וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה למיחאי רומן: "חסר אחריות". קוויאר: "ייתכן שאמשיך לשחק"

27.4.2017 / 7:40

הרומני חטף צעקות בחדר ההלבשה, השחקנים בהלם: "עד לפני חודשיים היינו הפתעת העונה, המשבר עמוק". המאמן עדיין לא חתם על החוזה החדש. קוויאר ישחק עוד עונה? "אתייעץ עם משפחתי"

ברני ארדוב

במכבי פתח תקוה לא מרוצים, בלשון המעטה, מהיכולת של הקבוצה בתקופה האחרונה ובפרט מהיכולת בהפסד אמש (רביעי) 2:1 לבית"ר ירושלים. אחרי שבעה הפסדים רצופים, ששה מהם בפלייאוף העליון, במועדון החליטו לשחרר חלק גדול מהסגל בעונה הבאה. "שחקנים כמו מונרוי ורומן הם סמל לבינוניות, נחליף אותם בקיץ", נאמר על הזרים, תוך ביקורת על הרומני שעשה עבירה שהובילה לשער במהלך האחרון. כזכור, בסיום המשחק אירעה תקרית חריפה בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה. רומן ספג צעקות מקובי רפואה בעקבות העבירה שביצע, שהובילה לשער השני של בית"ר ירושלים. "מה אתה חושב שאתה עושה? חסר אחריות. איך אתה עושה כזה פאול?", צרח עליו המאמן בנוכחות שחקנים וביקר אותו על התנהלותו בתקופה האחרונה. "קובי מאוד עצבני אחרי הפסדים, אבל לא שמענו אותו העונה צורח ככה על שחקן", אמרו בקבוצה. פתח תקוה ניסתה לרכוש לאחרונה את השחקן, אבל הבינה שלא תוכל לשלם עליו. כעת, טוענים במועדון, רפואה רוצה לשחרר אותו ללא קשר לאופציית הרכישה.

אבי לוזון ושינו זוארץ מצפים מרפואה שיוביל את הקבוצה לאירופה. לוזון כעס על השיפוט אתמול אבל היה מרוצה מההקרבה של השחקנים. המאמן לא חתם על החוזה למרות ההודעה הרשמית על הארכתו בשנתיים. רפואה זועם על ההתנהלות בנוגע לשחקני הרכש – המשא ומתן בין דור אלו לבאר שבע, המגעים המתקדמים בין אליסון דוס סנטוס לחיפה והדיבורים על עתידם של גידי קאניוק וגיא מלמד. במועדון רוצים מאוד שמלמד, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, ימשיך. מלמד כבש תשעה שערי ליגה ו-13 בכל המסגרות – עונת השיא שלו במדי הקבוצה. גידי קאניוק לא מתכוון לחתום כרגע על חוזה חדש ואתמול הוא סופסל.

מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה. יוסי ציפקיס
לא נהנה מהמצב. רפואה/יוסי ציפקיס

גם לידור כהן, שנרכש מבית"ר בסכום גבוה יחסית למועדון, 850 אלף שקל, סופג ביקורת. קרלוס קוויאר עדיין לא החליט אם להמשיך או לפרוש, אך במועדון לא ממתינים לו ומחפשים בלם זר. "לא להאמין שזאת הקבוצה שעד לפני חודשיים כולם הכתירו להפתעת העונה. המשבר עמוק מאוד", אמרו במועדון. "בדקות האחרונות נשמנו טיפה לרווחה, הכל היה בסדר. השער הזה מאוד הפתיע. שחקנים היו בהלם בסיום". כזכור, מלבד עודד אלקיים שסיכם עקרונית וממתין לאישור, במועדון בודקים את אופציית אופיר קריאף. לפני המשחק הודיעה הנהלת הקבוצה לרומאריו פירס בכתב כי היא מממשת את האופציה עליו לעונה הבאה. לפירס היה חוזה לעונת 2017/18, אך במועדון היו מחויבים להודיע לו עד חודש מאי אם הם מממשים את האופציה.

קרלוס קוויאר אמר: "התחושה קשה מאוד. אתה משחק 94 דרות, יוצר הזדמנויות ומגן, ובסוף מפסיד. גם המקום הרביעי יכול להגיע לאירופה ויש לנו הזדמנות להגיע לשם". השחקן אישר את הידיעה מאמש לפיה הוא טרם החליט האם לפרוש מכדורגל. "אין לי הסכם לעונה הבאה. מה שאמרתי למועדון הוא שקודם נסיים את העונה, ננסה להשלים עונה מדהימה ולהגיע לאירופה ואחר כך אחזור לספרד ואתייעץ עם משפחתי. יכול להיות שאמשיך לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully