וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון תלויה בעצמה, כפר סבא זקוקה לנס ומה עם הפועל תל אביב? התסריטים

ניצחון של נעים ושחקניו ישאיר אותם בליגת העל ויוריד את הפועל תל אביב והפועל כפר סבא. האדומים חייבים לעשות תוצאה טובה יותר משל אשקלון כדי לשרוד. כפ"ס חייבת ניצחון ומעידה של יריבותיה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שהמפגש בין הפועל תל אביב להפועל אשקלון הסתיים ללא הכרעה וכפר סבא הביסה 1:4 בקרית שמונה הערב (שבת), המאבק נגד הירידה התהדק עוד יותר והתנקז למחזור הסיום שיכריע. לקראת המחזור הגורלי (שבת הבאה, 20:30), עשינו לכם סדר עם כל התסריטים האפשריים למחזור הסיום.

גל שיש שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול אבי מלכה שחקן הפועל אשקלון. ברני ארדוב
רק אחד יישאר. גל שיש מול אבי מלכה/ברני ארדוב

הפועל אשקלון:

הפועל אשקלון תארח במחזור האחרון את עירוני קרית שמונה, ותהיה תלויה רק בעצמה. ניצחון ישאיר את אשקלון בליגת העל. במקרה של תיקו, היא תקווה שהפועל תל אביב והפועל כפר סבא לא ינצחו. גם הפסד עשוי להשאיר אותה בליגה, אם יריבותיה יפסידו.

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב תתארח במחזור האחרון במשחק חוץ מול הפועל רעננה, ותהיה חייבת לעשות תוצאה טובה יותר משל אשקלון. אם אשקלון תפסיד והפועל תל אביב תסיים בתיקו, הפועל תל אביב תישאר (במידה שכפר סבא לא מנצחת). בכל מקרה, אם אשקלון תנצח, הפועל תל אביב תרד לליגה הלאומית.

הפועל כפר סבא:

הפועל כפר סבא תארח את הפועל חיפה במחזור האחרון, ותינצל רק בתסריט אחד: אם היא תנצח, והפועל תל אביב והפועל אשקלון יאבדו נקודות – ואז שתיהן ירדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully