וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות בסיום המשחק בסכנין, גם רכב וואלה! הותקף באבנים

25.4.2017 / 22:00

קטטה והשלכת חפצים בין אוהדי בני סכנין ומכבי תל אביב, הובילו לפציעת שוטרים ולמעצרים. אחד השוטרים אמר: "אנשים כאן השתגעו, צריך לסגור את הכדורגל". וידיגאל: "שיחקנו מדהים"

- ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
לא מוותר. וידיגאל עם אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב עשתה את שלה. הצהובים ניצחו הערב (שלישי) 1:3 את בני סכנין בדוחא ושמרו על חלום האליפות בחיים, אף שהסיכויים לא גבוהים. וידאר קיארטנסון שבר בצורת של 555 דקות (57) והשלים צמד מאוחר (89), אייל גולסה התכבד בשער ליגה ראשון מאז ינואר 2013 (48) ומול סכנין זה הספיק. עלי עוסמאן רק צימק בבעיטה חופשית (79).

עצורים ופצועים, ביניהם שוטר, בתגרה בין אוהדי מכבי תל אביב לאוהדי בני סכנין מדי בסיום המשחק. עם שריקת הסיום, יצאו אוהדי סכנין לכיוון היציע של אוהדי הצהובים ובין מחנות האוהדים החלו ליידות אבנים אחד כלפי השני ולזרוק מקלות. שוטרים שניסו להפריד בין הניצים נפגעו. גם רכב וואלה! הותקף באבנים עם צאתו מתחומי האצטדיון.

שוטר אחד נחבש במקום ואחד השוטרים אמר: "לא ראיתי דבר כזה, באים לכדורגל כדי ליהנות, אבל באים למלחמה, אנשים כאן השתגעו במדינה הזו. צריך לסגור את הכדורגל". לאחר שהסתיים המשחק והאוטובוס של מכבי תל אביב עזב את האצטדיון, כל מי שנותר מאחור ובעיקר אנשי תקשורת, סבלו ממטח אבנים ברחוב הראשי ביציאה מן האצטדיונים, שם עמדו מספר נערים והשליכו אבנים כשרכבים חסמו את הכביש כדי להאט את התנועה. מספר מכוניות נפגעו, אנשים נאלצו לנהוג בצורה מסוכנת כדי לברוח במהירות על מנת שלא ייפגעו עוד יותר.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את בני סכנין

אבידור מול פיליפנקה/אדריאן הרבשטיין

ליטו וידיגאל אמר: "אנחנו ממשיכים לשחק כדורגל טוב, מדהים. לא קל לשחק על מגרש כזה, אבל אנחנו תמיד מנסים לשחק כמו שצריך. כבשנו שלושה שערים והיו לנו אולי חמש או שש הזדמנויות נוספות. אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים שנותרו ולשחק בהם כדורגל איכותי. יש לנו כל מיני פציעות ונאלצנו לעשות חילופים, אבל המחליפים שיחקו טוב. כל מי שעולה למגרש צריך לדעת מה המנטליות של מכבי. שחקן של מכבי צריך להילחם כל משחק. באר שבע ממשיכה לנצח, אבל אנחנו עושים תוצאות טובות. אולי בהמשך נוכל להילחם איתם על התואר".

אייל גולסה הוסיף: "תמיד קשה מול סכנין, במיוחד בחוץ. באנו מוכנים וראו את זה מההתחלה. אני שמח שניצחנו. מאז שחתמתי במכבי אני מרגיש מצוין, טוב לי פה ואני חושב שרואים את זה במגרש. אנחנו מתעסקים רק במכבי, לא יעזור לנו להסתכל על באר שבע. יהיה לנו זמן להתכונן למשחק בשבת, יכינו אותנו טוב ואני לא דואג מזה".

מאמן המפסידה יוסי אבוקסיס סיכם: "במחצית אמרתי לשחקנים שלאורך כל הפלייאוף העליון ירדנו למחצית בשוויון ובמחצית השנייה אני לא יודע מה קורה לנו. אנחנו יוצאים לא טוב מחדר ההלבשה. אמרתי לשחקנים לשנות את זה, אבל זה לא עזר. זה קורה לנו לאורך כל הפלייאוף העליון. אולי אנחנו מותשים אחרי המחצית הראשונה, אנחנו לא מצליחים לרענן שחקנים, רצים עם אותם שחקנים לאורך תקופה. במחצית השנייה בכל המשחקים האחרונים שלנו אנחנו פחות טובים, חוץ מאשר נגד מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה. נצטרך לתת על זה את הדעת. מכבי תל אביב והפועל באר שבע הן לא בליגה שלנו, זו לא הרמה שלנו. היום נתנו מאבק, הקבוצות האלה כל כך חזקות ואיכותיות, יכולות להחליף ארבעה וחמישה שחקנים בהרכב. אנחנו עדיין באנו היום וניסינו, במחצית השנייה ספגנו שני שערים מהירים ואולי הרבה קבוצות היו מתפרקות. לא התפרקנו ואפילו כמעט חזרנו. עכשיו אנחנו הולכים לשלושה משחקים, כל משחק הוא כבר על שש נקודות, זו הליגה שלנו. גם בית"ר ירושלים לדעתי היא מעל הרמה של שאר הקבוצות בפלייאוף, יש מאבק על מקומות 4-3, בשבת זה הקרב שלנו על כל הפלייאוף העליון. עד סוף השבוע נדע לאן אני הולך בסוף העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully