וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: המשטרה צפויה לחקור באזהרה את תמוז ודגני

המשטרה פרסמה הודעת הבהרה בנוגע לקטטה בה היה מעורב חלוץ הפועל תל אביב: "נחצה גבול". ההתאחדות ממתינה לדוחות המשטרה, האדומים יועמדו לדין על שלל סעיפים של התפרעות אוהדים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: תיעוד בלעדי של טוטו תמוז באזיקים

האירועים האלימים בסיום המשחק בין הפועל תל אביב להפועל אשקלון בהם היו מעורבים שחקני הפועל תל אביב טוטו תמוז ואוראל דגני מופיעים בדוח שיגיש הבוקר (ראשון) שופט המשחק לירן ליאני. יחד עם זאת, ליאני לא צפוי לקבוע איך התחילה התגרה ומי הוביל לקטטה, מאחר שהוא וצוותו היו באותו הזמן במרכז המגרש כמה עשרות מטרים מההתקהלות הגדולה ליד הספסלים. יש לציין כי גם המשטרה טענה אמש שהיא עוד צריכה לחקור את האירוע על מנת שתוכל להסיק מסקנות חותכות על האירוע ולכן לא יוכל ליאני לקבוע בדוח שלו באילו נסיבות התפתחה התגרה ומי הוביל אליה.

בשעות הבוקר פרסמה המשטרה הודעת הבהרה, בה הצדיקה את התנהלות השוטרים במקום. דובר מחוז מרכז של המשטרה, עמי בן דוד, אומר כי השוטרים פעלו כראוי. לדבריו, "אין לשחקן כדורגל חסינות על המגרש, לא במהלך משחק ולא אחריו. נחצה כאן גבול. שוטרי יס"מ שכל התפקיד שלהם היה לשמור על השחקנים עצמם מוצאים את עצמם מותקפים על ידי השחקנים".

המשטרה רמזה כי היא עשויה לחקור את תמוז ודגני באזהרה והוסיפה כי "עם סיום המשחק הטעון, זיהו שוטרים שאבטחו את מנהרת השחקנים באוהד ביציע אוהדי הפועל תל אביב זורק בקבוק מים גדול לעבר שחקני הפועל אשקלון. השוטרים עלו ליציע ועיכבו אדם שחשדו בו ביידוי הבקבוק והובילו אותו, ללא התנגדות מצדו, לכר הדשא. השחקן טוטו תמוז שזיהה שהשוטרים מובילים את קרוב משפחתו, ניגש לשוטרים והחל להתעמת איתם תוך קללות גסות לעברם ומשיכת חולצתם. השוטרים נאלצו לעצור את תמוז, ותוך כדי ניסיונות להובילו מחוץ למגרש הגיע שחקן נוסף ואיש צוות מהפועל תל אביב והחלו אף הם להכות את השוטרים. לאחר הרגעת הרוחות במגרש הוחלט לשחרר את המעורבים ובמקביל להמשיך בהליך החקירתי של האירוע. כמקובל באירועים בהם מופעל כוח, יועברו כל פרטי האירוע לידיעת המחלקה לחקירות שוטרים.

עוד בנושא:

מתקרבת ללאומית: הפועל תל אביב סיימה ב-0:0 עם אשקלון
מהומה בסיום: תמוז נעצר ושוחרר לאחר שהתקוטט עם שוטרים
איך הפועל תל אביב תינצל? תרחישי המחזור האחרון בפלייאוף התחתון
"שחקן שיורד באזיקים, זה מה שהיה חסר": הפועל תל אביב המומה

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב עם אזיקים. צילום מסך
מי ייענש? תמוז/צילום מסך

בדוח של ליאני יצויין כי לפני המשחק פתחו אוהדי הפועל תל אביב שני רימוני עשן ושלוש אבוקות. כמו כן, יציין שופט המשחק שבמהלכו נזרקו כוסות משקה על מאמן הפועל אשקלון יובל נעים, ובסיום הושלכו מכיוון יציע אוהדי האדומים לעבר כר הדשא בקבוקי שתייה אלימים.

אגב, מפאת האירוע הקשה שהתפתח בסמוך לירידה אל חדרי ההלבשה נאמר לשופטים להמתין ולחכות עד שהמשטרה תשתלט על המצב. הדוח של ליאני צפוי לעבור לעיונו של תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף וספק אם הוא יוכל לפסוק כבר הבוקר על העמדה לדין של תמוז ודגני במסגרת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. יחד עם זאת, רשף לא יוכל שלא להתייחס לאירוע שכן תמונות בהן נראה שחקן ליגת על מובל באזיקים בסיום משחק כדורגל אינן דבר שבשגרה. על פי רשף, אחריות שילוחית של מועדון קיימת בדרך כלל רק כאשר לא ידוע מי מאנשי המועדון מעורב באירוע. לכן, במקרה של האירוע אמש לא בטוח שהפועל תל אביב כמועדון יעמוד לדין. קרוב לוודאי שרשף ימתין לדוחות המשטרה כדי לקבל החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully