וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק כמו אלופים"

6.5.2017 / 23:28

מאמן מכבי תל אביב חגג את ה-74:88 על מכבי ראשון לציון: "יודעים מה צריך כדי לזכות באליפות. ג'ו אלכסנדר היה נהדר, הוא יכול לשחק ככה כל הזמן". ברנר: "כשהיינו בבור היה קשה לצאת ממנו"

one

מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות, אחרי 74:88 קליל על מכבי ראשון לציון, בעיקר בזכות ג'ו אלכנסדר, שהצטיין עם שיא קריירה בישראל של 25 נקודות.

"אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לזכות באליפות ולהיראות כמו קבוצה אלופה", אמר איינארס בגאצקיס בסיום. "התחלנו אגרסיבי, הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק כמו האלופים. לקבוצות שרוצות להיות אלופות לא אכפת מהסטטיסטיקות האישיות אלא מהניצחון. הדבר הכי חשוב היה איך שפתחנו והמשכנו, לא היינו יציבים, אבל זה היה מספיק טוב. די ג'יי סילי נתן לנו הרבה ונתן מנוחה לגל ויוגב. לג'ו היה משחק נהדר, הוא יכול לשחק ככה כל הזמן".

בסיום המשחק סיפק ג'ו אלכסנדר ראיון הזוי משהו לערוץ הספורט, וענה פחות או יותר לכל שאלה בתשובה הבאה: "נמאס לי מכל מה שאומרים, אנחנו הולכים לקחת אליפות, זה כל מה שצריך לדעת".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 74:88 את מכבי ראשון לציון

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. מגד גוזני
מרוצה, לשם שינוי. בגאצקיס/מגד גוזני

המאמן המפסיד שמוליק ברנר סיכם: "התחלנו לא טוב. לקחנו זריקות שאתה חי איתם בתור מאמן, והם קלעו זריקות. קבלת ההחלטות שלנו לא היתה טובה ונתנה להם לרוץ, כשהיינו בבור היה קשה מאוד לצאת ממנו. בכל פעם שניסינו לחזור, אז דווין סמית' עם שלשות וג'ו אלכסנדר עם סלים קשים גדעו את נסיונות הקאמבק שלנו. אנחנו מצפים מהקבוצה שלנו ליותר, ואני מאמין שכשנפגוש אותם שוב גם נוכל להראות יותר".

עידן זלמנסון, שהמשיך את העונה המוצלחת שלו והיה אחת מנקודות האור הבודדות בראשון לציון, הוסיף: "לא הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק שלנו, פתחנו רכים ולא אגרסיביים כמו שרצינו. אני לוקח מכאן את זה שלא נשברנו והצלחנו לחזור. אני מרגיש יותר טוב בתקופה האחרונה, אין ספק שאני מקבל יותר דקות ומרגיש יותר משוחרר על המגרש, החבר'ה מפעילים אותי מצוין ואני תלוי באחרים כמובן. החלום של כל ילד קטן זה להגיע לנבחרת הבוגרת, במיוחד שהאליפות פה בארץ. אני מקווה לקבל זימון, במידה וכן אני אלחם על המקום שלי על מנת להגיע לנבחרת. אם אני אקבל זימון אנסה להצדיק את זה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully