וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בתקשורת הספרדית: דויד דה חאה סיכם את תנאיו בריאל מדריד

שוער נבחרת ספרד מוערך בכ-75 מיליון יורו וכבר ביקש מראשי מנצ'סטר יונייטד להשתחרר בכדי לחזור לארץ מולדתו. אלברו מוראטה צפוי לעזוב את הבלאנקוס בתום העונה, יתאחד עם אנטוניו קונטה בצ'לסי?

אלברו מוראטה, ריאל מדריד. רויטרס
בדרך לסטמפורד ברידג'? מוראטה/רויטרס

על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, דויד דה חאה סיכם את תנאיו בריאל מדריד ויעבור אליה בקיץ. אותם דיווחים טוענים שדה חאה עצמו פנה לראשי מנצ'סטר יונייטד וביקש מהם להשתחרר ולחזור לארץ מולדתו. כזכור, ב-2015 דה חאה כבר סיכם בריאל, אך המעבר לא יצא לפועל בגלל שהמסמכים הרשמיים לא הועברו בזמן וחלון ההעברות נגמר.

תג המחיר של השוער בן ה-26 מוערך בכ-75 מיליון יורו ויונייטד סימנו כמחליפו את ג'ו הארט, שוער נבחרת אנגליה שמושאל כרגע לטורינו ממנצ'סטר סיטי. קיים סיכוי שיבוצע טרייד בין הבלאנקוס לשדים האדומים, שישלח את דה חאה לבירת ספרד בתמורה לחאמס רודריגס ואלברו מוראטה, בהם מביע מאמן היונייטד, ז'וזה מוריניו, עניין רב.

החלוץ הספרדי בן ה-24 כבר החליט, על פי דיווחים בספרד, לעזוב את ריאל מדריד בסוף העונה. ה"אס" מדווח שיש לו הצעות מקבוצות גדולות באנגליה, איטליה וגרמניה, וכמו כן הצעות מהליגה הסינית. ההשערה בתקשורת הספרדית היא שמוראטה צפוי לעבור לצ'לסי ולהתאחד עם מאמנו לשעבר ביובנטוס, אנטוניו קונטה.

עוד בנושא:

שבת בספרד: ריאל מדריד מול הכבשה השחורה מוולנסיה, דרבי לברצלונה
דיווחים בבלגיה: אדן הזאר סיכם את תנאיו בריאל מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully