וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ואבו יונס יועמדו לדין בגין התנהגות בלתי הולמת

30.4.2017 / 11:51

הקבוצה עלולה להיענש בחומרה אחרי הוצאתה של כתבת ONE שסיקרה את המשחק נגד מכבי תל אביב. בכתב האישום נכתב: "עמית קרקו הוצאה מהאצטדיון וספגה קללות מאוהדי סכנין"

תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את בני סכנין והיו"ר אבו יונס לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת - זאת בעקבות העובדה שאנשי הקבוצה הוציאו במהלך המשחק את כתבת ONE עמית קרקו.

בכתב האישום נכתב כי "קרקו, אשר שהתה במשחק על מנת לסקרו, העבירה לאתר ידיעה לפיה במחצית המשחק החלו אוהדי סכנין לשיר שירי "שואה למכבי", ומנגד אוהדי מכבי תל אביב הגיבו בקריאות "תנו לצה"ל לנצח, לזיין את הערבים". על פי התלונה שהתקבלה, לאחר פתיחת המחצית השנייה הגיע מנהל האצטדיון המלווה בשני מאבטחים ואמר לקרקו לצאת מהאצטדיון, כאשר במקביל החלו אוהדי סכנין לקלל את קרקו".

עוד בנושא:

מהומות בסיום המשחק בסכנין, גם רכב וואלה! הותקף באבנים

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. אדריאן הרבשטיין
יעמוד לדין. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

עוד מצוין בדו"ח השיפוט כי "קרקו ביקשה לדבר עם אנשי סכנין, אך בירידתה למטה היא ספגה קללות מאוהדים שנכחו ביציע הכבוד". עוד מואשמת סכנין כי אחד מאנשיה צעק לעברה "את סתומה, מפגרת, אין לך מה לכתוב. תעופי מיד החוצה, לא רוצה אותך פה", ודרש מהמאבטחים להוציא אותה החוצה.

הדיונים יתקיימו ביום חמישי 4.5.17 בשעה 17:00.
בנוסף, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את מכבי תל אביב ובני סכנין לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים באותו משחק מדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully