וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות מארבעה חודשים: רמי הדר התפטר מאימון הפועל תל אביב

28.4.2017 / 18:41

עוד קדנציה מסתיימת עם עזיבה מוקדמת: המאמן בן ה-50 התפטר במפתיע בעקבות רצף ארבעת ההפסדים בליגה. עוזר המאמן יוסי בונן עשוי לאמן עד לסיום העונה, גם דני פרנקו ושרון דרוקר מועמדים

one

אחרי ארבעה חודשים בתפקיד, התפטר היום (שישי) רמי הדר מאימון הפועל תל אביב והודיע על כך לראשי המועדון. ההחלטה הפתיעה את ראשי הפועל, שכן להדר היה חוזה לעונה נוספת, אך למרות זאת בחר לקחת אחריות על המצב אליו נקלעה הקבוצה ועזב את הקבוצה באופן מיידי. בהפועל צפויים למנות מאמן כבר ביממה הקרובה כשהמועמד המוביל לתפקיד הוא דני פרנקו, שהיה במגעים עם הקבוצה לפני הגעתו של הדר, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום. גם שרון דרוקר הוזכר כמועמד, אולם קיימת אפשרות סבירה כי מי שידריך את הפועל עד לסיום העונה הוא עוזר המאמן יוסי בונן שנמצא בקבוצה מתחילת העונה. בהפועל אמרו היום כי לא קיים מצב שהמנהל המקצועי אפי בירנבוים יירד אל הקווים.

"הפועל תל אביב מודיעה, כי בשעות הצהריים נערכה, לבקשת רמי הדר, פגישה בינו לבין הנהלת הקבוצה. בפגישה ביקש המאמן לסיים את תפקידו והנהלת הקבוצה נעתרה לבקשתו. ביממה הקרובה תצא הודעה מסודרת לגבי מינוי מאמנה הבא של הקבוצה", נכתב בהודעה הרשמית מטעם הקבוצה.

רמי הדר מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
עזב במפתיע. רמי הדר/מגד גוזני

גם בתוך הסגל הנוכחי היה נראה כי מעמדו של הדר אינו יציב. המאמן התעמת במשחק האחרון עם מארק ליונס, וזאת לאחר שבשבועות האחרונים צצו סיפורים על כך ששחקנים לא אוהבים את הדרך בה הוא נוהג עמם. בסביבת הקבוצה לא אהבו אף את העובדה שהוביל את המועדון למהלך שגרם להם לשחרר את ריצ'רד האוול, למרות שקיבל אזרחות ישראלית.

הדר הגיע להפועל תל אביב בתחילת חודש ינואר במקומו של שרון אברהמי, שבועות בלבד אחרי שעזב את תפקיד מאמן מכבי תל אביב. למרות הציפיות הגבוהות, הוא לא הצליח לייצב את הפועל ולהעלות אותה על דרך המלך. בשבועות האחרונים עמד בעין הסערה לאחר שביקש לשחרר מהקבוצה את ריצ'רד האוול ודרל וויליאמס, שני הגבוהים המובילים של הקבוצה, מהלך שלבסוף התבצע. במקביל החלה הפועל בהתדרדרות שכללה ארבעה הפסדים רצופים, שהובילו את הקבוצה עד המקום התשיעי בטבלה, במרחק די גדול מרבע גמר הפלייאוף. במשחקו האחרון, אמש, הובילו הפועל והדר על הפועל אילת ב-19 הפרש במהלך המחצית הראשונה, אך לא הצליחה לשמור על היתרון והפסידה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • רמי הדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully