וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין סטרוטמן הורחק משני משחקים בעקבות ההתחזות במשחק מול לאציו

הקשר ההולנדי של רומא יחמיץ את המשחקים מול מילאן ויובנטוס בשל ההתחזות שלו בהפסד בדרבי. עוד באיטליה: סולי מונטארי לא הוענש לאחר שירד מכר הדשא בעקבות הקריאות הגזעניות מהקהל

קווין סטרוטמן שחקן נבחרת הולנד. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
יראה את המשחקים מול מילאן ויובנטוס מהיציע. קווין סטרוטמן/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

שחקנה של רומא, קווין סטרוטמן, הורחק משני משחקים בליגה האיטלקית בשל ההתחזות שלו בדרבי נגד לאציו. ועדת המשמעת שהתקיימה היום (שלישי) האשימה את סטרוטמן ב"התנהגות בלתי ספורטיבית חריגה". משמעות ההרחקה היא שסטרוטמן יחמיץ את המשחקים החשובים של הג'אלארוסי נגד מילאן ויובנטוס.

קשר נבחרת הולנד סחט פנדל עבור קבוצתו בהפסד 3:1 ללאציו ביום ראשון, אך בהילוכים החוזרים היה ניתן לראות בבירור שלא נוצר מגע בין שחקן ההגנה הברזילאי של לאציו, וואלאס, לקרסול של סטרוטמן.

לאחר עונת בכורה מצוינת במדי רומא, עבר סטרוטמן תקופה לא קלה לאחר שנפצע ברצועות הברך. הוא התקשה לחזור מהפציעה הקשה ובשתי העונות הבאות לא הצליח לשחק באופן סדיר. בעונה הנוכחית הקשר בן ה-27 חזר לכושר משחק מלא והוא שותף ב-43 משחקים בכל המסגרות וכבש שישה שערים.

רומא ממוקמת כרגע במקום השני בסריה א' עם 75 נקודות, נקודה אחת יותר מנאפולי שנמצאת במקום השלישי ונאבקת איתה על המקום השני שמוביל להעפלה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות.

* ועדת המשמעת דנה היום גם בעניינו של סולי מונטארי. שחקנה הגנאי של פסקארה לא הוענש בעקבות התנהגותו. כזכור, הקשר ירד מכר הדשא בעקבות קריאות גזעניות בדקה ה-90 במהלך המשחק נגד קליארי.

עוד בנושא:

בשל קריאות גזעניות: סולי מונטארי ירד מכר הדשא במהלך משחק באיטליה
איטליה: נאפולי ניצחה 0:1 את אינטר וצימקה את הפער מהמקום השני

שחקן פסקארה סולי מונטארי. טוויטר, צילום מסך
לא הוענש. סולי מונטארי/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully