וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק נגד בברלי: "הוא מטובי השומרים בליגה? נראה לי שהוא הוזה"

כוכב הת'אנדר נפרד מהפלייאוף עם טראש טוק שהפך לקרב עקיצות עם רכז הרוקטס. בברלי: "מה שהוא עושה נחמד, אבל למה לזרוק כל כך הרבה?". וגם: ג'ינובילי שוב שובר לפיזדייל את הלב. סיכום הלילה

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
ועדיין, הוא מרוצה. ווסטברוק/AP

העונה המופלאה של ראסל ווסטברוק הסתיימה הלילה (בין שלישי לרביעי) בקול ענות חלושה, עם הפסד 105:99 והדחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף אחרי 4:1 מול יוסטון. בכך תמה לה עונה היסטורית שלא נראתה שנים: ווסטברוק סיים את העונה עם ממוצעים של 31.6 נקודות, 10.7 ריבאונדים ו-10.4 אסיסטים, והפך לשחקן השני בלבד בתולדות ה-NBA, אחרי אוסקר רוברטסון, שמסיים עונה שלמה - משחקי עונה רגילה ופלייאוף - עם ממוצעי טריפל דאבל (37.4 נקודות, 10.8 אסיסטים ו-11.6 ריבאונדים).

ווסטברוק גם הפך לשחקן השלישי בתולדות ה-NBA שמסיים פלייאוף עם ממוצעי טריפל דאבל, אבל זה כאמור לא ניחם אותו יותר מדי. עוד לפני שנשמע הבאזר ווסטברוק כבר עשה את דרכו לחדר ההלבשה, כשפניו נפולות והוא נראה כעוס.
"זו היתה עונה טובה, מבחינתי ומבחינת כל שחקן בחדר ההלבשה. אנחנו גאים בעונה שעשינו, החבר'ה עשו את העבודה לקלה עבורי. בתחילת העונה כולם התעלמו ממנו וחשבו שלא נגיע לכלום, אבל בזכות מאמץ קבוצתי גדול הזכרנו לכולם מי זו אוקלהומה סיטי", אמר במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק.

עוד בנושא:

יוסטון הדיחה את ווסטברוק והת'אנדר, הספרס והג'אז עלו ליתרון 2:3
אתגר המכונה: המבחן הגדול של גולדן סטייט בעקבות מצבו של קר

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי, מול פטריק בברלי, יוסטון רוקטס. AP
היריבות הכי מרתקת בפלייאוף. ווסטברוק ובברלי/AP

זה גם היה אקורד הסיום לטראש טוק המתמשך בינו לבין רכז יוסטון פטריק בברלי. במהלך הסדרה השניים הרבו להתעמת, והלילה המתיחות הגיעה לנקודת רתיחה במהלך הרבע הרביעי, כשהם נצמדו זה לזה והחליפו הקנטות, עד שהשופטים עצרו את זה והדביקו לכל אחד מהם עבירה טכנית. אבל העצבים גלשו גם אל מסיבות העיתונאים שאחרי המשחק. בברלי אמר ש"זו הפעם הראשונה בפלייאוף הזה שהחלפנו מילה. ראסל באמת שחקן טוב, יש לו אתלטיות ויכולת ליצור לעצמו מצבי קליעה ברמה הכי גבוהה שיש. אבל הייתי בשוק כשהוא פנה אליי ואמר לי 'אף אחד לא יכול לעצור אותי. כבר הגעתי ל-40 נקודות'. אמרתי לו 'זה נחמד, אבל למה צריך לקחת 34 זריקות בשביל זה?'", סיפר רכז יוסטון. "אני לא מנסה להתנכל לו. אני חושב שבסופו של דבר, כקבוצה עשינו עליו עבודה טובה מאוד. אנשים משקרים, אבל המספרים לא. ואם בודקים את המספרים לעומק, מגלים שהגבלנו אותו כהוגן".

כשווסטברוק התבשר על דבריו של בברלי, הוא הגיב בצורה לא פחות עוקצנית. "הוא חושב שהוא צריך להיות בחמישייה של שחקני ההגנה של העונה...לא יודע על מה הוא מדבר. בזמן הטראש טוק שלנו הייתי על 42 נקודות, אז אין לי מושג מה הוא רוצה. אולי הוא הזה או משהו. אני מניח שהוא רוצה להיות בחמישיית שחקני ההגנה, אבל זה רק בחלומות שלו, ככה נראה לי", אמר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
לזלי אלכסנדר, בעלי יוסטון רוקטס. AP
אירוע חריג. בעלי יוסטון לזלי אלכסנדר/AP

זה לא היה האירוע החריג היחיד במשחק: לקראת סיום הרבע הראשון, כשהמשחק משוחק, קם בעלי יוסטון לזלי אלכסנדר והתקדם בעצבנות אל עבר השופט ביל קנדי, כשהוא מתלונן על כמה החלטות שיפוט שנלקחו לפני כן. האקים אולג'וואן שישב בשורה הראשונה בסמוך לפרקט ניסה לעצור בעדו, אבל אלכסנדר המשיך ללכת ונעמד לצד השופט, קרוב מאוד לתחומי המגרש, למשך קרוב לחמש שניות. במחצית המשחק אלכסנדר אמר ש"אני לא רוצה לדבר על זה, אני נסער, מאוד נסער".

אחרי המשחק הודיע דובר ה-NBA מייק באס ש"החקירה בנושא כבר החלה", מה שאומר שאלכסנדר צפוי לספוג עונש. את ג'יימס הארדן, בכל מקרה, זה דווקא שעשע והוא אמר בסיום ש"לזלי הוא הבן אדם הכי מגניב ביקום. אם הייתי יכול, כנראה שהייתי רץ כדי לעזור לו".

וינס קרטר, ממפיס גריזליס, מול מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס. AP
שוב רלוונטי. מאנו מול וינס קרטר/AP

סן אנטוניו סוף סוף קיבלה את מאנו ג'ינובילי הישן והטוב. הספרס גברו 103:116 על ממפיס ועלו ליתרון 2:3 בסדרה, כשלראשונה אחרי זמן רב הגארד הארגנטינאי בן ה-39 מספק את הסחורה עם 10 נקודות מהספסל ולא מעט מהלכים חשובים בדקות הקריטיות. "הוא תרם לנו מהניסיון הסבאי שלו, כמו שאני קורא לזה", שיבח פאטי מילס, שבעצמו רשם משחק טוב עם 20 נקודות. "הוא נתן לנו השראה. לא היינו צריכים לחכות לו לפני שהעברנו הילוך, אבל כשאתה רואה אותו צולל לכדור אבוד, מקריב את הגוף שלו, כל זה גורם לך להידבק. מאנו חתיכת שחקן אדיר, חתיכת לוחם נפלא".

בארבעת המשחקים הראשונים בסדרה מאנו לא קלע ולו נקודה ועמד על 0 מ-15 מהשדה. עכשיו הוא מקווה להתחיל מחדש. "ניסיתי לבודד את עצמי. לא קראתי מה כתבו עליי וניסיתי להיזכר איך נראה המשחק האמיתית שלי. הייתי קשה עם עצמי, כי מעולם לא שיחקתי כל כך רע במשך ארבעה משחקים. מרגיש נהדר להיות רלוונטי שוב. אני מניח שהיית רגוע יותר, לא חשבתי יותר מדי על הסלאמפ שלי", אמר.

דייויד פיזדייל, שהולך ומתברר כמכונת ציטוטים, התייחס בסיום להיסטוריה הפרטית שלו עם ג'ינובילי, והודה בכנות: "פשוט נמאס לי ממנו". בתקופתו כעוזר מאמן מיאמי, פיזדייל חטף מג'ינובילי כהוגן במפגשים הרבים מול הספרס. "מצידי הוא יכול לחזור לארגנטינה כשיפרוש. אני אפילו לא רוצה לראות אותו על הקווים. הוא פגע בי כל כך הרבה פעמים, יש לי כבוד עצום אליו ואל מה שהוא מייצג. הוא שבר לי את הלב כבר מספיק פעמים". בתגובה לכך ג'ינובילי השיב ש"נמאס לו ממני? צריך להימאס לו מקוואי, אני בינתיים בעיקר עוזר לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully