וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרס מודאגים: "די ברור שלא נראה את טוני פארקר בזמן הקרוב"

הגארד הצרפתי נפצע מול יוסטון ויעבור MRI, ג'ינובילי: "קשה לראות אותו ככה, צולע וכואב. נתארגן מחדש". לברון ממשיך להציג מספרים מדהימים, עקף את קארים ("מבורך") ודיבר על הגזענות בבוסטון

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול טורונטו ראפטורס. AP
טורונטו לא מסוגלת לעצור אותו. לברון/AP

שני המשחקים שנערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) בפלייאוף ה-NBA הסתיימו בצורה חד צדדית, כאשר קליבלנד הביסה 103:125 את טורונטו ועלתה ל-0:2 ואילו סן אנטוניו נקמה ביוסטון עם 96:121 (13:33 ברבע האחרון) והשוותה את הסדרה הטקסאנית ל-1:1.

האלופה נראתה נהדר ופעם נוספת לא ממש ספרה את הראפטורס. קליבלנד במאזן 3:40 בפלייאוף המזרח מאז שלברון חזר, קבעה שיא מועדון בנקודות בפלייאוף, לברון הפך לשחקן הרביעי אי פעם שמגיע ל-300 שלשות בפוסטסיזן והכי משמעותי מבחינת המספרים, קינג ג'יימס עקף את קארים עבדול ג'באר ועלה למקום השני ברשימת קלעי הפלייאוף בכל הזמנים. 39 הנקודות של לברון הביאו אותו ל-5,777, כאשר היחיד שמקדים אותו, לא לעוד הרבה זמן כנראה, הוא מייקל ג'ורדן, עם 5,987, פער שכוכב הקאבס עשוי לסגור עוד לפני גמר ה-NBA אם וכאשר. לברון במאזן 0:19 בקריירה בסדרות בהן הוא מוביל 0:2 (0:12 בקליבלנד) ובתשעת משחקי הפלייאוף האחרונים של הקאבס, אשר את כולם הם ניצחו, הוא עומד על 34.9 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8.1 אסיסטים בממוצע.

לברון סיכם: "אני מבורך ואני מנצל את ההזדמנויות שאני מקבל. כשהייתי ילד חלמתי על זה וברגע שראיתי שיש לי מתנה ושהאנשים סביבי עוזרים למתנה הזו להתפתח ולשגשג לא לקחתי את זה כמובן מאליו ואני עדיין לא. אני כבר 14 שנים בליגה הזו ואף פעם לא לוקח את זה כמובן מאליו. היו לי חברים נהדרים לקבוצה לאורך הדרך, הגעתי לפלייאוף 12 שנים ברציפות. החברים לקבוצה והמאמנים לאורך השנים שמו אותי בסיטואציה בה אני יכול להצליח וזה תלוי בי משם והלאה. קארים עשה דברים כל כך גדולים, אישית וקבוצתית. אליפויות, נקודות. לא יצא לי לראות אותו משחק, אבל קראתי עליו הרבה".

עוד בנושא:

קליבלנד ב-0:2 על טורונטו, סן אנטוניו השוותה ל-1:1 מול יוסטון

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס מול קייל לאורי טורונטו ראפטורס. AP
בעונה שעברה טורונטו הצליחה לחזור. והפעם? אירווינג מול לאורי/AP

קינג ג'יימס, שבשנים האחרונות הפך לאחד הקולות המשמעותיים בעולם הספורט האמריקאי, נשאל על תקרית שאירעה השבוע במשחק בייסבול בבוסטון, שם כוכב של בולטימור אוריולס טען כי שמע קללות גזעניות מהקהל: "זה נושא עדין. אנחנו יודעים שיש גזענות ואני, בתור אבא, מנסה להסביר לילדים שלי על העולם, אבל בסוף הם צריכים לגלות את המצב בעצמם. אני מנסה לכבד אחרים ומאמין שזה יחזור אליי. שיחקתי הרבה בבוסטון ואני לא זוכר שנתקלתי שם בגזענות, אבל שמעתי ספורטאים שאומרים שהם מצפים לדברים כאלה בבוסטון. גזענות היא לא מצב לא טוב לספורט או לחברה שלנו. יש לנו הזדמנות להשמיע את קולנו ולהשפיע על הצעירים ואנחנו צריכים להוביל אותם כמה שיותר טוב. אחר כך נצטרך לחיות עם התוצאות של המעשים שלנו".

גם בעונה שעברה קליבלנד הובילה 0:2 על טורונטו (בגמר המזרח), אבל כאשר יצאה לקנדה הפסידה שני משחקים ברציפות. המאמן טיירון לו נשאל על הנושא: "היינו במצב דומה אשתקד. ניצחנו בצורה משכנעת את שני המשחקים הראשונים אז, אבל אנחנו לא יכולים להירגע מול קבוצה כמו טורונטו. זו קבוצה מסוכנת, עם שני כוכבים גדולים, לאורי ודרוזן, שממש יכולים לפגוע בך. אנחנו צריכים לקחת את המסע לטורונטו ברצינות. שני המשחקים הראשונים נגמר, עשינו מה שצריך וניצחנו בבית. עכשיו צריך לשמור על אותה מנטליות".

בצד המפסיד ניסו להבין מה שוב השתבש: "הם האלופים והם משחקים ככה כרגע", הודה קייל לאורי, שהוסיף במרירות על לברון: "הוא החטיא שש זריקות עונשין... הוא משחק כדורסל מדהים, הוא משחק כמו לברון ג'יימס. אנחנו צריכים למצוא את הדרך כדי למנוע ממנו לנצח אותנו, אבל יותר קל להגיד את זה מאשר לבצע. נצטרך להגן על הבית שלנו". המאמן דוויין קייסי הוסיף: "קרעו לנו את התחת. ניקח את זה ונלך הביתה, למשחקים בטורונטו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טוני פארקר נפצע במשחק של סן אנטוניו ספרס מול יוסטון רוקטס. רויטרס
גמר את העונה? פארקר הפצוע/רויטרס

הספרס, שבמשחק הראשון כבר היו בפיגור ביתי של 39 נקודות, בדרך לתבוסה הגדולה בתולדות המועדון בפלייאוף, התאוששו היטב הלילה. אחרי שהובילו כמעט לכל אורך המשחק, לרבע האחרון הם נכנסו ביתרון צנוע, 83:88, אבל התפוצצות וריצת 0:19 סידרו להם שוויון בסדרה, שעוברת כעת ליוסטון. ג'יימס הארדן נבלם הלילה על 3 מ-17 מזעזעים מהשדה ו-13 נקודות וככה לרוקטס אין סיכוי לנצח. בצד השני, קוואי לאונרד עשה את מה שהוא יודע (34 נקודות, 8 איססטים, 7 ריבאונדים, 3 חטיפות) וטוני פארקר הוסיף 18, אבל נפצע לקראת הסיום בצורה מדאיגה מאוד.

הגארד הצרפתי בן ה-34 נפגע ברגל שמאל ונזקק לעזרה כדי לרדת מהפרקט, עליו נותר שרוע במשך דקות ארוכות. הספרס הודיעו כי הוא יעבור MRI והמאמן גרג פופוביץ' כבר הודה: "זה לא נראה טוב בכלל". מאנו ג'ינובילי הוסיף לגבי חברו: "די ברור לנו שלא נראה אותו בזמן הקרוב. זה אולי לא ממש השפיע על המשחק הזה, כי היתרון שלנו כבר היה גדול, אבל קשה לראות אותו ככה, צולע וכואב. זו מכה רצינית ורק מחר נדע מה קורה, אבל ממש כאב לו. נצטרך להתארגן מחדש, לשנות את החמישייה. הוא לא הצליח לזוז כמו שצריך וזה מדאיג מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully