וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו שילם דמי שתיקה לאישה שהטריד מינית

על פי "דר שפיגל" הגרמני, כוכב ריאל מדריד נקלע לפרשה בעייתית עם צעירה בלאס וגאס ב-2009 והגיע עמה להסכם מחוץ לבית המשפט, במסגרתו קנה את שתיקתה תמורת 375 אלף דולר. רונאלדו מכחיש

רויטרס

פרשייה חדשה שהתפרסמה מזעזעת הערב (שישי) את הכדורגל העולמי. על פי העיתון הגרמני "דר שפיגל" ואתר החשיפות "פוטבול ליקס", כריסטיאנו רונאלדו שילם בשנת 2009 סכום של 357 אלף דולר לאישה שהתלוננה על הטרדה מינית מצדו בלאס וגאס. בתמורה לסכום שקיבלה, הסכימה אותה אישה שלא להגיש נגד כוכב ריאל מדריד תלונה במשטרה.

על פי העיתון הגרמני, שטוען כי הוא יודע את זהותה של הקורבן בפרשה, רונאלדו נעזר בעורך דין פורטוגלי, קרלוס אוסוריו דה קסטרו, על מנת לסגור את הפרשה בצורה שקטה בינואר 2010 ולמנוע ממנה להיות מדווחת בכלי התקשורת, עד היום. על פי ההסכם בין הצדדים, בתמורה לכסף התחייבה אותה אישה מוטרדת "לשמור על שתיקה לנצח בנוגע לאירועים שלכאורה התרחשו במלון היוקרה בלאס וגאס, בבוקר ה-13 ביוני 2009".

עוד בנושא:

הדוגמנית שטוענת: איבר המין של רונאלדו קטן ממה שנדמה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מאיים לתבוע. רונאלדו/רויטרס

ההסכם המדובר נחתם מחוץ לכתלי בית המשפט, שבעה חודשים לאחר המקרה. האישה המאשימה נקראה בהסכם רק "גברת סי" ושמה המלא מעולם לא נחשף. עוד בהסכם התחייבה "גברת סי" לא רק לשתוק, אלא גם לחשוף בפני נציגו של רונאלדו את שמותיהם של האנשים להם סיפרה על המקרה ולהשמיד כל ראייה שהגיעה לידיה באותו יום ויכולה לקשר את רונאלדו לאירועים.

על פי "דר שפיגל", עוד באותו יום של ההטרדה המינית פנתה האישה למשטרה, שם קיים רישום מסודר של התלונה שלה. המתלוננת התקשרה למשטרה ולמרות שלא אמרה את שמו של רונאלדו, היא כן הסכימה לומר לשוטרים כי מדובר ב"מפורסם, ספורטאי".

"דר שפיגל" ניסה לפנות לעורך דינו של רונאלדו, שהכחיש את הפרשה וטען כי השחקן יתבע את מי שיציג "שקרים לגביו". ב"ספורט" הקטאלני החלו לחקור בניסיון למצוא את אותה "גברת סי" אלמונית והגיעו למסקנה כי מדובר באמריקאית בשנות ה-20 לחייה (בעת המקרה?), שהתגוררה בלאס וגאס. היא התחתנה ב-2009 והתגרשה מאז.

מטעם רונאלדו וסוכנו ז'ורז'ה מנדש יצאה הודעת הכחשה: "מדובר בהאשמות לא נכונות ורונאלדו יעשה הכל כדי להוכיח זאת. זו האשמה גועלית והוא לא ייתן לה להכתים את שמו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully