וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטה ניצחה 91:104 ב-LA ועלתה, בוסטון מוליכה 0:1 על וושינגטון

הייוורד (26 נקודות) הוביל רשימת קלעים מאוזנת של הג'אז, שניצחו את הקליפרס במשחק 7 ויפגשו את גולדן סטייט בשלב הבא. הסלטיקס ניצחו 111:123 ועלו ליתרון בסדרת חצי גמר המזרח

שחקן וושינגטון ג'ון וול מול שחקן בוסטון אייזאה תומאס. רויטרס
הדו קרב הראשון הלך לתומאס. הערב, מול וול/רויטרס

שני משחקים נערכו הערב (ראשון) בפלייאוף ה-NBA. במשחק המוקדם, בוסטון פתחה את משחקי הסיבוב השני עם 111:123 ביתי על וושינגטון ועלתה ל-0:1 בסדרה. לאחר מכן ניצחה יוטה 91:104 את הקליפרס בלוס אנג'לס, השלימה 3:4 בסדרה ועלתה לחצי גמר המערב, שם תפגוש את גולדן סטייט.

שחקן וושינגטון בראדלי ביל מול שחקן בוסטון אייברי בראדלי. GettyImages
הפתיחה הסוערת לא הספיקה. ביל מול בראדלי/GettyImages

בוסטון - וושינגטון 111:123 (הסלטיקס עלו ל-0:1 בסדרה)

בוסטון עלתה ל-0:1 בסדרת חצי גמר המזרח עם ניצחון ביתי אחרי שינויי מומנטום רבים, הרבה בזכות 16:36 ברבע השלישי. הוויזארדס פתחו את המשחק בסערה ובהנהגתו של ג'ון וול עלו ל-0:16 מטורף. רק שאז התעורר אייזאה תומאס, שלמרות מאבק שהביא לאיבוד של אחת משיניו (הוחזרה לפיו בהמשך) נראה נהדר ואט אט קיזז במו ידיו את היתרון והחזיר את המארחת לשוויון באמצע הרבע השני. לצערו, במחצית הראשונה (בה קלע 19 נקודות) הוא קיבל מעט מאוד עזרה מחבריו, והאורחת הובילה במחצית.

אחרי ההפסקה התעוררו אל הורפורד וג'יי קראודר, ושלשה של האחרון (קלע 6 מ-8 במשחק) העניקה לסלטיקס יתרון ראשון במשחק. מאותו רגע ועד לסיום הרבע, בוסטון ניצחה 9:22 והגיעה לרבע המכריע עם יתרון מבטיח של 15 הפרש. וושינגטון פתחה את הרבע האחרון עם ארבע נקודות ללא סל והפער צומק לשלוש בלבד, אך הורפורד (מרחק ריבאונד מטריפל דאבל) לקח אחריות ועם כמה מהלכים גדולים שמר את היתרון אצל המארחת עד לניצחון.

תומאס הוביל את בוסטון עם 33 נקודות ו-9 אסיסטים, קראודר הוסיף 24 ו-6 ריבאונדים, הורפורד תרם 21, 9 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. ביל קלע 27 לוויזארדס, וול הוסיף 20 וחילק 16 אסיסטים. הסלטיקס קלעו 19 שלשות (מ-39) והשוו את שיא המועדון בפלייאוף שקבעו ב-2002.

רבע 1

הסדרה נפתחה עם נקודות של גורטאט מתוך הצבע. גם ביל ופורטר קלעו וזה כבר 0:7, בתוך כדקה וחצי. גם וול הצטרף לחגיגה עם זריקה מדויקת מחוץ לקשת, 0:14 מדהים לוושינגטון. תומאס, מקו העונשין, קלע את השתיים הראשונות של הסלטיקס, כשריצת 6:0 החזירה אותם ל-22:11, כשש דקות לתום הרבע. אם הפיגור והאחוזים הרעים לא הספיקו, תומאס איבד את אחד משיניו הקדמיות במהלך הרבע. וול ניסה לקלוע על הבאזר אך החטיא וזה 24:38 לאורחת.

רבע 2

קראודר המשיך את החזרה של הסלטיקס למשחק עם זריקה מדויקת מחוץ לקשת, שקבעה 38:27. סמארט סיים מתפרצת עם שלשה מהפינה שקבעה 40:37 וריצת 0:8. עוד שלשה של סלטיקס, וזה כבר 42:42. הפעם היה זה תורו של קראודר. מוריס נפגע בקרסולו וירד לקבל טיפול. בראדלי קבע 56:56 עם השלשה התשיעית של המארחת במחצית. בראדלי ניסה לקלוע שלשה נוספת אך החטיא על הבאזר, 59:64 לאורחת בסיום הרבע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן בוסטון מרכוס סמארט. רויטרס
מרכוס סמארט/רויטרס

רבע 3

הורפורד קלע את הנקודות הראשונות ברבע, 64:61. תומאס (24 נקודות) קבע 66:66. בסיומה של התקפה מהפנטת, קלע קראודר שלשה נוספת כדי להעניק לבוסטון לראשונה את היתרון במשחק, 71:73. בראדלי, עם שלשה ענקית, קבע 74:81 בזמן שלוויזארדס נודע שמוריס לא ישוב לשחק עוד. קראודר ממשיך להפציץ, אחרי עוד שלשה בוסטון מובילה 80:91. הורפורד לקח ריבאונד התקפה והשיג סל קל, מיד לאחר מכן סמארט חסם את וול והרבע האדיר של הסלטיקס הסתיים ב-80:95 לטובתם.

רבע 4

סמית' קלע 4 נקודות רצופות וצימק את ההפרש ל-11, בוסטון לקחה פסק זמן. בוסטון המשיכה להיראות מבולבלת ומהלך נפלא של סעל ועבירה של ביל צימק ל-95:88 בלבד. ארבע דקות מפתיחת הרבע, תומאס הצליח לחדור ולייצר נקודות ראשונות לבוסטון, אך בוגדנוביץ' קלע שלשה וסחט גם עבירה, וצימק לארבע בלבד. הורפורד הנהדר הרגיע עם שלשה גדולה, ואחת נוספת של בראון קבעה 99:109. בראדלי צלף מחוץ לקשת והוסיך חטיפה, קראודר החזיר את ההפרש ל-14.בסיום, 111:123 לבוסטון.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס כריס פול, שחקן יוטה ג'ו אינגלס. רויטרס
שוב יודח בסיבוב הראשון? כריס פול/רויטרס

לוס אנג'לס קליפרס - יוטה 104:91 (הג'אז ניצחו 3:4 בסדרה)

אחרי שפספסה הזדמנות לסגור את הסדרה בביתה, יוטה חזרה ל-LA וניצחה בסטייפלס סנטר בפעם השלישית בסדרה, בדרך למפגש עם גולדן סטייט בחצי גמר המערב. הג'אז שלטו מהשנייה הראשונה למרות שרודי גובר נכנס לבעיית עבירות מהירה (3 ב-5 דקות בלבד ששיחק במחצית הראשונה). בהיעדרו, דרק פייבורס ורודני הוד חיפו מהספסל ויחד עם גורדון הייוורד וג'ורג' היל דאגו להשאיר את היתרון אצל האורחת. מן העבר השני, כריס פול ודיאנדרה ג'ורדן (דאבל דאבל כבר במחצית) הנהדרים קיבלו עזרה ראויה רק מאוסטין ריברס, ובהפסקה מצאו את עצמם בפיגור 7.

תקוות הקליפרס לקאמבק נגוזו עם ריצת 3:15 של יוטה בפתיחת המחצית השנייה, הרבה בזכות סלים גדולים של בוריס דיאו, והאורחת ברחה ליתרון הגדול ביותר לטובת אחת מהקבוצות בסדרה והגיעה לרבע המכריע עם פלוס 16. זה כבר היה יותר מידי אפילו עבור כריס פול, שהודח עם הקליפרס עונה שנייה ברצף כבר בסיבוב הראשון. פול פירס, שיפרוש בסיום העונה, שיחק את משחקו האחרון בליגה. יוטה עם ניצחון ראשון בסדרת פלייאוף מ-2010.

הייוורד (26 נקודות ו-8 ריבאונדים) הוליך שבעה קלעים של הג'אז בדאבל פיגרס, היל ופייבורס (11 כדורים חוזרים) קלעו 11 כל אחד. ג'ורדן תרם 24 ו-17 מנגד, פול סיים עם 13 ו-9 אסיסטים וג'מאל קרופורד הוסיף 20 משלו.

רבע 1

הייוורד החטיא את הזריקה הראשונה, הקליפרס איבדו והיל קלע את הנקודות הראשונות במשחק מחצי מרחק. אמבה א-מוטה חדר וסחט עבירה שנייה מרודי גובר כבר אחרי שלוש דקות של משחק, אך היל קלע שלשה וקבע 5:9. היוורד צלף מחוץ גם הוא לקשת, ג'ורדן הטביע מנגד וסל יפה של פול צימק ל-18:15. CP3 נכנס לעניינים וצלף שלשה וסל נהדר נוסף, אך פייבורס השאיר את היתרון אצל יוטה. פלטון איזן את התוצאה בליי אפ, דיאו מסר רע ואיבד, והרבע הסתיים ב-24:24.

רבע 2

גובר חזר לשחק, הוד סחט סל ועבירה והשיב את היתרון לג'אז. מיד לאחר מכן הוא גם צלף שלשה, לצערו יוטה סיבה את עצמה בעבירה שלישית של גובר. ג'ונסון החטיא פעמיים מהקו אך תיקן מיד עם סל שקבע 28:33. הקליפרס איבדו פעמיים, אקסום הקפיץ את היתרון לתשע והיל כבר הגדיל ל-30:41. ג'ורדן קטע בצורת של שתי הקבוצות עם דאנק מהדהד, אינגלס קלע מהפינה והשיב את הפער ל-11. פול סידר לג'ורדן האלי-הופ, והאיש הגדול של הקליפרס הגיע לדאבל דאבל עוד לפני המחצית. הגנה גדולה של פירס מנעה מיוטה נקודות וסגרה את המחצית עם 39:46 לאורחת.

שחקן יוטה בוריס דיאו, שחקן לוס אנג'לס קליפרס אוסטין ריברס. רויטרס
דיאו חוסם את ריברס/רויטרס

רבע 3

כריס פול קלע את הנקודות הראשונות במחצית השנייה., היוורד סחט עבירה מריברס וענה עם שלוש נקודות משלו. גובר ביצע את העבירה הרביעית שלו. פירס צלף שלשה גדולה וצימק שוב לשבע הפרש, דיאו השיב בסל ועבירה מן העבר השני ומהלך יפה נוסף שלו הביא כבר ל-44:59 (ההפרש הגבוה ביותר לטובת אחת מהקבוצות בכל הסדרה). שלשה של הייוורד הגדילה ל-20 הפרש. פירס השאיר את התקוות של המארחת בחיים עם מהלך של סל ועבירה אחרי חטיפה של פלטון, אך המילה האחרונה ברבע הייתה של הוד, שקבע 63:79 לפני הרבע המכריע.

רבע 4

גובר נשלח לקו וקלע פעם אחת, בצד השני ג'ורדן קלע והוריד ל-15 הפרש. גובר לא נהנה הערב וביצע עבירה חמישית. יוטה לקחה פסק זמן וחזרה עם נקודות של הייוורד, שהוסיף עוד אחת מהקו אחרי עבירה של ג'ורדן וקבע 71:87. קליפרס שוב הורידו ל-13, אינגס קלע שלשה חשובה. קרופורד קלע 5 נקודות רצופות והוריד ל-96:85. רדיק צלף מחוץ לקשת וצימק לשמונה בלבד, 3:20 לסיום, אך היל הרגיע והחזיר את הפער לדו ספרתי. ג'ורדן החטיא פעמיים מהקו, הייורד סגר עניין מהצד השני, 91:104 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully