וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רועי חגאי מונה למאמן עד תום העונה

29.4.2017 / 12:20

אחרי ההתפטרות המפתיעה של רמי הדר, האדומים הודיעו על מינויו של המאמן שינסה להוביל אותם לפלייאוף. חגאי חוזר לעבוד עם המנהל המקצועי, אפי בירנבוים, אחרי הפסקה של מספר שנים

one

הפועל תל אביב הודיעה היום (שבת) על מינויו של רועי חגאי למאמנה עד תום העונה, והוא יחליף בתפקיד את רמי הדר, שהתפטר אתמול במפתיע. חגאי, שנחשב למקורבו של המנהל המקצועי אפי בירנבוים ומקורב למועודן כבר מספר שנים, יעביר כבר היום את אימון הערב וינסה להוביל את האדומים לפלייאוף, כאשר למרות הסיטואציה הרעה בקבוצה עדיין מאמינים שהדבר אפשרי, גם אם זה מהמקום השמיני. "יש לנו שני משחקי בית נוחים על הנייר נגד שתי קבוצות שגמרו את העונה", אמרו במועדון, "אם נדע לנצח את שניהם, נגיע למשחק נגד מכבי חיפה במחזור האחרון כשככל הנראה ניצחון יכניס אותנו לפלייאוף".

חגאי פרץ לתודעה כמאמן קבוצת הנוער של הפועל תל אביב שהדהימה את מכבי תל אביב הגדולה עם גל מקל ועומרי כספי בגמר גביע המדינה לנוער ב-2005. לאחר מכן שימש עוזר מאמן בעירוני רמת גן, בני השרון, מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון, רובם תחת אפי בירנבוים, לפני שהחל את קריירת האימון שלו. הוא אימן בליגת המשנה את יקנעם/מגידו, לקח את מכבי הוד השרון הצנועה לגמר הפלייאוף והעלה את עירוני נהריה לליגת העל. אחרי עונה אחת בליגת העל עם נהריה חזר ללאומית לעירוני רמת גן. את העונה החל כמאמן עירוני נס ציונה.

התקופה הסוערת שעוברת על הפועל תל אביב נמשכה גם אמש כשהמאמן רמי הדר הפתיע את ראשי הקבוצה והודיע על התפטרותו מהתפקיד. הדר נפגש עם ראשי המועדון בשעות הצהריים, ובסיום הפגישה הודיע על עזיבתו. אגב, כפי שפורסם אתמול בבוקר בוואלה! ספורט, הדר לא היה פותח את העונה הבאה כמאמן האדומים בכל מקרה, אך בכוונת המועדון לא הייתה לפטרו אלא לתת לו לסיים את העונה הנוכחית.

עוד בנושא

אחרי פחות מארבעה חודשים: רמי הדר התפטר מאימון הפועל תל אביב

רועי חגאי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
קיבל צ'אנס. חגאי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully