וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס הפתיע: קובי בריאנט עוזר לי במהלך הפלייאוף

כוכב בוסטון חשף כי הוא "מדבר עם קובי לפני ואחרי כל משחק" וסיפר כי אגדת העבר "מסביר לי דברים שבכלל לא שמתי לב אליהם". בארצות הברית מדווחים: הלייקרס "מאוהבים" בלונזו בול

שחקן בוסטון סלטיקס אייזאה תומאס. GettyImages
חשף את העוזר המפתיע שלו. תומאס/GettyImages

יותר מ-24 שעות חלפו, אבל ההצגה המדהימה של אייאזה תומאס במשחק מספר 2 בין בוסטון לוושינגטון (53 נקודות, 29 מתוכן ברבע הרביעי וההארכה) ממשיכה להסעיר את אמריקה וכעת מתברר כי לגארד קטן הקומה יש "עוזר", מפורסם מאוד.

תומאס חשף כי מי שמסייע לו במהלך הפלייאוף הנוכחי מאחורי הקלעים הוא לא אחר מאשר קובי בריאנט. "קובי ואני בקשר בשבועות האחרונים. מאז המשחק השני מול שיקגו, בו הפסדנו. קובי נמצא ברמה מנטלית מכל בנאדם אחר שאי פעם פגשתי. הוא רואה כל שנייה במשחקים שלי ואחר כך אנחנו מדברים. הוא אומר לי מתי אני צריך ללכת לסל ולעשות כל מיני מהלכים. הוא מסביר לי דברים שבכלל לא שמתי לב אליהם כשראיתי את המשחק בעצמי. אפשר לראות מהר מאוד שהוא אחד הגדולים אי פעם".

בריאנט יצר קשר עם תומאס לאחר שאחותו של כוכב בוסטון מתה בתאונת דרכים, רגע לפני הפלייאוף והוא מכנה את תומאס "מייטי IT". "זה הדבר הכי מטורף שיכול לקרות לי", אמר תומאס, "הייתי בבית בוושינגטון וכל הזמן דיברתי בטלפון. אימא שלי לא הפסיקה לשאול עם מי אני מדבר. שמתי על מיוט ואמרתי לה שזה קובי בריאנט בצד השני של הקו. אנחנו מדברים לפני ואחרי כל משחק. הוא עוזר לי מאוד, אבל לא אגלה לכם איך. זה סוד והוא לא היה רוצה שאספר".

עוד בנושא:

קליבלנד שוב ניצחה את טורונטו, סן אנטוניו הביסה את יוסטון
הפציעה של טוני פארקר מדאיגה את הספרס

לונזו בול, מכללת UCLA. AP
הלייקרס מעוניינים. בול/AP

בעוד 12 ימים ייארך הלוטרי, בו ייקבע סדר הבחירות בדראפט ה-NBA הקרוב. לוס אנג'לס לייקרס עשוי להחזיק באחת משתי הבחירות הראשונות ועל פי הדיווחים, בקבוצה מעיר המלאכים "מאוהבים" בלונזו בול.

הכוכב המסקרן שמגיע לליגה מ-UCLA אמור להיבחר באחד משני המקומות הראשונים, יחד עם מרקל פולץ מוושינגטון. צ'אד פורד מ-ESPN סיפר כי הלייקרס "מאמינים שבול יכול להיות הכוכב בקבוצה שמחפשת בנרות אחד כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully