וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסי ערער על החלטת פיפ"א להרחיקו מארבעה משחקים של ארגנטינה

כוכב ארגנטינה כבר החמיץ את המשחק מול בוליביה בעקבות ההרחקה ומקווה להמתקה בעונשו. אם ההחלטה לא תשונה, מסי יחמיץ את שלושת המשחקים הבאים של נבחרתו, שזקוקה נואשות לנקודות במאבק על העלייה למונדיאל

ליאונל מסי, ארגנטינה. AP
מסי חוגג עם חבריו לנבחרת. מקווה לחזור בקרוב/AP

חלוץ נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, ערער היום (חמישי) על החלטת פיפ"א להרחיקו מארבעה משחקים בינלאומיים. כך על פי דיווחים בספרד. ההחלטה התקבלה ב-28.3, זאת לאחר שמסי העליב שופט ברזילאי במהלך משחק נבחרתו נגד נבחרת צ'ילה. החלטת פיפ"א על ערעורו של מסי עדיין לא התקבלה.

שחקנה של ברצלונה כבר החמיץ משחק אחד של נבחרתו במוקדמות מונדיאל 2018, בו הפסידה ארגנטינה 2:0 לנבחרת בוליביה, והוא צפוי לפספס גם את המשחקים מול אורוגוואי, ונצואלה ופרו. מסי יהיה זמין לשחק עבור ארצו החל מה-10 באוקטובר במשחק מול אקוודור.

היעדרותו של מסי ממשחקי הנבחרת היא בעיה גדולה לארגנטינה, שעוד לא השיגה את הכרטיס למונדיאל וסבלה מהפסדים ביתיים לאקוודור ופראגוואי והפסד 3:0 ליריבה המושבעת ברזיל. האלביסלסטה ממוקמים כרגע במקום החמישי בבית הדרום אמריקאי, שתי נקודות בלבד מעל אקוודור וארבע מעל פרו. בארגנטינה ישאפו לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים, שמבטיח עלייה אוטומטית למשחקי גביע העולם ברוסיה בשנה הבאה.

עוד בנושא:

מוק' מונדיאל: ארגנטינה הפסידה 2:0 בבוליביה, ברזיל ניצחה והעפילה למונדיאל
מסי יחכה – טפלו קודם בכסחנים: סדר העדיפויות המעוות של פיפ"א צריך להשתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully