וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: בן חיים החלוץ כשיר, ספק אם דסה יפתח

שחקני מכבי תל אביב שנעדרו מול סכנין ערכו אימון מלא לקראת המשחק מול באר שבע, אולם לא ברור אם המגן ייכלל בסגל. חן עזרא יחמיץ את המפגש מול מכבי חיפה, שסובלת משלוש פציעות

ברני ארדוב

משחקי המחזור

הפלייאוף העליון

מכבי פתח תקוה - בני סכנין (שבת, 18:00)

בית"ר ירושלים - מכבי חיפה (שבת, 20:10)

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (שבת, 21:00)

הפלייאוף התחתון

הפועל כפר סבא - הפועל אשקלון (שבת, 17:45)

מ.ס אשדוד - הפועל תל אביב (שבת, 17:45)

שחקן הפועל באר שבע אובידיו הובאן. ברני ארדוב
עשוי לפתוח במקום בוזגלו. הובאן/ברני ארדוב

19:54, מכבי תל אביב: הקבוצה סיימה את האימון המסכם לקראת בתחושה שהנקודות צריכות להישאר מחר בנתניה ושבאר שבע צריכה לחגוג את האליפות במגרש אחר. מרבית הפצועים ערכו אימון, מלא אבל אלי דסה עדיין בספק ולא ברור אם יפתח. אם דסה ימשיך להיעדר, יצטרך ליטו וידיגאל לבחור בין יובל שפונגין לאבי ריקן ועל פי בחירתו לצוות את שרן ייני לאחד האגפים בהגנה. ברק יצחקי ממשיך להיעדר והוא מנסה לשקם את עצמו לקראת גמר הגביע. איתן טיבי, טל בן חיים ויוסי בניון ערכו אימון מלא ונראה שבן חיים יפתח בהתקפה.

הרכב משוער: ראיקוביץ', ייני, בן חיים, פיליפנקה, ריקן, אלברמן, גולסה, מיקאל, מיכה, בן חיים, קיארטנסון.

19:05, מכבי תל אביב: למעט ברק יצחקי, כל שחקני מכבי תל אביב הפצועים ערכו אימון מלא, כולל טל בן חיים החלוץ, אלי דסה ויוסי בניון שלא היו בסגל למשחק מול סכנין.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

דקל קינן ועידן ורד מוכנים לשבת

15:10, בני סכנין: ז'אורז'יניו ערך אימון מלא וצפוי להיות בסגל אך לא לפתוח מול מכבי פתח תקוה. יוסי אבוקסיס צפוי לעלות באותו הרכב שפתח מול מכבי תל אביב (שלמה וייס).

14:59, הפועל באר שבע: ברק בכר לא תרגל גם היום הרכב אך עושה רושם שהוא מחזיק בשתי התלבטויות. הראשונה היא האם לפתוח עם אובידיו הובאן כבלם או כקשר שלישי במרכז המגרש, או עם מיכאל אוחנה בהרכב התקפי יותר. ההתלבטות השנייה היא בהתקפה - בין שהר לאליניב ברדה (שלמה וייס).

14:25, מכבי חיפה: גיא לוזון תרגל את שי בן דוד כבלם לצד דקל קינן. לקישור האחורי יחזור אניס אלושי במקום איתן ולבלום כשנטע לביא ורועי קהת ימשיכו לצידו. גילי ורמוט, עומר דמארי ואלירן עטר יפתחו בחלק הקדמי (איציק יצחקי).

14:05, הפועל כפר סבא: בעלי הקבוצה סתיו שחם הגיע לאימון ועודד את השחקנים. "אם ננצח את הפועל אשקלון ומ.ס. אשדוד ינצחו במקביל את הפועל תל אביב נהיה שוב בתמונה", אמר הבעלים שגם החליט על כניסה חופשית למשחק מחר. שחם כבר נפרד השבוע בראיונות מליגת העל אבל היום בא בגישה אחרת אל השחקנים (יניב טוכמן).

13:45, הפועל תל אביב: מנחם קורצקי לא תרגל את ההרכב שיפתח מול אשדוד, אך נראה שכרגע הוא מתלבט בין ג'וזף גנדה לבין חסן אבו זייד בקישור במקומו של מוטי ברשצקי המוצהב. עמית ביטון יתפוס את מקומו של אוראל דגני שגמר את העונה במרכז ההגנה לצידו של אדי גוטליב (עמית גולדשטיין).

13:40, הפועל אשקלון: יובל נעים ניסה לדרבן את שחקניו באסיפה ואמר: "הלחץ על הפועל תל אביב הרבה יותר גדול מאשר עלינו. אנחנו בתקופה טובה, גם ביכולת וגם בתוצאות, אין שום סיבה שלא נמשיך את זה מחר בכפר סבא, אבל זה יקרה רק עם כולם יבואו באותה גישה שבאו במשחקים האחרונים" (אופיר סער).

13:05, מ.ס אשדוד: רן בן שמעון לא צפוי לבצע שינויים ביחס להרכב שפתח בשבת שעברה. בן שמעון לא ערך אסיפה מיוחדת ואמר בסך הכל: "אני לא צריך לדבר איתכם על חשיבות המשחק. בואו מחר אגרסיביים ונחושים כדי שנגמור את הסיפור הזה ונישאר בליגה" (יניב טוכמן).

12:57, מכבי חיפה: הולמאר איולפסון, איתן ולבלום וניקיטה רוקאביציה הפצועים לא יהיו בסגל מול בית"ר ירושלים. גם עמית זנטי, שלא נכלל בסגל בשבוע שעבר, שוב לא ייכל, זאת בשל הרחקה שספג במשחק נוער (איציק יצחקי).

12:42, מכבי פתח תקוה: במהלך האימון קיבל מיחאי רומן הודעה מקובי רפואה כי הוא מודח מהסגל למשחק מול סכנין, זאת בצל העימות בין השניים לאחר המשחק בטדי. כזכור, לאחר המשחק פרסמנו כי רפואה נכנס לחדר ההלבשה וצרח על השחקן בנוכחות חבריו לקבוצה, משום שביצע עבירה שהובילה לבעיטה חופשית ולשער של בית"ר ירושלים בתוספת הזמן. במועדון אישרו: "רומן מודח מהסגל, ולא יגיע למשחק". ללא קשר, במועדון לא הצליחו לרכוש את כרטיסו מניימיכן והחליטו להיפרד ממנו בשל אכזבה מקצועית (איציק יצחקי).

שחקן הפועל תל אביב, עמית ביטון. יוסי ציפקיס
צפוי להחליף את דגני. עמית ביטון/יוסי ציפקיס

11:04, בני סכנין: בשל העובדה שיוסי אבוקסיס צפוי להודיע על עזיבתו, בהנהלה החלו להעלות שמות של מחליפים. שלושה שהזוכרו הם מאמן הפועל חיפה לשעבר טל בנין, מאמן הפועל קטמון בני בן זקן ומאמן הפועל אשקלון יובל נעים (שלמה וייס).

10:24, הפועל אשקלון: ההפסד של בני יהודה אתמול גרם לחיוכים במועדון ושחקנים אמרו: "ניצחון על כפר סבא ובני יהודה רשמית במאבקי הירידה. אולי גם אשדוד תסתבך, לניצחון בכפר סבא יש חשיבות אדירה מעבר למאבק שלנו מול הפועל תל אביב". ברוך דגו ייעדר עקב פציעה, המאמן יובל נעים צפוי לפתוח בהרכב דומה לזה שפתח בניצחון על בני יהודה (אופיר סער).

10:05, בית"ר ירושלים: חן עזרא חש אתמול כאבים בברכו ולא יהיה בסגל למכבי חיפה. יעקב בריהון או אבישי כהן צפויים לקבל את הקרדיט במקומו. אנטואן קונטה עשוי לשוב להרכב כאשר קלאודמיר או דוד קלטינס יפתחו בקישור. המאמן שרון מימר יקבל החלטות סופיות בהתאם לרעננות השחקנים, ששיחקו פעמיים השבוע. שחקני הקבוצה שוחחו על האסיפה הקשה שערך ואמרו: "היה צריך לשים לזה סוף. יותר מדי שחקנים הרשו לעצמם לעשות כאן שכונה וניצלו את זה שהייתה כאן סלחנות כדי לא לפגוע להם בקריירה" (אופיר סער).

08:40, מכבי פתח תקוה: אחרי שבעה הפסדים ברציפות, שחקני מכבי פתח תקוה קיבלו אתמול הודעה כי תיערך להם אסיפה קצרה עם אבי לוזון וקובי רפואה. השניים נכנסו לחדר ההלבשה, אך להפתעתם של השחקן האסיפה הייתה חיובית. "אנחנו מרוצים מהמלחמה, מהרצון שלכם, וממשיכים קדימה", אמרו השניים. "אנחנו גאים בכם מאוד וחושבים שנתתם הופעה טובה. למרות שקיבלנו את הגול, אין לנו טענה אליכם. אין לנו ספק שאם תשחקו ככה מול סכנין, אנחנו ננצח". למרות הפציעה, דור אלו צפוי שוב לפתוח ונראה כי רפואה יחזור למערך של שני בלמים. בחוליית הקישור, גידי קאניוק עשוי לחזור להרכב ומנור סולומון לפתוח. ננאד אדאמוביץ' שוב נמצא בתמונת ההרכב, כשרומאריו פירס ולירוי צעירי יחזרו גם הם ל-11. גיא מלמד יפתח בחוד, בעוד שמיחאי רומן שספג צעקות מרפואה בחדר ההלבשה בטדי יפתח על הספסל. לידור כהן מורחק בשל צהובים (איציק יצחקי).

08:35, מכבי חיפה: ניקיטה רוקאביציה שוב לא התאמן אתמול. למרות בדיקת האולטרסאונד שבישרה כי הוא לא פצוע, השחקן מתלונן על כאבים וככל הנראה שוב לא ייכלל בסגל למשחק. הקבוצה ערכה אתמול אימון קל. שחקני ההרכב שוחררו מוקדם הביתה והיום יערוך לוזון לראשונה אימון מלא, בו יתרגל את ההרכב לקראת המשחק בטדי. קמיל ואצק עשוי לשוב להרכב. לאחר התקרית במשחק האחרון, במועדון מקווים שאלירן עטר יזכה לעידוד מהקהל. אתמול, כזכור, תמכו השחקנים בחלוץ. "אמרנו שהיחסים בין עטר לקהל מזכירים את תחילת היחסים הרעים עם בניון. לא מגיע לאלירן יחס כזה", אמרו. ההערכה היא שעטר יפתח שוב בהרכב (איציק יצחקי).

08:30, הפועל באר שבע: אחרי יום לא פשוט שעבר על הקבוצה בעקבות התוצאות שהעידו שמאור בוזגלו סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית, בהפועל באר שבע ישלימו הבוקר את ההכנות למשחק מול מכבי תל אביב שעשוי להיות משחק ההכתרה של הקבוצה כאלופה שנה שנייה ברציפות. ברק בכר לא תרגל באימון הערב אתמול (חמישי) הרכב אך עושה רושם שהמאמן מתלבט אם לעלות במערך של שלושה בלמים כשבמקרה כזה אובידיו הובאן יפתח במקומו של בוזגלו הפצוע.

צלחת האליפות לא צפויה להיות נוכחת בנתניה כשאת הטקס הרשמי גם אם ינצחו, יערכו בבאר שבע במשחק ביתי. "אסור לנו לחשוב על האליפות כי זה יוציא אותנו מפוקוס", אמר שחקן בקבוצה", אנחנו פשוט צריכים להתמקד באיך לנצח את מכבי תל אביב" (שלמה וייס)

ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
לא צפוי לבצע שינויים רבים. וידיגאל/אדריאן הרבשטיין

08:20, בני סכנין: בלם הקבוצה אברהם פאס לא יהיה כשיר למשחק מחר. יוסי אבוקסיס מתלבט אם לעלות במערך של שלושה בלמים כשהמקרה כזה תאמבי סגס יירד לעמדת הבלם. גם ז'אורז'יניו לא צפוי להיות כשיר כשיובל אבידור ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד. המאמן יוסי אבוקסיס צפוי להודיע בסוף השבוע על עתידו אך בקרב השחקנים מנסים להתנתק מכך ולהתמקש במשחק שהוכתר בקבוצה כהזדמנות האחרונה להשיג את הכרטיס לאירופה (שלמה וייס).

08:15, הפועל תל אביב: למרות הניצחון על כפר סבא במחזור הקודם, הלחץ בקבוצה עדיין גדול ושם יודעים כי הפסד לאשדוד יכול להוריד את הקבוצה ליגה. עמית ביטון צפוי להחליף את אוראל דגני שגמר את העונה במרכז ההגנה לצידו של אדי גוטליב. בנוסף גנדה צפוי לראשונה לפתוח בהרכב על חשבונו של מוטי ברשצקי המוצהב. ג'ון ציבויקה צפוי להיות כשיר למשחק ולפתוח בהרכב (עמית גולדשטיין).

08:00, מכבי תל אביב: הקבוצה תערוך רק לפנות ערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע וזאת אחרי יום חופש שהיה אתמול לשחקנים. שחקני הקבוצה חדורי מוטיבציה לנצח את המוליכה ולא לתת לאורחים לחגוג את האליפות כבר מחר. "אנחנו מרגישים בכושר טוב וצריכים לנצח אצלנו בבית. המטרה היא לצמצם את הפער לחמש נקודות כשיהיו עוד תשע בקופה", אמרו שחקנים. באימון הערב יתבהר המצב של הפצועים הרבים אבל נראה כי לא יהיו שינויים רבים בהרכב ביחס לזה שפתח מול בני סכנין ביום שלישי (יניב טוכמן).

07:50, הפועל כפר סבא: אף שבעלי הקבוצה סתיו שחם כבר התראיין וסגר את הסיפור בליגת העל, מאמן הקבוצה פליקס נעים דירבן את שחקניו לאורך כל השבוע לנצח את הפועל אשקלון ולהאמין בנסים ספורטיביים. "חינכו אותי לנצח בכל משחק כל שכן כאשר יש לנו עדיין סיכוי תיאורטי להינצל", אמר נעים לשחקנים. איציק כהן וליאור לוי שהוחלפו בשל פציעות במשחק האחרון מול הפועל תל אביב, כשירים ועשויים לפתוח בהרכב (יניב טוכמן).

07:30, מ.ס. אשדוד: שחקנים בקבוצה לא אוהבים את ההחלטה של ההנהלה לשחרר 3,500 כרטיסים למכירה לטובת אוהדי הפועל תל אביב למשחק מחר באיצטדיון הי"א. שחקנים באשדוד דיברו על כך שמחצית מהאיצטדיון מחר יהיה צבוע אדום וכי היה צריך להעביר להפועל תל אביב כאלף כרטיסים בלבד. בהנהלת אשדוד דווקא משוכנעים כי ריבוי אוהדי הפועל יעשה טוב לשחקני אשדוד שכבר הוכיחו העונה כי לא היתה להם בעיה לקחת נקודות בחיפה ובטדי מול קהלים גדולים. חאתם עבד אלחמיד ינסה לערוך הבוקר אימון ראשון השבוע אחרי שבכל יום קיבל זריקה ועבר טיפולים על מנת להתגבר על הכאבים שהוא חש באזור הבטן והאגן. תום מונד ינסה אף הוא לערוך היום אימון מלא אחרי שהחלים ממחלה (יניב טוכמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully