וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דר שפיגל" חשף הודעות חדשות מפרשת ההטרדה המינית של רונאלדו

לאחר הפרסום הראשון של העיתון הגרמני, נציגיו של כוכב ריאל טענו כי הדברים הומצאו, אך סמסים חדשים מראים שהוא היה מודע היטב לסיכום מול הבחורה אותה הטריד על פי הטענות, כמו גם לסכום ששולם

one

שבועיים חלפו מאז חשף ה"דר שפיגל" הגרמני מסמכים לפיהם כריסטיאנו רונאלדו שילם 375 אלף דולר לצעירה אמריקאית אותה הטריד מינית בלאס וגאס ב-2009. מיד לאחר הפרסום, נציגיו של רונאלדו טענו כי הדברים לא התרחשו מעולם וכינו את הדיווח "פיקציה עיתונאית", אולם הערב (חמישי) הציגו ב"דר שפיגל" הוכחות נוספות התומכות בטענות שלהם.

העיתון הגרמני הראה הודעות סמס שנשלחו ב-12 בינואר 2010, היום בו קרלוס אוסוריו דה קסטרו, עורך דינו של רונאלדו נפגש מחוץ לכתלי בית המשפט עם המתלוננת והשניים סיכמו ביניהם על הסכום שהוענק לה בתמורה לשתיקתה בפרשה. ההודעות המדוברות נשלחו בין עורך הדין, המתלוננת ורונאלדו עצמו, שנראה שהיה מאוד מודה להסדר המתבשל.

"המתלוננת פרצה בבכי והיא רועדת. היא מאמינה שכל הנושא הזה לא מעניין אותך. נכון לרגע זה, לא היו דיבורים על סכום הכסף, אבל זה מגיע", כתב דה קסטרו לרונאלדו, שהשיב בהודעה משלו: "אוקיי".

עוד בנושא:

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו שילם דמי שתיקה לאישה שהטריד מינית
לואיס אנריקה עקץ את מלאגה, נשיאה זעם: "החלאות מברצלונה משקרים"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הסתבכות רצינית. רונאלדו/GettyImages

47 דקות לאחר ההודעות הראשונות, רונאלדו קיבל הודעה חדשה מלאס וגאס, עם המספר: "950 אלף דולר", ככל הנראה הסכום הראשוני אותו דרשה המתלוננת. הוא השיב: "זה הסכום?" ודה קסטרו ענה: "זו הדרישה הראשונית. 660 אלף יורו. לא נקבל את זה. המשא ומתן נמשך". רונאלדו שאל: "זה יותר מדי?" ודה קסטרו השיב: "אני חושב שכן. אני חושב שנסגור את זה על סכום נמוך יותר". ההודעה הבאה של רונאלדו הייתה: "זה חייב להיות פחות מזה!" ועורך הדין הגיב: "אוקיי".

לאחר שהמשא ומתן הגיע למיצוי, דה קסטרו כתב לרונאלדו: "אחרי 12 שעות, אנחנו סוגרים את זה על 260 אלף יורו. מעבר לזה יהיו הוצאות על הגישור. כבר סיפרתי לך עליהן. ועוד כמה תשלומים לעורכי הדין שעובדים עכשיו על ההסכם. אני יודע שזה הרבה כסף, אבל אני חושב שזו הדרך הכי טובה לצאת מהעניין. וגם את זה לא היה קל להשיג".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully