וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו תפגוש את יוסטון בחצי גמר המערב, גם טורונטו עלתה

הספרס הצליחו לנצח 96:103 בממפיס והשלימו 2:4 בסדרה. לאונרד (29 נק') ופארקר (27 נק') התעלו במאני טיים. הראפטורס ניצחו 89:92 במילווקי ויפגשו את קליבלנד האלופה בחצי גמר המזרח

שני משחקים נערכים הלילה (בין חמישי לשישי) במסגרת פלייאוף ה-NBA. אחרי שהשלימה סוויפ על אינדיאנה, קליבלנד גילתה שיריבתה בחצי גמר המזרח תהיה טורונטו שניצחה את מילווקי והשלימה 2:4 בסדרה. במערב, סן אנטוניו ניצחה 96:103 בחוץ את ממפיס ותפגוש את יוסטון לסדרה לוהטת בחצי גמר המערב.

תוצאות הלילה

מילווקי - טורונטו 92:89 (טורונטו עלתה עם 2:4 בסדרה)
ממפיס - סן אנטוניו 103:96 (סן אנטוניו עלתה עם 2:4 בסדרה)

קאווי לאונרד סן אנטוניו. AP
נראה אותו מול הארדן בחצי הגמר. קאווי לאונרד/AP

ממפיס - סן אנטוניו 103:96

אחרי ששתי הקבוצות שמרו על הביתיות עד כה בסדרה הצמודה הזו, סן אנטוניו הצליחה להימנע ממשחק שביעי מלחיץ באולמה הביתי וגירדה ניצחון חוץ על מארק גאסול וחבריו, בדרך למפגש טקסני לוהט מול ג'יימס הארדן ויוסטון בחצי גמר המזרח. בניגוד למשחק הקודם, הפעם זה ממש לא היה קל לקבוצה של פופוביץ', שנקלעה לפיגור 88:81 בפתיחת הרבע המכריע, אך שלשה של פאטי מילס שלוש דקות לסיום החזירה את היתרון לספרס ובמאני טיים הניסיון של קאווי לאונרד וטוני פארקר הכריע לטובת הספרס שהשיגו ניצחון חוץ ראשון בסדרה.

קאווי לאונרד הוביל כרגיל את סן אנטוניו עם 29 נקודות, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות, אך קיבל המון עזרה מטוני פארקר הצרפתי הוותיק שלהט עם 27 נקודות באחוזים מעולים (11 מ-14 מהשדה). למרקוס אולדרידג' הוסיף 17 ו-12 ריבאונדים. מנגד, מייק קונלי הוביל חמישייה של דאבל פיגרס עם 26 נקודות ו-5 אסיסטים, מארק גאסול הוסיף 18, אבל הגריזליס קיבלו רק 16 נקודות מהספסל.

דמאר דרוזן טורונטו. AP
כעת מצפה לו מפגש מול לברון בחצי הגמר. דרוזן חוגג/AP

מילווקי - טורונטו 92:89 (טורונטו עלתה עם 2:4 בסדרה)

אחרי שאימצה את ההרגל שלה והפסידה בביתה בפתיחת הסדרה, טורונטו השלימה ניצחון בסדרה ועלה לחצי גמר המזרח שם תתייצב מולה משוכה גבוהה בהרבה בדמותה של קליבלנד האלופה. הראפטורס הצליחו לאבד יתרון של 25 הפרש לקראת סוף הרבע השלישי, אבל הבטיחו את הניצחון עם ריצת 0:9 בשתי הדקות האחרונות, כולל שלשה קריטית של קורי ג'וזף דקה ו-27 שניות לסיום. דמאר דרוזן הוליך את הקנדים עם 32 נקודות וחמש חטיפות, קייל לאורי היה השחקן השני בלבד בקבוצה עם דאבל פיגרס כשקלע 13 ו-4 אסיסטים אך זה הספיק מול הבאקס שקיבלו 34 נקודות מיאניס אנטטקומפו הנהדר ו-19 נקודות מכריס מידלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully