וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו הודיעה: טוני פארקר יעבור ניתוח וגמר את העונה

הגארד הוותיק שנפצע במהלך הניצחון במשחק מספר 2 על יוסטון עבר בדיקת MRI שגילתה כי הוא סובל מקרע בשריר הירך הארבע ראשי. פאטי מילס האוסטרלי צפוי לקבל את המקום בחמישייה

טוני פארקר נפצע במשחק של סן אנטוניו ספרס מול יוסטון רוקטס. רויטרס
מכה קשה לספרס. פארקר הלילה/רויטרס

סיכוייה של סן אנטוניו להעפיל לגמר המערב ספגו הערב (חמישי) מכה אנושה, כשהספרס הודיעו באופן רשמי שטוני פארקר סובל מקרע בשריר הירך הארבע ראשי וגמר את העונה. הגארד של סן אנטוניו ספרס נפצע בברכו במהלך משחק מספר 2 נגד יוסטון רוקטס הלילה (בין רביעי לחמישי, 96:121 לספרס, 1:1 בסדרה).

הצרפתי הוותיק הספיק לקלוע 18 נקודות לפני שנפצע ונאלץ לעזוב את הפרקט עם עזרה מחבריו. הוא עבר בדיקת MRI ובסן אנטוניו הבינו שהוא ייאלץ לעבור ניתוח ולא ישוב לשחק העונה.

פארקר בן ה-34 היווה חלק אינגטרלי מארבע האליפויות של הטקסנים ב-2003, 2005, 2007 ו-2014. ב-2007 גם נבחר ל-MVP של סדרת הגמר. בהיעדרו, מי שיקבל את המושכות אמור להיות פאטי מילס האוסטרלי.

מילס שמשחק במדי הספרס מאז 2012, העמיד ממוצעים של 9.5 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים ב-22 דקות בעונה הרגילה. ב-8 משחקי הפליאוף הממוצעים שלו מעט ירדו ל-9.4 נקודות, 1.5 אסיסטים, 1.8 ריבאונדים ו-21 דקות משחק.

* קבוצה נוספת שתחסר את הרכז שלה, לפחות במשחק הקרוב היא יוטה ג'אז שהודיעה הערב שג'ורג' היל לא ישחק במשחק מספר 2 מול גולדן סטייט הלילה. היל סובל מכאבים באצבע רגלו השמאלית ואלו בהחלט בשורות לא טובות ליוטה שהפסידה את המשחק הראשון וחייבת לנצח משחק אחד באוקלנד כדי לחולל סנסציה ולעלות לגמר המערב. היל רשם ממוצעים של 16.9 נקודות ו-4.2 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה, אך היה בינוני במשחק הראשון והסתפק בשבע נקודות ושלושה אסיסטים.

עוד בנושא:

ג'ינובילי: "קשה לראות את פארקר ככה נתארגן מחדש"
סן אנטוניו השוותה ל-1:1 נגד יוסטון, פארקר נפצע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully