וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: טרבזונספור פתחה במשא ומתן על ביברס נאתכו

האם קשר נבחרת ישראל עומד לעזוב את רוסיה לטובת הליגה הטורקית? על פי התקשורת המקומית, המנהל המקצועי של טרבזונספור כבר צפה בקשר צסק"א, שתדרוש עליו 12 מיליון יורו

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
בדרך לטורקיה? נאתכו/GettyImages

האם ביברס נאתכו בדרכו ליעד חדש? בטורקיה מדווחים היום (שלישי) כי טרבזונספור, הממוקמת חמישית בליגה הטורקית נכון לרגע זה (לאחר 29 מחזורים מתוך 34) פתחה במשא ומתן עם צסק"א מוסקבה בניסיון להעביר אליה את הקשר הישראלי.

על פי הדיווח, שלושה מראשי הקבוצה מטרבזון, השוכנת בצפון טורקיה, לחופי הים השחור, ובכללם גם המנהל המקצועי ארסון ינאל אף טסו לרוסיה על מנת לצפות בנאתכו בפעולה וראו אותו בדרבי במחזור האחרון, בו הפסידה צסק"א 2:1 מול האלופה שבדרך, ספרטק מוסקבה. השלושה צפו גם בזוראן טושיץ' באותה הזדמנות.

חוזהו של נאתכו בצסק"א מסתיים בעונה שנה ובטרבזונספור, שם ינאל הגדיר את הקשר כ"ורסטילי מאוד", מתכוונים ללכת עליו בכל הכוח. המחיר אותו צפויה לבקש צסק"א על נאתכו עומד על 12 מיליון יורו. לנאתכו יש עד היום 380 משחקים ו-56 שערים בקריירה בכל המסגרות, החל מהפועל תל אביב והלאה לרובין קאזאן, פאוק סלוניקי וצסק"א מוסקבה. בנבחרת ישראל הוא רשם 41 הופעות ושער בודד.

עוד בנושא:

קמפיין בכירות: העונות הכי טובות של ישראלים בחמש הליגות הבכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully