וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הצלחה אדירה", ברדה: "אליפות עוצמתית", ראדי: "מרגש כמו בפעם הראשונה"

אחרי לילה של חגיגות, סיכמנו את התואר האדום במשדר מיוחד באולפן וואלה! NEWS. ברקת: "אתה כל פעם צריך להמציא את עצמך מחדש", מימר: "הם עשו עונה מפחידה". נמני: "מכבי תל אביב חטפה נוק אאוט עם הזרים". יעקב בוזגלו: "לא חגגנו"

ברני ארדוב

בבוקר שאחרי הזכייה השנייה ברציפות של הפועל באר שבע באליפות המדינה, סיכמנו באולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת על התואר ההיסטורי במשדר מיוחד וחגיגי בשידור חי עם ניתוחים, פרשנויות וראיונות בהנחיית איציק יצחקי ויניב טוכמן ובהשתתפות כתבי וואלה! ספורט. המשדר כלל פריצות לבאר שבע, שם שחקני הקבוצה ואנשי המועדון השתתפו בטקס יום הזיכרון - במעבר חד מחגיגות האליפות הלילה.

בתכנית: רגעי השמחה בבירת הנגב אחרי הבטחת הזכייה דווקא במשחק חוץ מול מכבי תל אביב, הכישלון של הצהובים זו השנה השנייה ברציפות וחלקו של ג'ורדי קרויף באכזבה, סיכומי העונה בליגת העל ותמונת מצב לקראת העונה הבאה. בין האורחים: שרון מימר, עוזרו לשעבר של ברק בכר בבאר שבע ואבי נמני. גם יעקב בוזגלו, אמציה לבקוביץ' ושלום אביטן שוחחו איתנו בטלפון.

עוד בנושא

הפועל באר שבע זכתה באליפות המדינה בפעם השנייה ברציפות
כשברדה נשכח בתוך ההמון הצוהל: צפו בחגיגות הלילות בבאר שבע
ברק בכר חגג בסיום: "הצגנו משחק של אלופה אמיתית, זה מרגש"
מספרי ברזל: המספרים והשיאים של באר שבע באליפות השנייה
שוב סלטיק תהיה המכשול? הדרך של באר שבע לליגת האלופות
ויטור 9, וואקמה 9, ראדי ואוגו 8: גיליון הציונים של באר שבע
הרבה שינויים, חוזה חדש לברדה: איך תיראה ב"ש ב-2017/18?

הישג ענק/ברני ארדוב

אלונה ברקת: "עבדנו מאוד קשה וזה הצליח. היינו מאושרים, בטירוף, תחושה מדהימה. אליפות עם מסע אירופאי כל כך ארוך זה לא דבר פשוט. אתה כל פעם צריך להמציא את עצמך מחדש, בכל משחק ומול כל יריבה. האמונה הייתה הדבר הכי חשוב. השחקנים באו לכל אצטדיון במשחקים באירופה עם אמונה שאפשר לנצח וכבעלים זו הייתה גאווה שאני לא יכולה לתאר במילים".

ברק בכר: "כשהגעתי האמנתי שאפשר לעשות דברים יפים. ההצלחה אדירה, גם בליגה וגם באירופה. אני במקום שנותן לי את כל התנאים להצליח. אנחנו גם נהנים ורואים את זה על המגרש. כשטוב לי במקום אני לא ממהר לעזוב. לא מפתה אותי ללכת לחו"ל, אפשר עוד להתפתח פה, גם אני וגם הקבוצה. הזמן שלי אולי עוד יגיע לעבור למקומות אחרים, אבל אני רואה את עצמי כאן בשנים הבאות".

אליניב ברדה: "זו אחת האליפויות העוצמתיות ביותר בהן זכיתי. השאיפה היא להצליח להגיע בעונה הבאה לשלב הבתים של ליגת האלופות. מכבי תל אביב נתנה פייט מדהים, מגיע לה כל הכבוד. היא תפסה אותנו בעונה מדהימה מבחינת אחוז צבירת נקודות, אבל אני בטוח שהיא תמשיך להיאבק איתנו כל שנה".

מהראן ראדי: "זה מרגש כמו האליפות הראשונה, זה סוד הקסם במקצוע הזה - האהבה לכדורגל. לשמחתי זו העבודה שלי. תמיד יש לי רעב, אני לא רואה את עצמי מחוץ לכדורגל. העונה הבאה? המועדון מגדיר מטרות, כשחקן הכי חשוב זה האימון הבא והמשחק הבא. בסופו של דבר אתה חלק מצוות והוא זה שמביא הצלחות".

גיא חיימוב: "הגעתי כדי לקחת אליפות, הצלחתי ואין מאושר ממני. כשאתה לא משחק יש הרגשה פחות כיפית, אבל לשמחתי יש לי חלק נרחב באליפות הזו, כמו דודו גורש שנתן חצי עונה פנטסטית".

ראש עיריית הפועל באר שבע, רוביק דנילוביץ': "אנחנו בהשראת טקס יום הזכרון המצמרר - רק כאן יש את המעבר החד הזה מהתפרצות אושר כמו אתמול, לטקס הזה היום. אתה לא יכול לא לחשוב שהחללים האלו היו צריכים לחגוג את האליפות... זו לא עוד אליפות. העיר הזו עוברת תהליך, במיוחד בספורט וזה לזכותה של אלונה שבאה עם דרך ותפיסת עולם חדשה. זה לא רק ההישג, יש פה משהו שהוא הרבה יותר גדול - זו תרבות. אנשים חסכו שקל לשקל כדי ללוות את הקבוצה לכל מקום באירופה, מעודדים בצורה חיובית, לצד זה יש הישג גדול וזה כיף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. ברני ארדוב
"הזמן שלי לעבור לחו"ל עוד יגיע". בכר/ברני ארדוב

האליפות

שרון מימר: "בעונה שעברה היינו עסוקים בדרך לזכות באליפות. השנה הם עשו תהליך אחר של לייצר מסורת וביחד עם אירופה הם עשו עונה מפחידה".

אבי נמני: "ההצלחה היא המשכיות של העונה שעברה, הצטרפו שחקנים נכונים כשבראשם מיגל ויטור. בניגוד לשנות ה-70, ההצלחה הזו לדעתי תימשך. זו קבוצה בלי בעיית תקציב והיא תמיד תקנה את השחקנים שחסרים לה. למכבי תל אביב אין זר שהוא שובר שוויון, לבאר שבע יש ארבעה כאלו ופה היא נתנה את הנוק אאוט האמיתי למכבי".

שלום אביטן: "תאווה לעיניים, תענוג, אבל לא משהו לא צפוי. כשברצלונה זכתה באליפות היו 40 אלף איש ברחובות, כשבאר שבע זכתה היו 100 אלף, אז מי ברצלונה האמיתית?".

שחקן העונה:

שרון מימר: "מה שהיה גדול בבאר שבע העונה היה שבכל רגע נתון 2-3 שחקנים משכו את הקבוצה וכשהם ירדו קצת, 2-3 אחרים לקחו אותה קדימה. אי אפשר לסמן מישהו אחד".

אבי נמני: "אין אחד. ויטור שהוא שחקן ענק לא שיחק שלושה חודשים בגלל פציעה והם לא קרסו. כלומר יש תלכיד רחב ועמוק וזו קבוצה שלא בנויה על שחקן אחד".

אמציה לבקוביץ': "השחקן שאני הכי מתחבר אליו בהפועל באר שבע הוא אליניב ברדה. הצניעות שלו, המנהיגות שלו, השקט שלו. אלו עושות אותו למה שהוא וזה משהו מיוחד".

יעקב בוזגלו: "קשה לסמן שחקן אחד. הייתי נותן לכל הסגל, כולל האפסנאי".

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו חוגג. ברני ארדוב
מימר על בוזגלו: "אני כל כך אוהב אותו"/ברני ארדוב

מאור בוזגלו:

שרון מימר: "אני כל כך אוהב אותו. הוא מקצוען אמיתי, נהנה מכל רגע במגרש, מביא ערך מוסף לחדר ההלבשה, מביא מספרים שכל מאמן היה רוצה. גם הוא וגם ראדי הרימו את עצמם הכי גבוה שאפשר גם בעונה בה הם מסיימים חוזה וזה מראה כמה הם אוהבים כדורגל ונהנים מהמשחק".

אבי נמני: "בוזגלו בעונה הכי טובה בקריירה, אבל הוא סבל מחוסר מזל עם הפציעה. היו לו הצעות גבוהות מאוד מהארץ ומחו"ל. התרומה שלו מאז שהוא הגיע לבאר שבע היא משהו שאי אפשר יהיה לשכוח. אני יודע בוודאות שהפועל באר שבע תציע לו חוזה. אני בטוח שהוא יחזור ויהיה טוב".

יעקב בוזגלו: "האמת שלא חגגנו, אנחנו אפילו עצובים - שמחים מצד אחד ועצובים מצד שני. קשה מאוד להתאושש מהפציעה הזו, אבל אנחנו חזקים ונתגבר. ברור שזה משנה את כל התכניות. צריך לחשב מסלול מחדש. להמשיך בהפועל באר שבע זה לא רלוונטי. ואם תוגש הצעה, זה אומר שנסכים? אם לא הסכמנו בעבר, קשה לי להאמין שנסכים בעתיד".

העונה הבאה:

שרון מימר: "אלונה כבר הביאה את אלונה וזריהן, היא כל הזמן עובדת וזה הכוח שלה. זה יביא את באר שבע לעונה הבאה עם עוד כוח. יש כמות מצומצמת של ישראלים איכותיים ולדעתי תהיה עליהם מלחמה בין באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה. המערכת בנויה מאנשים ווינרים ואני בטוח שההצלחה תתעצם".

אני נמני: "באר שבע צריכה להתחזק בעמדה של השוער. השוערים שיש טובים, אבל לדעתי היא צריכה שוער יותר טוב בשביל לעשות צעד קדימה באירופה. צריך להגיע גם שחקן קישור ושחקן התקפה. המטרה הבאה צריכה להיות עלייה לליגת האלופות, היא בשלה לשם, היא יכולה להתמודד עם מועדונים כמו אולימפיאקוס וסלטיק".

שלום אביטן: "צריך תמיד להזרים דם חדש והטעות שהייתה באליפויות של שנות ה-70 הייתה שחשבו שכל השחקנים יכולים לשחק עד גיל 100. החומר התעייף, לא הכינו תשתית".

ברק בכר:

אבי נמני: "הוא מתפתח תוך כדי תנועה, יש מערכת מאוד בריאה שמטפחת אותו. הוא רואה כמה מהלכים קדימה, מבין כל הזמן מה חסר לו ומה הוא יצטרך קדימה. כולם עושים טעויות, אבל הוא ממזער אותן למינימום. הוא לא יעצור".

יעקב בוזגלו: "ברק בכר מאמן מצוין, הוא מביא את הקבלות ואי אפשר לקחת את זה ממנו. בשנתיים האחרונות רק שיבחתי אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully