסטייל, עם בעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-67, וזכה פעם נוספת לשבחים רבים מצד מאמנו. "סוד הקסם של מרכוס רשפורד די פשוט - הוא ילד בן 19 שמאוהב בכדורגל", הילל מוריניו. "הוא אוהב להישאר להתאמן שעה וחצי אחרי שהאימון מסתיים, הוא עובד על הבעיטות החופשיות הללו ומחכה להזדמנות הנכונה. זו הגישה שלו. הוא עובד, ועובד ועובד, ומוכיח לי פעם אחרי פעם שהגיל הוא לא באמת מה שחשוב, אלא הבשלות המנטלית, והוא לגמרי שם".

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מאוכזב מהתוצאה. מוריניו/רויטרס

מוריניו נותן קרדיט כל כך נרחב לרשפורד, שהחליט לתת לו לבעוט את הבעיטה החופשית על אף שפול פוגבה נחשב לבועט הבכיר. "הכדור היה בזווית לא מאוד מוכרת עבור פול, ומרכוס עובד על בעיטות מהסוג הזה באימונים. לכן הוא בעט. אני חושב שזו היתה החלטה נכונה, כי לשוער פשוט לא היה סיכוי לעצור את זה", אמר מוריניו. למרות שביעות הרצון מהחלוץ, מוריניו התאכזב מהתוצאה. לטענתו, יונייטד יכולה היתה לסיים את הסיפור כבר אמש עם ניצחון בתוצאה גבוהה יותר. "אני מרוצה מאוד מהיכולת, אבל לא מהתוצאה. שיחקנו מספיק טוב כדי להבקיע עוד שער או שניים ולא לבוא מודאגים לגומלין באולד טראפורד".

עוד במנצ'סטר יונייטד: "סאן" מדווח הבוקר כי הקבוצה הגיעה לסיכום עקרוני עם ריאל מדריד על טרייד במסגרתו יישלח חאמס רודריגס למנצ'סטר בעוד דויד דה חאה, שנמצא על הכוונת של הבלאנקוס זמן רב, יעשה את הדרך ההפוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully