וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע חגגה אל תוך הלילה: "מהעונות הכי גדולות של קבוצה ישראלית"

30.4.2017 / 6:36

ברדה וצדק הונפו ונשכחו בתוך ההמון הצוהל, בן ביטון ניצח על המקהלה וסיפק הצהרה בנוגע לעתידו. העיר באר שבע צהלה ושמחה, ועכשיו נותרו ברקע השאלות לעונה הבאה, כולל האם גורש ותורג'מן יעברו לעכו

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: החגיגות הליליות של הפועל באר שבע

"מהעונות הכי גדולות של קבוצה ישראלית אי פעם", כך סיכם מיכאל אוחנה את העונה המופלאה של הפועל באר שבע, שנחתמה אמש (שבת) את החותמת הסופית עם ניצחון 1:2 על מכבי תל אביב בחוץ וזכייה באליפות שנייה ברציפות.

מרבית השחקנים חגגו עד השעות הקטנות של הלילה עם אוהדי הקבוצה. אחרי חגיגה גדולה על כר הדשא ובחדרי ההלבשה, השחקנים נסעו חזרה לבאר שבע כאשר בעיר כבר חיכו אלפי אוהדים ברחבת מרכז הצעירים. בתחילה עוד היה חשש שהשחקנים לא יגיעו בשל העובדה שהמשטרה לא אישרה התקהלות, אך בסופו של דבר, אחרי המתנה ממושכת, בשעה שתיים וחצי לפנות בוקר האוטובוס של הקבוצה הגיע למתחם והחלה מסיבה גדולה. האוהדים הוציאו ראשון את הקפטן אליניב ברדה מהאוטובוס והניפו אותו על הכתפיים.

הפועל באר שבע זכתה באליפות המדינה בפעם השנייה ברציפות
ב-12:00: משדר אליפות חגיגי לבאר שבע באולפן וואלה! NEWS
ברק בכר חגג בסיום: "הצגנו משחק של אלופה אמיתית, זה מרגש"
מספרי ברזל: המספרים והשיאים של באר שבע באליפות השנייה
שוב סלטיק תהיה המכשול? הדרך של באר שבע לליגת האלופות
ויטור 9, וואקמה 9, ראדי ואוגו 8: גיליון הציונים של באר שבע
הרבה שינויים, חוזה חדש לברדה: איך תיראה ב"ש ב-2017/18?

שחקני הפועל באר שבע אליניב ברדה, שיר צדק. קובי אליהו
איזו חגיגה. ברדה/קובי אליהו

שיר צדק, גיא חיימוב, מאור מליקסון, מיגל ויטור, מיחאי קורהוט, מיכאל אוחנה, בן ביטון, וובה בראון, בן שהר, מהראן ראדי ואחרים הצטרפו לחגיגה הקצרה, שנמשכה כרבע שעה ולאחריה האוטובוס הקבוצה סגר את הדלתות ונסע מהמקום. רק אז התברר שברדה ושיר צדק נותרו מאחור, לאחר שנישאו מאות מטרים על הכתפיים ונשארו לשמוח עם הקהל. משם חלק גדול מהשחקנים המשיך לפאב המקומי הספרייה, באופן אירוני נמצאת שבבעלות אוהד של מכבי תל אביב. בן ביטון ניצח על החגיגה. "בשביל רגעים כאלה הגעתי לבאר שבע", הסביר מיכאל אוחנה. "אין ספק שזה הרגע הכי מתוק".

חוץ מאביתר אילוז, לא היתה נציגות לצוות המקצועי והמנהלתי, משום שהחגיגות אמש הוגדרו במועדון כ"ספונטניות בלבד" ובתקופה הקרובה ייערכו חגיגות אליפות רשמיות.

"זו אליפות של עיר", קבע ברדה. "כשהקבוצה לא טובה, העיר מבואסת. אני לא זוכר הרבה קבוצות ישראליות שעשו קמפיין כזה מפואר באירופה ולקחו אליפות".

מהראן ראדי חגג אליפות חמישית ברציפות בצניעות האופיינית לו. "כל אליפות מרגשת, אבל זו במיוחד", אמר. "אני רוצה להישאר צנוע. אני לא חושב שזו אליפות שהמבוגרים עשו. זו לא אליפות שלי או של אליניב, זה אליפות של כולם". בקבוצה החמיאו מאוד לאוחנה ולמאור מליקסון אחרי המשחק. "אף פעם לא הייתי שחקן של מספרים אטרקטיביים, אבל אני שמח לעזור ועכשיו אני נראה כמו ילד", אמר מליקסון.

שיר צדק, הפועל באר שבע, חוגג זכייה באליפות. קובי אליהו
שכחו אותו ואת ברדה. שיר צדק מונף/קובי אליהו

כעת פניה של באר שבע כבר לעבר העונה הבאה. אליניב ברדה יחתום בתקופה הקרובה על חוזה לעונה נוספת. ברדה התייחס לכך בסיום המשחק ואמר "אני אהיה שחקן בעונה הבאה, מקווה שבבאר שבע", וזמן קצר לאחר מכן התייצבה אלונה ברקת מול המצלמות והבהירה "ברדה יהיה שחקן של באר שבע בעונה הבאה". לגבי מאור בוזגלו ברקת הייתה פחות החלטית, אם כי החמיאה לו על החלק שלו בתהליך שעברה הקבוצה.

המגעים עם החלוץ הארגנטינאי כריסטיאן מננדס יואצו בקרוב במטרה להשלים את החתמתו. בבאר שבע ימתינו לדן איינבינדר, אבל במקביל ממשיכים לבדוק כל העת את האפשרות לצרף את רועי קהת או מרואן קבהא. ויש גם מי שעלול לעזוב: אם תעלה לליגת העל, הפועל עכו רוצה לצרף את השוער הוותיק דודו גורש, שהפך במהלך העונה לשוער השני, וכן את בן תורג'מן. השניים מחזיקים בחוזה בבאר שבע לעונה הבאה ויצטרכו לקבל החלטות, האם להישאר באלופה או לעבור לעולה החדשה. מניותיו של מיחאי קורהוט עלו בשבועות האחרונים ובקבוצה נוטים להשאירו. ייתכן שדווקא וויליאם סוארס הוא זה שישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully