וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג פופוביץ': "עבורי, קוואי לאונרד השחקן הטוב בליגה כרגע"

מאמן סן אנטוניו הילל את הכוכב שלו, שסיפק סדרה מדהימה מול ממפיס. פיזדייל: "לא ראיתי דבר כזה מעולם". טוני פארקר חזר לחיים, טורונטו חושבת על קליבלנד, רונדו יחמיץ את משחק 6

שחקן סן אנטוניו ספרס קוואי לאונרד. AP
מעל כולם. לאונרד/AP

סן אנטוניו עלתה הלילה (בין חמישי לשישי) לחצי גמר המערב, לאחר שניצחה את ממפיס 96:103 וסגרה את הסדרה המסקרנת על 2:4. גיבור המשחק היה, פעם נוספת, קוואי לאונרד, שסיים עם 29 נקודות, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות וכרגיל לקח פיקוד במאני טיים כדי להבטיח את הניצחון. "לדעתי, הוא השחקן הטוב בליגה כרגע", אמר גרג פופוביץ' בסיום. "הוא השחקן הכי טוב בשני צידי המגרש והוא עושה הכל עם כל כך הרבה קלאס. זה מרשים". במהלך הסדרה, סיפק הפורוורד האדיר ממוצעים של 31.2 נקודות למשחק, כולל 54 אחוז מהשדה, 48 אחוז ל-3 ו-96 אחוז מהעונשין.

דייויד פיזדייל, שהחמיא ללאונרד לכל אורך הסדרה, עשה זאת שוב: "מה שהופך אותו לשונה מכל השאר זה שאני לא יודע בכמה התקפות הוא לוקח מנוחה, כי הוא משחק בשני צידי המגרש. מעולם לא ראיתי דבר כזה, הוא לא עוצר וכל הזמן מוצא דרכים לעשות מהלכים מנצחים, בין אם אלה חטיפה, חסימה, ריבאונד, מסירה".

על הסדרה עצמה אמר פופוביץ': "אני ממש מאושר שעברנו סיבוב. אלה החדשות הטובות. החדשות הרעות הן שעכשיו נצטרך לשחק מול יוסטון".

מלבד לאונרד, היה זה הערב של טוני פארקר, שקלע 27 נקודות ב-11 מ-14 מהשדה. עד הלילה, פארקר קלע בסדרה 21 נקודות, ב-9 מ-27. "טוני לא היה רק אפקטיבי, הוא עשה עבודה מופלאה של להיכנס לכושר ברגעי ההכרעה ולשחק את הכדורסל הטוב ביותר שלו בפלייאוף", אמר פופוביץ'.

גם קוואי החמיא לרכז הוותיק שלו: "הוא היה נהדר, והוא היה גדול עבורנו בסדרה הזאת. הוא כבר היה במעמדים הללו בעבר וכשאני רואה אותו פנוי אני מוסר לו והוא קולע".

עוד בנושא:

סן אנטוניו תפגוש את יוסטון בחצי גמר המערב, גם טורונטו עלתה

שחקן סן אנטוניו ספרס פאו גאסול עם שחקן ממפיס גריזליס מארק גאסול. רויטרס
מלחמת האחים גאסול הוכרעה לטובת פאו/רויטרס

* גם טורונטו העפילה לשלב הבא, כשניצחה את מילווקי 89:92 וחזרה מבור לא קטן כדי לעלות לחצי גמר המזרח. "קצת איבדנו את קור הרוח שלנו, אבל הצלחנו למצוא דרך להחזיק מעמד. זה מה שקבוצות טובות עושות", אמר המאמן דוויין קייסי. "אנחנו משחקים טובים יותר עם הגב אל הקיר. לנצח בקליבלנד זה קשה, אנחנו יודעים מה מצפה לנו. יש לנו כמה ימים לנסות להבין מה הם עושים".

* רייג'ון רונדו הפצוע יחמיץ גם את משחק 6 מול בוסטון. "הדינמיות של הקבוצה שלנו השתנתה בלעדיו, וככה זה יהיה לשארית הסדרה כנראה. עדיין יש לנו ביטחון בעצמנו, ננסה לכפות משחק 7".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully