וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט הילל, קווין גארנט בכה: צפו בפרידה מפול פירס במשחקו האחרון

צפו: "האמת" נפרד מהליגה אחרי קריירה מפוארת ("אין לי חרטות על כלום") וזכה למחווה מכוכבי הליגה. הקליפרס כבר חושבים על העתיד אחרי ההפסד ליוטה במשחק 7: פול צפוי להישאר, גריפין מתנדנד

כריס פול ל.א קליפרס. AP
יישאר בקליפרס? פול/AP

ל.א קליפרס נחלה אמש (ראשון) עוד כישלון צורם כשהפסידה במשחק השביעי בביתה ליוטה והודחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף וכעת המשימה של המועדון הזה תהיה להשאיר את שחקני המפתח כאשר בקיץ הקרוב כריס פול, בלייק גריפין וגם ג'יי ג'יי רדיק הופכים להיות שחקנים חופשיים. במועדון בנו קבוצה שהייתה אמורה להגיע רחוק מאוד אחרי שהצליחו להשאיר בקיץ הקודם גם את דיאנדרה ג'ורדן שכבר היה סגור בדאלאס, אך למרות זאת נחלו שוב אכזבה וכעת יהיה קשה להשאיר את הכוכבים שרוצים לזכות בתארים.

בארה"ב מדווחים שלכריס פול יש סיכום עקרוני בעל פה עם הקבוצה והוא צפוי לחתום על חוזה חדשה עם הקליפרס בקיץ. אולם באשר לגריפין, שסבל מפציעות וחוסר מזל בשתי העונות האחרונות, המצב יותר מסובך. מקור שמקורב לקבוצה אמר אמש: "כריס פול צפוי לחתום על חוזה חדש לחמש שנים תמורת 200 מיליון דולר, אבל גריפין עדיין באוויר". הקליפרס מצידם יעשו הכול כדי להשאיר את הפורוורד הנהדר, אך האם הוא ירצה להישאר? זה פחות וודאי.

עוד בנושא

לכו הביתה: ל.א קליפרס הפסידה ליוטה והודחה מהפלייאוף מוקדם מהצפוי

פול פירס ל.א קליפרס. AP
נפרד עם הפסד. פול פירס/AP

ומה לגבי ג'יי ג'יי רדיק? אדריאן ווז'נרובסקי כתב יאהו ספורט טוען כי רדיק מחכה לראות האם ועל איזה חוזה יחתום כריס פול, כאשר לשחקן יש גם אפשרות לחתום בקבוצה אחרת תמורת שכר של בין 17 ל-20 מיליון דולר בשנה, כאשר צריך לקחת בחשבון גם את תקרת השכר במידה שפול יחתום על חוזה עתק חדש. דוק ריברס מצידו כבר הצהיר שהוא רוצה לשמור על שלושת כוכביו ביחד בעונה הבאה, אך זה ממש לא הולך להיות פשוט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פול פירס, לוס אנג'לס קליפרס. AP
להתראות אגדה. פירס/AP

מי שבטוח לא ישחק בעונה הבאה הוא פול פירס, שסיים אמש קריירה מפוארת בטעם חמצמץ. הפורוורד שזכה באליפות מרגשת עם דוק ריברס בבוסטון ב-2008, אמר לאחר המשחק האחרון בקריירה: "אין לי חרטות על כלום. נהניתי מאוד העונה בקליפרס. בכל שנה אתה מקווה לקחת אליפות, וזו גלולה שקשה לבלוע בכל שנה. זו גלולה קשה שבלעתי 18 עונות מתוך ה-19 שלי בקריירה. ללא קשר למה שקרה בסדרה הזו, אני שמח. אני מאושר במה שהשגתי ועל מה שעברתי לאורך הקריירה. נתתי כל מה שאני יכול, בכל משחק. אין לי חרטות. המשחק הזה הוא הכל בשבילי. זה היה מסע מהנה".

פירס סיים את הקריירה במקום ה-15 ברשימת קלעי כל הזמנים עם 26,397 נקודות. הוא הופיע 10 פעמים במשחק האולסטאר, 4 פעמים בחמישיית העונה, ופעם אחת MVP של סדרת הגמר. לאחר מכן גם נפרד בטוויטר וצייץ: "תודה לכל האחים והאחיות שלי שקשורים למשחק שכל כך אהבתי כל חיי, אבל עכשיו אני מוכן לפרק חדש. רוצה להודות לאוהדים, לתקשורת, לכל מי שעקב אחריי, לאלו שאהבו אותי ואלה ששנאו אותי. נתתי למשחק הזה את כל חיי, ואני אסיר תודה, במיוחד למשפחה שלי, שעברה איתי הכל מההתחלה". פירס השלים 11 ציוצי פרידה כשכתב: "אני יודע ששכחתי הרבה אנשים... תודה רבה לאינגלווד, לא אשכח את העיר שלי... תודה לאוהדי בוסטון, המסע היה אדיר".

THE TRUTH: קובי מהלל, גארנט נפרד בדמעות

להתראות אגדה

"נתתי את כל מה שהיה לי"

דווין וויד נפרד

קובי בריאנט נפרד

פול פירס מודה לכולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully