וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן תפעיל את אופציית הרכישה על קינגסלי קומאן

הקשר הצרפתי, שהיה מושאל בשנתיים האחרונות מיובנטוס יחתום על חוזה עד שנת 2020 בבאיירן. לאהם על ההפסד לדורטמונד בגביע: "למרות הכל, אני אשתדל להנות מהחודש שנשאר לי לשחק"

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
נשאר במינכן. קומאן/GettyImages

באיירן מינכן הודיעה רשמית על מימוש אופציית הרכישה שלה על קשר נבחרת צרפת, קינגסלי קומאן בן ה-20. הקשר היה מושאל מיובנטוס בשנתיים האחרונות והחוזה החדש ישאיר אותו אצל האדומים עד שנת 2020.

יושב ראש מועצת המנהלים של באיירן, קרל היינץ רומניגה, אמר לאתר הרשמי של באיירן: "קינגסלי קומאן הוא שחקן חשוב כשאנחנו מכוונים את הבנייה שלנו לעתיד, לכן היינו חייבים לממש את האופציה. יש לו פוטנציאל אדיר ואנחנו משוכנעים שהוא יעזור לנו בשנים הקרובות".

קומאן הצעיר עובר עונה לא קלה בבירת בוואריה והיה פצוע בחלק גדול מהעונה. הוא שותף ב-23 משחקים בכל המסגרות וכבש 2 שערים.

ההודעה הרשמית של באיירן מינכן:

"אכזבה עצומה", כך תיאר קפטן באיירן מינכן, פיליפ לאהם את ההפסד 3:2 לבורוסיה דורטמונד אתמול (רביעי) במסגרת הגביע הגרמני. דורטמונד תפגוש בגמר את איינטרכט פרנקפורט. המשחק יתקיים בברלין ב-27 במאי.

הבווארים, שזכו בגביע 18 פעמים בעבר, הצליחו להפוך שער של מרקו רויס בדקה ה-19 ליתרון עם שערים של חאבי מרטינז ומאטס הומלס על סף הירידה להפסקה. במחצית השניה זה היה סיפור אחר: פייר אמריק אובמיאנג כבש ראשון ועוסמאן דמבלה הצעיר הבקיע שער נפלא 16 דקות לסיום בכדי לשלוח את דורטמונד לגמר בברלין בפעם הרביעית ברציפות.

"מדובר באכזבה עצומה", פתח קפטן באיירן מינכן, פיליפ לאהם, "לא היינו צריכים לספוג שלושה שערים, ואני ביצעתי טעות קריטית שהובילה לשער השלישי". לאהם בן ה-33 יפרוש בסוף העונה והוא לא יצליח להוסיף לארון הגביעים שלו גביע גרמני שישי במספר.

לאהם הוסיף: "רצינו מאוד להגיע לגמר, אבל לצערי זה לא קרה. לא שיחקנו טוב בהתחלה, אבל לאחר מכן השתלטנו על המשחק וכבשנו שערים. היו לנו מספיק הזדמנויות להגדיל את היתרון לפני ההפסקה ואם היינו עושים את זה, היה קשה מאוד לנצח אותנו".

אלוף העולם הגרמני סיפר שמדובר באכזבה נוספת לאחר ההדחה של באיירן מליגת האלופות על ידי ריאל מדריד: "התחושה מרירה יחד עם ההדחה מליגת האלופות בשבוע שעבר. זה מאכזב. למרות הכל, אני אשתדל להנות מהחודש הקרוב וממה שנשאר לי".

גם מאמנה של באיירן, קרלו אנצ'לוטי, הגיב להפסד: "היו לנו המון הזדמנויות לנצח, אבל לא הצלחנו להגדיל את היתרון וזו הייתה הטעות שלנו". המגן השמאלי דויד אלאבה הסכים עם מאמנו: "יכולנו לסגור את המשחק ואם אתה לא כובש, מענישים אותך. דורטמונד עשו את מה שהיו צריכים וחבל שלא הצלחנו לכבוש את השלישי שלנו, כי אז המשחק היה שונה לגמרי" סיכם המגן האוסטרי.

עוד באותו נושא

שתי רגליים ימניות: עוסמאן דמבלה הוא אחד הכישרונות הגדולים בתבל

לכתבה המלאה
פיליפ לאהם שחקן באיירן מינכן. רויטרס
לא יזכה בגביע נוסף. לאהם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully