וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה סחטה 2:2 דרמטי מיובנטוס בדקה ה-89

הגברת הזקנה כבר הפכה שער יתרון של קונטי (45) עם עצמי של ספינצולה (50) וכיבוש של דני אלבס (83), אבל בלבול בהגנה אפשר לפרויילר לקבוע 2:2 בדקה ה-89. הפער מרומא בפסגה: 9 נקודות

פאולו דיבאלה, יובנטוס, מאוכזב. GettyImages
איבוד נקודות לא אופייני. דיבאלה מאוכזב/GettyImages

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שישי) עם הפתעה גדולה: אטלאנטה סחטה 2:2 דרמטי מיובנטוס, וקטעה רצף של 14 הפסדים רצופים לגברת הזקנה. בכך אטלאנטה לא רק התקרבה להשגת המקום באירופה בעונה הבאה, אלא גם נתנה שביב של תקווה לרומא שאפשר יהיה לסגור את הפער מהאלופה בפסגה, שעומד כעת על תשע נקודות.

הביאנקונרי הגיעו לברגאמו עם רצף של שלושה ניצחונות רצופים בסרייה A, אבל הציגו יכולת פושרת כבר מהפתיחה. אנדראה קונטי העלה את אטלאנטה ל-0:1 ממש בסמוך למחצית, אבל האקשן האמיתי הגיע במחצית השנייה. לאונרדו ספינצולה כבש לשערו הוא בדקה ה-50 ופישל בהגנה על דני אלבס, שהעלה את יובנטוס ליתרון בדקה ה-83. השחקנים של מסימיליאנו אלגרי נראו קצת רגועים מדי בדקות הבאות, ורמו פרויילר השוויצרי ניצל זאת כדי לכבוש שער שוויון דרמטי בדקה ה-89, אחרי בלבול לא אופייני בהגנה של יובנטוס.

אטאלנטה נצמדת ללאציו במקום הרביעי עם 64 נקודות, יובנטוס מגיעה ל-84 נקודות במקום הראשון, וכעת העיניים של שתיהן לדרבי דלה קפיטלה בין רומא ללאציו ביום ראשון, כל אחת בתקווה לתוצאה אחרת.

בשבת:

טורינו - סמפדוריה 1:1
לטורינו: חואן איטורבה (78). לסמפדוריה: פטריק שיק (12)

שחקני יובנטוס לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני. GettyImages
הפתעה גדולה. שחקני אטאלנטה חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully